TÉMA:

palivové články


Palivové články představují náhradu klasických . Jde o elektrochemické zařízení vyrábějící elektřinu. Nejslibněji se jeví . Jak fungují?

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

Nedaleko Kolína nad Rýnem začal obří elektrolyzér vyrábět zelený vodík

Největší evropský elektrolyzér s polymerní elektrolytovou membránou (PEM) zahájil na počátku července provoz nedaleko Kolína nad Rýnem.   Toyota Mirai

Defender poháněný vodíkovými palivovými články už se staví

Jaguar Land Rover představuje koncept vodíkového elektromobilu postaveného na bázi Land Rover Defender.   Testování tohoto prototypu bude zahájeno koncem roku 2021. Projekt je součástí cíle společnosti dosáhnout do roku 2036 nulových emisí ve výfukových plynech a do roku 2039 nulových čistých emisí uhlíku v celém dodavatelském řetězci, produktech a provozu.

Metanolové palivové články Efoy: nezávislé zdroje energie pro cesty, rekreaci i další aplikace

Německá společnost SFC Energy prodává i na českém trhu metanolové palivové články Efoy. Jsou vhodné nejen pro cestování a rekreaci.   Efoy Hybrid Power je dokonale sladěný

V Evropě budou jezdit vlaky na vodík, vyvíjí je i Toyota

Toyota se bude podílet na vývoji prototypu evropského vlaku s pohonem na elektřinu a vodík.   Toyota se zapojila do konsorcia EU FCH2RAIL (Fuel Cell Hybrid Power Pack for Rail Applications) jako dodavatel palivových článků.

Vodík má v Česku perspektivu, tvrdí experti, a spoléhají přitom na veřejné peníze

Vodík, coby zdroj čisté a bezemisní energie, má v České republice podle závěrů konference Hydrogen Days 2021 slibnou budoucnost.   Až 50 tisíc automobilů a téměř devět stovek autobusů na vodík

Hyundai postaví v Číně továrnu na výrobu vodíkových palivových článků

Dnes byla zahájena výstavba prvního zahraničního závodu Skupiny na výrobu palivových článků HTWO Kanton.   V závodu HTWO Kanton se bude zpočátku vyrábět 6500 systémů palivových článků ročně s plánem postupně navyšovat výrobní kapacitu podle poptávky na trhu. Výstavba by měla být dokončena v druhé polovině roku 2022.

Toyota chce prosadit své řešení vodíkového pohonu pro nákladní auta, autobusy, vlaky a lodě

Toyota vyvinula produkt, který integruje systém palivových článků (FC) do uceleného kompaktního modulu. Uvedení na trh se očekává na jaře 2021.   Nový modul snadno najde uplatnění u všech firem, které vyvíjejí a vyrábějí produkty na palivové články. A to napříč různými oblastmi použití včetně mobility, jako jsou například nákladní auta, autobusy, vlaky a lodě.<br />

Hyundai bude své palivové články prodávat pod značkou HTWO

Hyundai představil novou značku „HTWO“, pod níž bude nabízet svůj světově unikátní systém palivových článků na vodík.   Hyundai zahajuje novou energetickou éru na základě svých více než dvacetiletých zkušeností s vodíkovou technologií

Toyota dává k dispozici technologii palivových článků, očekává desetinásobný růst

Toyota Motor Europe zpřístupňuje svým obchodním partnerům technologii palivových článků a očekává, že jejich celosvětové prodeje brzy desetkrát vzrostou.   Toyota založila obchodní uskupení Fuel Cell Business Group, jehož úkolem bude koordinovat aktivity na poli vodíku v Evropě.


ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebNabíječky elektromobilů CircontrolVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobile-station