Volkswagen už má viníka blamáže se softwarem pro elektromobil ID.3

Jan Horčík - 20 Červenec 2020

Elektromobil Volkswagen ID.3 je i podle samotné automobilky třetím nejdůležitějším modelem v historii koncernu. O to víc bolí problémy s jeho softwarem.auto elektromobil Volkswagen ID.3 Herbert Dies

Herbert Diess prezentuje nové elektromobily Volkswagen ID.3
foto: Volkswagen

Problémy s vývojem softwaru pro elektromobil Volkswagen ID.3 způsobily několikaměsíční odklad uvedení auta na trh. Podle německého deníku Handelsblatt za toto pochybení nyní začínají v koncernu padat hlavy.

Za hlavního viníka byl údajně označen Christian Senger, který od března 2019 šéfuje softwarové divizi Car.Software.Org. Do firmy ho přivedl samotný šéf současného koncernu Herbert Diess, znali se z předchozího působiště v BMW.

Tam byl Senger zodpovědný za vývoj softwaru pro BMW i3 a BMW i8. A všechno šlo, jak mělo. Jenže rozhodovací struktura v koncernu VW je mnohem košatější, složitější a zjevně pomalejší.

Když to chtěl Senger údajně změnit, nadělal si spoustu nepřátel. A ti se nyní postarali o to, aby o svou pozici přišel. Podle Handelsblatt jde přitom o jednoho z nejschopnějších manažerů VW. Vypadá to, že ve firmě ale zůstane.

Problémy s ID.3 a nedávné otřesy v managementu ostatně málem stály místo i samotného Diesse. Ten se ale nakonec omluvil a vše se uklidnilo.

Novým šéfem softwarové divize Car.Software.Org se má stát Markus Duesmann, momentální šéf značky Audi. Ten aktuálně prohlásil, že "Audi dotahuje na Teslu sedmimílovými botami".

Jak to nyní bude s avizovanou proměnou Volkswagenu v technologickou společnost založenou na softwaru, toť otázka. Diess a Senger mají možná dobré záměry, ale brzdí je extrémě nepřátelská rozhodovací hierarchie.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

"Novým šéfem softwarové divize Car.Software.Org se má stát Markus Duesmann, momentální šéf značky Audi. Ten aktuálně prohlásil, že "Audi dotahuje na Teslu sedmimílovými botami"."

Cože toho Audi které nebylo schopné dodat Porsche včas koncernového autopilota pro jeho Tukana až z toho vznikla divoká přestřelka mezi Audi a Porše? To jde teda VW z bláta do louže a navíc v olověných botách. :)))))

Audi's problems through technology
https://www.handelsblatt.com/today/companies/sibling-rivalry-audis-problems-through-technology/23829266.html5

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

"Jenže rozhodovací struktura v koncernu VW je mnohem košatější, složitější a zjevně pomalejší.

Když to chtěl Senger údajně změnit, nadělal si spoustu nepřátel. A ti se nyní postarali o to, aby o svou pozici přišel. Podle Handelsblatt jde přitom o jednoho z nejschopnějších manažerů VW."

Existuje nějakej krystalicky jasnější důkaz toho jakej VW totální dinosaur? Poserou si to Dízlgejtem a kartelama a když maj dokázat jak se změnili a jak uměj máknout tak výsledkem akorát hašteření slepic na smeťáku a vyštípání schopnejch jedinců. Bravo.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

S BMW jsem měl tu čest. Pracoval jsem tam na jedné zakázce.
A jednání s vedením a jejich následné rozhodování tam teda bylo něco nepopsatelného. Horší je to snad už jen v Rusku, ale tam se to zase nechá uplatit dárkama.

No a jestli teda někdo z BMW prohlásil, že "Jenže rozhodovací struktura v koncernu VW je mnohem košatější, složitější a zjevně pomalejší"

Tak to musí bejt teda dílo.

---

30 tis km elektricky od roku 2018

Obrázek uživatele Kuk

To bych teda fakt rád věděl jak moct to rozhodování těch kravaťáku v BMW vypadalo? Pár pichusů jsem na různejch funkcích potkal, ale nikdy větší smečku dohromady. To musej bejt slušný krysí závody kdo z koho. Oproti nim bude hyperaktivní asociál Musk sám anděl. :D
Jediná šance na přežití v takovém prostředí je když máte slušnou partu na svým oddělení a normálního šéfa nad sebou, kterej nenechá všechny ty srágory ze shora dopadnout na vás a není přizdisráč.
Mám pocit že Kabzan když to tam viděl tak se radši taky rychle spakoval a vrátil se odkud přišel.
Btw celej tým co stvořil i3 a i8 od BMW vypadli okamžitě po jejich dokončení.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Inak co robi runner? Tesla uz dosiahla hodnotu akcie pod 200 $ za akciu. Staci ked od realnej sumy odpocita 1500$. Shorteri asi musia hodne plakat. Ta sprosta tesla nechce ist dolu.

Obrázek uživatele Cipísek D

nechce dolů no, však to taky zařídili doníkovi tučný 3Béčka https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=b1POvp8sUTA&feature=youtu.be&t=122 američanům nadluh a příkaz noušort dovoleb ;) Kdo si myslíš že tudle úchylnou boháčskou gamesu ředění dolaru nakonec asi tak zaplatí? No přeci prostý lid jako dycinky amerika firts, ty seš ještě fevropě?? :))

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Obrázek uživatele Michelin

Nejspis si vybral na trolli farme dovolenou a jel s batuzkem stopem na Machac.

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Tak preto ma audi najvacsiu spotrebu pri svojich EV z celej konkurencie. Lebo dotahuje sedmimilovymi cizmami. Ked dotiahne tak sa spotreba zazracne zmensi.

Jedine co ukazuju v tejto saskarni je to ze nevedia spravit poriadne EV. Najskor tesla ukazala ze dobre EV sa spravit da a potom sa dotiahli korejci. Europania nemaju nic schopne v ponuke tak hraju o cas.

Obrázek uživatele Krueger

Zase jen kecy a lži, těm hajzlikum nevěřím už ani pozdrav...

Kdo by ještě 5 let zpátky věřil, že si Audi změní motto z "Náskok díky technice" na "Dotahujeme na Teslu sedmimílovými botami"

Jo, tak to jsem se taky zasmál! ;-)

---

Renault Kangoo II, kat.N1, 22kWh, výkon 44kW, r.v.2012

:D:D:D:D to som sa pobavil. V Audi sa asi veľmi nesmejú.

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 100tis. km na elektro (50% z vlastnej FVE).

Naskok diky technice, loool...this doesnt aged well .... like a milk :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:

Obrázek uživatele Cipísek D

TOGG SUV & Sedan Designed By Pininfarina aneb čínsko-turecká likvidace namachrovanýho evropskýho autodebilismu ;))

https://youtu.be/coz4W6a3-hs

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Obrázek uživatele Anonym123

to "za volantom" bol sám prezident?

Obrázek uživatele Joe

No nevím nevím.... vinník je Senger, ale do koncernu ho přitáhl Diess. Logika je taková, že šéf má nést odpovědnost za svá rozhodnutí. To ale u VW neplatí.

Je to klasika jako za komančů:

- Předprojekt - nadšení.
- Realizace - vystřízlivění.
- Odměňování nezúčastněných.
- Potrestání nevinných.

---

Fotovoltická elektrárna 9 KWp -36 panelů, Solární ohřev vody 75 trubic- 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 23 kw. Elektromobilista čekatel....:-))) Na obrázku s mým synem Matějem se těšíme u TMS, od který sme měli na nějakej čas ve Vegas klíč...:-)))

Obrázek uživatele Anonym123

nie je to celkom/vždy tak, KOTA Tn vždy dotiahla nápad do min. funkčného prototypu.

No to vypadá jako klasická státní struktura. Nebo korporátní? Je tam nějaký rozdíl?

Nikdo nám tu nebude zefektivňovat procesy když to do teď skvěle šlapalo a korunky se sypaly.

Aby sa im tie sedemmílové topánky nevyzuli, keď tak rýchlo za Teslou utekajú :)

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 100tis. km na elektro (50% z vlastnej FVE).

Každopádně je vidět kdo udává trend.

Trendsetter. Doporučuji klip od Kapitána Demo.

Ja v tom vidim to, ze nejen jsou si toho vedomi, ale jiz to i verejne priznavaji. V tom je myslim pozitivni posun. A myslim, ze tim i trochu snizi vlastni pysny nos.
PS: nepochlebuji koncernu, jen komentuji dění.

---

Elektronům Zdar!
Nyní Leaf40 dojezd dostačující při rychlosti 25tkm/rok (již pětkrát jsem nabil do plna během 40+tkm).


Nabíječky elektromobilů Circontrole-stationSleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto LiveVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.