Toyota a Subaru uvedou vlastní elektromobil - v roce 2025

Jan Horčík - 21 Leden 2020

Subaru a Toyota plánují uvést společný elektromobil typu SUV. V roce 2025. Není to pozdě?Do poloviny 30. let chce Subaru aplikovat elektrifikaci na všechny své globálně prodávné vozy.

Do poloviny 30. let chce Subaru aplikovat elektrifikaci na všechny své globálně prodávné vozy.
foto: Subaru

Subaru aktuálně na tiskové konferenci v Tokiu představilo dlouhodobé plány vývoje technologií a snižování emisí. Mimo jiné plánuje vývoj elektromobilu společně s automobilkou Toyota.

Šéf Subaru Tomomi Nakamura byl k trhu s nízkoemisními vozidly v USA skeptický. Trh se prý podle něj musí "ještě zformovat". Své závěry vyvozoval z absolutně nevýrazných prodejů plug-in hybridu Subaru Crosstrek (dojezd na elektřinu 27 km).

"Budeme muset cestou kupředu bedlivě sledovat jak se mění tržní trend," řekl údajně šéf Subaru. "Myslím ale, že se bezesporu objeví trend směrem k elektrifikovaným vozům, takže bychom se na to chtěli připravit."

Podle těchto citací to vypadá, že šéfa Subaru by mohlo dělat snad třeba i káně lesní. Nebo byl pan Nakamura posledních deset let zalezlý někde v meditační jeskyni.

Automobilka Toyota zvýšila v září 2019 svůj podíl v automobilce Subaru ze 17 % na 20 %. Subaru společně s Toyotou vyvíjelo platformu e-TNGA zaměřenou na elektromobilitu.

Zpět na HybridPřidat komentář

Subaru má specifickou klientelu, která až tak po el. autě netouží.
Takže je i chápu, že se neženou hlava nehlava do elektromobility.
Stejně jsou současným vysledkem jen předražené krabičky.
Takže proč nenechat prošlapat cestičku někým jiným?

---

19 tis km elektricky od roku 2018

Obrázek uživatele Kuk

Mý kámoši Subaráci rozhodně po elektru toužej.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Toyota-Dosažené emise v roce 2018: 100,9 g/km
Odhadované flotilové emise v roce 2021: 95,1 g/km
Limit pro rok 2021: 94,9 g/km
Limit překročen o: 0,2 g/km
Odhadovaná pokuta: 18 milionů eur, 0,1 % zisku před zdaněním (EBIT) za rok 2018 https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/vsechen-zisk-na-pokuty-analytici-spocitali-kolik-budou-autom/r~005545e83b9111ea858fac1f6b220ee8/v~sl:78e6bc91defdf0ec17d7553219b67402/

Pozdě.

Obrázek uživatele Kuk

Proboha ať nepřepálej začátek!

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Po Tesle má Toyota nejmenší emise.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017.
V EV módu najeto přes 18000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh

Obrázek uživatele Kuk

Mluvím o elektromobilitě ne o emisích!

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

.

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Obrázek uživatele honza.t

Nojo, to je prvni propagacni video na superbike, kde je videt poserprouzek. Ten na tom jezdi naklony, jak ja na svoji panelce z roku 68.

---

Jsem elektrorealista. BEV je koncept mobility vhodny mozna pro 20% motoristu. Pocitam se sobecky mezi ne. Omlouvam se planete za to.

Teď spekuluju, ale není to náhodou schválně? Třeba tam je jako v Segwayi taky nějaký gyroskop, který to prostě níž nepustí. Mám Ninebot Mini a ten taky zarazí jakýkoli pokus o zábavu.

Také si myslím, že motorka bude mít gyroskop, a bude schopná jezdit zatáčky ve vyšší rychlosti při menším náklonu.

To je ovsem velmi odvazna myslenka. :D

---

Jsem elektrorealista. BEV je koncept mobility vhodny mozna pro 20% motoristu. Pocitam se sobecky mezi ne. Omlouvam se planete za to.

A není to příliš brzo? Antone Pavloviči.....

Presne to som chcel napísať. Neviem kam sa ponáhľajú :))))

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 90tis. km na elektro.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

Toyota a Subaru uvedou... :))) začíná to tu být docela nudný bulvární plátek soudluzi ;) je snad zbytéč se ptát jesi těm rejžákům věříte ;)))

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Tak oni mají v podstatě pravdu, tržní trend se teprve mění a formuje, aby ale v roce 2025 už nebyly karty dávno rozdány, pane SUBARU...

---

FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, M3 čekatel

Pro Subaru je klicovy trh severni Amerika. Tam jeste dlouho pokvete psenka na rope. Ti se nikam nehrnou kvuli CO2 zavazku a s ohledem na to, ze nejprodavanejsi "osobni" auto je tam nakladak Ford F150, tak kazde Subaru tam vypada, jako nenapadny eko vuz.

---

Jsem elektrorealista. BEV je koncept mobility vhodny mozna pro 20% motoristu. Pocitam se sobecky mezi ne. Omlouvam se planete za to.

Obrázek uživatele Tomáš

Je to tak, pohybuji se v realite.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017.
V EV módu najeto přes 18000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh

Tak třeba dá Toyote kapky Gretka :-)

Greta mozna dobry, ale business plan je business plan

https://runwaypakistan.com/wp-content/uploads/2019/10/Add-a-heading-5.png

---

Jsem elektrorealista. BEV je koncept mobility vhodny mozna pro 20% motoristu. Pocitam se sobecky mezi ne. Omlouvam se planete za to.


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol