Tesla začíná vyvážet čínský Model 3 do Evropy

Jan Horčík - 19 Říjen 2020

Tesla oficiálně představila refresh Modelu 3 pro rok 2021. S ním přichází i start vývozu v Číně vyrobených elektromobilů do Evropy.auto elektromobil Tesla Model 3

Nová verze elektromobilu Tesla Model 3 pro rok 2021 má až o 48 km vyšší dojezd, tepelné čerpadlo, elektrický ovládaný kufr a další vylepšení.
foto: TeslaT

Ještě v době, kdy se začala čínská Tesla Gigatovárna v Šanghaji stavět, tvrdil Elon Musk, že export aut odtamtud do zbytku světa nepřipadá v úvahu, a že cílem je uspokojit domácí čínskou poptávku. Spekulace o tom, že to nakonec přeci jen půjde, se objevily minulý měsíc.

Evropští zákazníci, kteří si objednají elektromobil Tesla Model 3 Standard Range Plus, se dočkají dodávky z Číny. Potvrzuje to dodací list jednoho ze zákazníků z Francie.

Tento čínský model je od nedávné doby vybaven novými železo-fosfátovými (LFP) bateriemi, díky čemuž je také v Číně o něco levnější než americká verze.

Už přespříští rok by se ale Evropané konečně mohli dočkat elektromobilů Tesla Model Y a později snad i Tesla Model 3 vyráběných v Evropě. Tesla totiž pilně buduje svou další Gigatovárnu u Berlína.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Cipísek D

Tesla informovala na síti WeChat (komoušská aplikace čínskýho Tencent https://cs.wikipedia.org/wiki/WeChat páč tiskový oddělení radši zrušila ;) že bude od 11/2020 sedan Model 3 vyráběný v čínský Šanghaji dodávat na evropský trh...

jj vizitka americký firmy v sars2 době ;)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

OFF. Porsche taycan fail
https://www.youtube.com/watch?v=PLIApH81IbQ

Obrázek uživatele runner42

Jo Turek... A k tomu ten opruz halekajícího muezína. Kouzelné.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Bylo by skvělé, kdyby Musk držel slovo. Abych se přiznal, Teslu 3 bych z Číny ani nechtěl už z principu, že nerad podporuji militantní bolševický režim.
Musk má občas zkrat, to ukázal, jak chtěl spolupracovat s Trumpem a bylo z toho fiasko.
Prodeje ID3 se zvedají, možná přece jenom Tesla je také o businessu a ne o záchraně planety :-)

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

tesla z komunistický číny by si měla přečíst kohoto vlastně podporuje...

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/denik-z-nemocnice-sestra-vysla-a-my-hned-pochopili-umrel-dalsi-pacient-124931

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Já osobně bych raději bral Model 3 z Číny už jenom proto, že kvalita zpracování z té nové fabriky je o několik řádů lepší než to co leze z Fremontu :)

Zatímco počet závad amerických Tesel je značně nadprůměrný, u těch čínských je to přesný opak. Počet závad čínských je daleko nižší než průměr a i dalece překonává konkurenci.

Může to být tím, že čínský dělník je zodpovědnější než ten multikulturní mišmaš v Kalifornii. Nebo je to i tím, že čínská továrna je nová a má moderní výrobní linku, kdežto Fremont je Teslí experiment kde se testují první verze linek ve staré továrně.

Spíš to druhé a hlavně už měli nějaká data, co na těch výrobních linkách a postupech udělat lépe. Jinak o kvalitách čínského dělníka si po deseti letech zkušeností s jejich skútry a elektrokoly valný nedělám. I když za poslední roky se dost zlepšili, ale taky dost zdražili.

Obrázek uživatele Cipísek D

a je to tady : ameriká tesla pomáhá komunystycký číně zlikvidovat evropský autodebilní průmysl ;)

https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Evropa si automobilový průmysl likviduje sama. Baterie vyrábějí v podstatě jen asiaté, nyní možná ještě začne svoje baterie dělat Tesla. Evropa ale nic.

Obrázek uživatele honza.t

Asiati v Polsku a Maďarsku nechali postavit továrny, aby jim tam místní vyráběli baterie.
Když se asijec naštve, tak továrny může zavřít a automobilky nebudou mít k dispozici nejdůležitější komponentu elektromobilu.

Obrázek uživatele honza.t

Korejci v Madarsku vyrábějí pro Korejce v Nošovicích (Hyundai)
Navic vždy jsou uzavírany smlouvy a tyto obsahují i připadné sankce .

Pár firem tu je, ale žádná sláva...ono, když nejsou suroviny a lidská práce za dobrou cenu, tak prostě smolík

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele Cipísek D

nojo to je opravdu těžký když se věhlasný germánský firmy jako kuka nebo švédský volvo prodává čínanům ehm těm pevninskejm komoušům samozřejmě ;)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Obrázek uživatele Cipísek D

nj ale paktuje se s komoušema a to je der problem

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Cipisku, mate to za 5. V jedne vete hned 2 Fehler. Sednout. "Das Problem".

Obrázek uživatele Cipísek D

nejdřív mě vysvětlete konečně (furt to přeskakujete) jak nový 4680 napevno zabudovaný fkastli budou dle slibu tesly po 20ti letech až pudou do šrotu či poklesu pod 60% se ekologicky používat v poušti jako vyrovnávačka solárních elektráren?

teslí Slib padá ? nebo v poušti budou stavět parkoviště a baterky se zapojovat i s kastlema?? tak jak?

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Az pujde takove auto do hrobu, tak se odsroubuji ty dva odlitky vpredu a vzadu, ktere se pouziji pro nove auto. Krabice s baterkama pujde k nekomu do sklepa k FVE, nebo do nejake stabilizacni jednotky. Hezky vcelku, protoze tam je BMS a vse pohromade. Motor s invertorem se pouzije v nejake vetrnne turbine. A zbytek pujde do recyklace.

Jestli ty dva odlitky budou z hliníku, tak půjdou na nové auto přes slévárnu (možná).
Mimochodem - už je legislativa, jak to bude s recyklovanýma baterkama a jejich umístění uvnitř domu? Když jsem to řešil s pojišťovnou, tak mi rovnou řekli, že mi barák pojistí s baterkou bez problémů, pokud to bude komerční řešení s certifikací, na recyklované baterky a případně stavebnici seskládanou doma z článků mi řekli ani omylem.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Ty odlitky jsem myslel ze srandy.
Baterky ve sklepe jsou jen priklad. Muzou byt v nejakem podzemnim prostoru kde je chladno a nehrozi rozsireni ohne, pokud by zahorely. S domem staci propojeni jednim kabelem.

Jo to stačí, když to jde, u nás budou muset na půdu :( Jinak se dá postavit v podstatě ve větším to, co se dělá na modelářský baterky

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

U nas na pude je v lete aspon 50 stupnu. To by se jim moc nedarilo. Nejvic se jim libi 15-20 stupnu.

Teď je to ve fázi, že jsou tam poházená čidla, co měří teplotu. U nás je zateplená střecha, takže v zimě je tam tak 15°C v létě ve velkých vedrech málokdy nad 30°C. Ono je to binární, buď tam nebo to nebude.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Pokud date na strechu solarni panely, tak by teplota mela klesnout. Mozna by stalo zato tam umistit vyparnik od tepelneho cerpadla a ohrivat TUV. Byly by dve mouchy jednou ranou. I ten inverter nema rad takove teplo.

S tím je počítáno, že to budou dvě mouchy jednou ranou. Letos nám to trochu rozstřelil Covid, jinak už by bylo asi po realizaci, ale co, jsou důležitější věci než tohle...třeba zdraví a rodinná pohoda..

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele Marek_

https://de.wiktionary.org/wiki/Problem

---

Lexus GS 450h Premium

Problém je, že je pak Evropa závislá na někom jiném. Pokud se asiati naštvou, tak nám neprodají ani baterku a automobilky nebudou moci vyrábět.

Obrázek uživatele Cipísek D

tj těžký když každý sedmý ovčan je debil nebo alkoholik alespon se pročistí trh :))

https://www.televizeseznam.cz/video/steindler-tarantina/prezident-uklidnuje-narod-hovori-o-hladu-i-chudobe-milan-steindler-opet-paroduje-hlavu-statu-64102857

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Z duvodu GDPR nelze zverejnit jmena prvnich 6 diskuteru pred Vami.

Asi to je výrazně levnější než posílat baterie z Číny do Fremontu a pak auta zase rozvážet do Evropy.

To určitě a samozřejmě legislativně jednodušší.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

To se zřejmě dozvíme , až se naplno rozeběhne Berlín. Takže třeba počátkem roku 2022 možná konec 2021? Pro uživatele PeaK- komentář dole.

Tak jsme si vyslechli, jak jsou LFP baterky levnější a jak se Tesla díky tomu zlevnila, teď nám do skládačky chybí jediné - o kolik se zlevní u nás?

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele runner42

Na čínské prodejce, samozřejmě včetně čínské komunistické Tesly, by měla být uvalena mimořádná covidová importní daň, například ve výši 20%.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Prosím NEKRMIT...
Troll už má vysokou nadváhu...
Nechceme přece aby skončil na JIP..


Nabíječky elektromobilů CircontrolVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.e-stationSleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto Live