Tesla připravuje masivní expanzi nabíjecích stanic Supercharger v Číně

Jan Horčík - 04 Červen 2020

Tesla oznámila, že v Číně během letošního roku vybuduje 4000 nových nabíjecích stojanů Tesla Supercharger.auto elektromobily Tesla u nabíjecí stanice Tesla Supercharger

Elektromobily Tesla na nabíjecí stanici Tesla Supercharger v USA.
foto: Tesla

Tesla v současné době provozuje 1870 nabíjecích stanic Supercharger s celkem 16 585 stojany po celém světě. To znamená v průměru 8,8 stojanu na jednu stanici.

V Číně je zatím síť Tesla Superchargerů relativně nejméně zahuštěná v porování s Evropou a USA. Přitom právě v čínské Šanghaji nedávno Tesla rozběhla výrobu elektromobilu Tesla Model 3 pro čínský trh.

Očekává se tedy, že prodeje poletí strmě vzhůru, a tak je rozšíření sítě nabíječek Supercharger dalším logickým krokem. Mělo by jít celkem o 4000 stojanů jen letos, tedy okolo 455 stanic.

Ačkoliv v počátcích prodeje svých elektromobilů Tesla nabízela nabíjení na stanicích Supercharger zdarma, dnes už je nabíjení pro nové zákazníky zpoplatněno.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele honza.t

TESLA MODEL 3 CRASH CAUGHT ON CAMERA | Was AutoPilot to Blame?https://www.youtube.com/watch?v=5omRPlZXxSM

Jen aby to Tesle soudruh zase treba neznarodnil.
Prodeje mozna poleti strme vzhuru ale zajimalo by me kolik procent Cinanu si ji muze dovolit koupit. Moc asi ne.

Desetina promile v Cine je vic lidi jak 10 procent v CR. Na to nezapomente, kdyz pisete o procentech. Lepsi by bylo mluvit o absolutnich cislech.
No a jsem plne presvedcen, ze nejen Tesla pujde casem s cenou dolu. Uz jen tim, ze si necha poradit, jak vyrabet levneji, ze zlevnuje baterky a taky rozpusti vyvoj do vic vyrobenych aut.

Podle této stránky mají už v Pekingu větší platy než v Praze:
https://www.numbeo.com/cost-of-living/compare_cities.jsp?country1=China&city1=Beijing&country2=Czech+Republic&city2=Prague
Byty dokonce 2.5x dražší. Když si mohou dovolit byt 2.5x dražší než v Praze, tak si budou moci dovolit i Teslu.
Venkov je samozřejmě chudý, takže průměrný číňan je chudý. Nicméně jen Peking má 21,5 milionu obyvatel a velkých podobně bohatých měst je v číně hodně.

Jasne, to ja vim. Myslel jsem to spis tak ze si to muzou koupit na cinske pomery jen bohati lide. A ze cena bude klesat je jasne. Btw. kdypak bude battery day?

Battery day bude, až korona přestane být rušivej pidihajzlík nebo pokud se Elon spokojí s webcastem.

Tak abysme se dočkali.

Battery Day bude až nebudou zákazy shromažďování kvůli Covidu. Musk plánuje nějakou velkou akci a chce tam mít hodně lidí. A zřejmě představí i nové Modely S a X a chce z toho mít velkou show.

eOslíčci těšte se, chystá se MEGAhýkaná :-) :-)

Zatím tady hýkáš jenom ty.

A nebude to MEGAhýkaná, ale MEGA poprava spalovacího motoru.

Už slyšíš na své nové jméno, děláš pokroky i při své eV zabedněnosti, jistý progress Ti nemohu upřít. Čus, Dlaždič.

Jenom se vztekej a rudni. Ještě k tomu budeš mít spoustu příležitostí :)

Aha.

"bohatych" lidi ma Cina vic nez jich je v Evrope a USA dohromady

stredni trida s rocnimi prijmy 200-250 tisic juanu (cca 650-840 tisic korun, nebo chceme li tak 24-31 tisic eur) v Cine dnes tvori skupinku cca 250 milionu obyvatel, rekl bych sakra velka kupni sila ktera si muze levnejsi Tesly dovolit, ostatne kategorie aut s cenou mezi 250-350 tisic juany je velice silna co se prodeju tyce, Tesla 3 tam tusim startuje na 270 tisicich juanu

Obrázek uživatele Kuk

Však si nastudujte pro koho chtěl Dyson ten svůj elektrickej mega tank vyrábět a nezapomeňte si povšimnout že jeho klientela se nechává vozit řidičem a sama neřídí! ;-D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Znárodnění bych se nebál. Čína jede úplně jiný režim. Pokud bych se někde měl bát znárodnění, tak snad spíše ve Francii. :) A Tesle stačí když jen jedno procento z nich bude chtít Teslu a na dalších 10 let má vystaráno. Tržní podíl to není vůbec velký a nesplnitelný. Plus bohatí čínani chtějí to podobné jako bohatí češi (ty si taky nekupují zpravidla Škodovku).

Je to zvláštní, když komunistická Čína je více tržní než kapitalistický západ. Ale je to tak.

Čína je komunistická už jenom podle jména a to bohužel skoro platí i pro kapitalistický západ.

Obrázek uživatele Kuk

A což teprv kapitalistický Vietnam! Je to kapilitalismus komoušů a papalášů. To stejný chce u nás zavést ten ksindl Bureš.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Takze souhlasite s nasim rpezidentem, z ebychom se tam meli ucit lidskym pravum? :-)

Řekl jsem snad někde něco o lidských právech? Já mluvím o ekonomickém systému.

Dobre, v cem je CLR vice trzni ja EU?

Vážně? Celá EU jede na dotacích. Od zemědělství po vybrané obory průmyslu.
Stejně jako pracovní práva a tedy možnosti svobodného podnikání a svobodného trhu. Jenom propustit někoho je neskutečný problém. Daně v EU jsou astronomické. Odbory mají v Evropě neskutečnou sílu a zárove žádnou zodpovědnost.

nebyt masivnich dotaci Ciny do klicovych casti tamniho businessu, tak se nikdy nedostal tam kde je dnes ;) a ze ty dotace by nejakou EU zastinili naprosto snadno :) Cina dotovala a dodnes extremne dotuje vybrane casti businessu tak aby se mohla rozsirovat do ruznych casti zveta ;) proc myslis ze nektere ty zname podniky v Cine jsou statni ci "polostatni"?

A to vse, co piste, v Cine neni?

Nejsou tam takové daně. Například daň z příjmu tam prakticky neexistuje.

Ano, dan z prjmu je tam miziva, protoze Cina dani spotrebu
A kdyz jste byl u tech dotaci. Jiste jste si nekdy objednavala na Aliexpressu. Kdyz ta neco koupite za dolar, mate ostovne zdarma. Kdyz neco koupit v CR za dolar a nechate si dovezt, kolik zaplatite? :-)

Daně tvoří asi 20% HDP Číny. V Evropě je to mezi 35-55% To už něco říká o daňové zátěži.


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Nabíječky elektromobilů Circontrol