Tesla opět zdražuje, má k tomu ale pádný důvod: robotické řízení je už v betatestu neuvěřitelné!

Jan Horčík - 22 Říjen 2020

Tesla Autopilot má dnes každý elektromobil Tesla v základu. Balíček FSD, tedy Full Self-Driving, je ale za příplatek. Jeho cena nyní stoupla o $2000 na úctyhodných $10 000.auto elektromobil Tesla robotické řízení Full Self Driving

Plně robotické řízení, které Elon Musk tak dlouho sliboval, už je skoro tady!
foto: Tesla

Elon Musk říká, že jakmile se betatestování Full Self-Driving balíčku rozjede naplno, což by mohlo být do konce letošního roku, bude cena jeho ještě stoupat.

Musk odhaduje, že ve výsledku je reálná cena FSD někde přes $100 000! Důvod je nasnadě: první zážitky a zkušenosti s betaverzí ukazují, že Tesla de-facto zvládla plně robotické řízení.

Auto dokáže rozpoznávat většinu podstatných objektů ve svém okolí a dokonce i v noci umí řídit v městském prostředí relativně úzkých ulic bez značení, s podélně zaparkovanými auty.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Cipísek D

Tesla early beta FSD TM3

https://www.youtube.com/watch?v=BJquJp1L0hI

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Obrázek uživatele Cipísek D

Velký test Tesla Autopilota v Česku
https://www.youtube.com/watch?v=NKnPPbknWbw

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Obrázek uživatele runner42

Pěkné.
Bohužel zatím na úrovni výsledku programovacího jazyka Karel. V tomhle prostředí si Tesla skutečně vystačí s inteligencí dvojkrok=krok+krok. https://www.youtube.com/watch?v=NMGeZMtE9IM

Neviděl jsem to celé, ale v půlce toho kratšího navazujícího videa je jasný potenciální smrťák, kdy Tesla naprosto nezvládne banální a současně první neplánovanou situaci, se kterou se setká - "najednou" po hlavní jede auto.

Takže FSD ani omylem, stále jen lepší asistent, co umí zatáčet na křižovatkách.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Cipísek D

https://youtu.be/NKnPPbknWbw?t=980

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Obrázek uživatele ozana

Nějací de*ilové v OSN "zakázali" (navrhli zakázat) automatům točit volantem ostřejší oblouky. A EU to implementovala.

---

Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD.

Firmy jiz nakoupily 3,9% všech bitcoinů které kdy budou existovat. https://bitcointreasuries.org/

Obrázek uživatele Cipísek D

hmm to je neuvěřitelný jestli to je teda tak. přitom zatáčka ízy tam není problém, to by bylo teda nařízení přímo proti tesle

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Obrázek uživatele ozana

USA tu dohodu neadoptovaly

---

Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD.

Firmy jiz nakoupily 3,9% všech bitcoinů které kdy budou existovat. https://bitcointreasuries.org/

Obrázek uživatele Kuk

Na tomhle videu to při odbočování vlevo na křižovatce má tendeci jet do blbýho pruhu nebo možná i do protisměru.
https://www.youtube.com/watch?v=alUnCOQSdlI

Tady se to tase rozhodne změnit během zatáčení pruh.
https://www.youtube.com/watch?v=vCHktMUpWVM

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Ano, jsou tam chyby, ale celkově to zatím předčí očekávání.

Obrázek uživatele Cipísek D

je to nebezpečný, dřív či později zase bude nehoda to když stroj člověka uondá a člověk stroj nepohlídá. Ale časem pokud to pár let budou ladit s pokrokem procesorů by se robotický řízení mohlo chytit. Ale dycky bude riziko svěřit stroji život. Tak co, při městský padesátce to je jen vo umělý tesli podpoře prodeje při pomuchlaným plechu v případě starýho typu káry do r.v.2020...

https://youtu.be/KW-6Klu4rnQ?t=1624

... při novým typu 4680 rovnou totálka takže solidní eko (nekorespondující s původní tesla filozofií ;) Ale svěřit stroji život celý rodiny 4ř lidí při dálničních +130 ... Stačí úplně bohatě mrdka při okrskový +90 a že to se bavíme o plůseru za 1,5 mega samozřejmě jen pro bohatý a notně havarijně pojištěný ;)

https://youtu.be/E4pmLLFwNy4?t=2113

Každopádně střet se zvěří by stroj mohl lépe uřídit jak člověk ano ;) ... ps: u štědrý a velice "lidumilný" tesly za 200.000 CZK

https://youtu.be/Ey-k5Hl3fZM?t=916

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Tak zatím jsou reakce řidičů velmi kladné. Žádná nehoda a většinou se auto chová předvídatelně a reaguje jak má. Jízda ještě není za všech okolností plynulá a někdy auto krátce zaváhá. Zřejmě je bezpečnost nastavena na velmi vysokou citlivost, ale jako celek je to výsledek velmi dobrý.

Obrázek uživatele Cipísek D

nějaký důkaz? nebo odkaz na veřejnou sledovací web kde budou káry monitorovány... nebo zprctu?? ;)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Snažíš se nějak léčit tu disgrafii?

Jinak na netu jsou desítky recenzí uživatelů.

Obrázek uživatele Cipísek D

no zatím to vypadá co tu předvádíš čtenářům, že je to jen o pár písmenkách nějakýho TakyMartina, tzn přečíst automaticky přeskočit bezpředmětné neduvěryhodné prostě další místní žvanil jeden z mnoha, jen podotýkám že zpravodajská hodnota nulanulaprd soudluhu ;)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Ne, já to myslím vážně. Dá se s tím něco dělat, nebo to je vzorzené a chronické? Protože jestli je to léčitelné, pak bys s tím asi něco dělat měl. Většinu tvých příspěvků automaticky přeskakuju, protože se to nedá číst.

Obrázek uživatele Cipísek D

a vono furt nic co ;) No a máš už konečně taky nějaký kvalitní dodávky informací nebo tě furt budem muset postrkovat :))

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Internet je plný informací. Skvělý vynález.

Ale jinak dobrý pokus změnit téma.

Obrázek uživatele Cipísek D

von si furt myslí že to ukecá přitom průhlednej jak sklo ;)) přitlač

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Verejny web to urcite neni, ale jak znamo, kazda Tesla telefonuje casto s Elonem. V tomto testovacim modu to plati nekolikanasobne. Udaje o prubehu testovani budou spise sporadicke na youtube a take Twitter od Elona. Kdyz se spojite s Elonem a reknete mu heslo runner42, tak vas da do adresare a budete dostavat vsechny info online.

Obrázek uživatele Cipísek D

nj jenže obecně už se tesle věřit nedá na tož elonoj, to už je nutny brat s notnou rezervou a potom ta info má hodnotu druhý třetí ligy ;)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Pokud je tvůj postoj, že se automaticky nedá věřit, tak pak není co diskutovat.

Ale stačí se podívat na recenze uživatelů, které jsou nadšené. Na Youtube už je spousta videí.

Obrázek uživatele Cipísek D

automaticky jsi řekl ty teslobijče ;))

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Teslobijče?
I dont think it means what you think it means.

Obrázek uživatele Cipísek D

no samozřejmě všici tě tady dlouhodobě známe jako zastánce tesly bez důkazů plkající v její prospěch i kdyby neměla pravdu, kamuflujíc skutečnosti kerý tesla mlží aby marketingově nepoškodili její bublinu.... teslabijec kerýmu nepodložený příspěvky přeskakujeme, ignorujeme nebo si z nich prostě děláme prdel. Taks to chtěl né? tak to máš :)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Nejenom disgrafik, ale taky pomalejší. Teslabijec ani jakýkoliv jiný bijec se nebije ZA něco. To by dospělý člověk měl znát.

Pokud jsi háklivý na svoji disgrafii, tak to stačí říct a já to dále nebudu zmiňovat. Prostě budu nadále přeskakovat tvé příspěvky jako dosud.

Obrázek uživatele Cipísek D

zese jen keci měl, možná... kulový teslobijče přitlač :)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Neviem, či si to vysvetlujem správne, ale "teslobijec" by mal byť niekto, kto bojuje proti tesle? A to rozhodne TakyMartin nebude.
Alebo som si to zle vysvetlil?

Obrázek uživatele Cipísek D

by mal ?? a to sis vycuc zkerýho prctu :)) bude jak budu chtít já černý na bílým :))

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Tak nejak som si to odvodil od podobného slova drakobijce
Podľa toho ten výraz pasuje skôr na niekoho iného, myslím, že vieš na koho :-))

Obrázek uživatele Cipísek D

tak tankobijec taky že, ale nikde to není daný že ;) Jesi máš lepší slovo pro takymartina tak sem s ním, nápadům sme otevřeni ;)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Obrázek uživatele Cipísek D

dobrej voblaf na autopilota tesla v konfiguračním webu za 200.000 CZK ;)

https://youtu.be/Ey-k5Hl3fZM?t=916

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Mě hlavně zajímá jak to zvládne kruháče, protože s tím měla minulá verze dost problémy.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Vypadá to, že dobře. Viz. video.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Skvělé video. Díky.

To bolo ízy. Chcelo by to testnúť na niečom Takomto :)

Jo už se těším :)

Obrázek uživatele Jolinar

minula verze kruhace ani krizovatky nepodporovala, takze s nimi ani nemohla mit problem...

to je jako rict ze Boeing 737 ma problem se dostat na obeznou drahu :-D

Dokud to nebude umět kruháče, tak je to v EU prakticky nepoužitelný, ono se snad už ani jiná křižovatka stavět nesmí.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Zatim to neni level 5. Ridic musi byt ve strehu. Presto muze s AP vetsinu odjezdit a kruhace vzit na sve triko.

Rozdíl je v tom, že letadlo se na orbitu nedostane, ale Tesla na kruháč ano a pak to nebyla schopna zvládnout. Jistě, bylo to tím že kruháče nebyly podporované. O to více mě zajímá jak si poradí nová verze. Zatím se zdá, že jednoduché kruháče to zvládá.

Co když to narazí na tu novou značku pro blondýny? Je to značka kruhového objezdu a pod tím číslo 15. Znamená to "objíždět maximálně 15x" :-))

---

Renault Zoe ZE50 *** FVE 4,55 kWp

Já vždy myslel že to znamená Objíždět minimálně 15 minut :)

A hlavne jak si poradi se zakazem parkovani. Necha se majitelem ukecat, ze tam zustane stat a nebo kdyz vystoupi, tak mu ze strachu pred pokutou ujede.

Zastaví a až majitel odejde, tak ho rovnou napráská na nejblížší okrsek :)

Něco jako https://www.youtube.com/watch?v=aSO-2gmGdWA

Teď říkali v rádiu, že Covid způsobuje poškození mozku a po letech budeme mít všichni Alzheimera. Takže autonomní řízení je naprostá nutnost jinak netrefíme domů :-))

---

Renault Zoe ZE50 *** FVE 4,55 kWp

Tak o to víc se budeme držet doma :D

Jo jo tyto zaručené zprávy, které se týkají jedno případu ze sta tisíc. V mém okolí mělo koronu asi 30 lidí a buď bez příznaků nebo slabší chřipka. Trvalé následky žádné.

Trvalé následky se projeví po letech. A jak tak koukám na výplody některých dnešních mozků tak nabývám přesvědčení, že už tady nějaká korona před léty musela být :-))

---

Renault Zoe ZE50 *** FVE 4,55 kWp

Obrázek uživatele Cipísek D

no loni v krumlově určitě

https://www.televizeseznam.cz/video/adost/exkluzivne-vypatrali-jsme-pravdepodobne-pacienty-nula-kteri-maji-protilatky-proti-koronaviru-64057081

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Kam?

:D

Obrázek uživatele runner42

Řešení je jednoduché - neposlouchat rádio.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele runner42

Kdo věří v autonomní řízení nepochybně věří i v reportéra, jak náhodou vyfotí Prymulu před restaurací.

Národ manipulovaných naivků :D

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Jan Veselý

Prymula s Faltýnkem porušili základní pravidlo vládců, že samotní vládcové musí jimi vyhlašovaná pravidla sami nejpřísněji dodržovat, hlavně ta nepopulární. Bez toho totiž naprosto ztrácejí u lidu "mandát nebes". Je jedno jak teď bude Prymula chytračit, že to ... To už je úplně jedno. Když sám neodstoupí, bude ho Babiš muset vyhodit. Pokud by to neudělal, ztratí podporu ČSSD a komunistů, padne mu vláda a prohraje příští rok volby.

Obrázek uživatele Cipísek D

Prymulu potřebovali odstavit za středeční parlamentní offi přiznání že SARS2 unikl z čínský laboratoře, a to se na pročínským hradě nelíbilo ;)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

A co když Prymulu podrží Zeman?

Obrázek uživatele Jan Veselý

Tak už se to ví, nepodržel.

Obrázek uživatele Jan Veselý

Tak nic, pokud Zeman nepřijme rezignaci a nepřijme jmenování nového ministra, bude Prymula pořád formálně ministr, ale zakážou mu na ministerstvu přístup ke všemu, seberou mu všechny pravomoci a reálně bude tu funkci vykonávat nějaký pověřený náměstek. A bude to bordel.
A Zeman přijde o zbytek vlivu jaký ještě má, všichni na něj budou sr.t jak na placatý kámen.

Aurora je uz pripravena vystrelit. Revoluce dobyje Hrad. Svrhneme cizackeho agenta.

Obrázek uživatele Cipísek D

Prymulu právě že dal odstavit hradní pročínský pán za středeční parlamentní offi přiznání Prymuly co stejně od března celá republi dávno ví a to že SARS2 unikl z čínský laboratoře a je to 17 let zakonzervovaný upravený čínský SARS 2003 ;)

jéa stojíme za Primulou

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/hamacek-chce-prymulovu-hlavu-faltynek-se-kaje-ze-schuzku-svolal-on-125736

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Prymula by mel odstoupit z funkce. Ale ne, ze byl bez rousky a v hospode, ale zato, ze se nechal nacapat. To je amaterismus se nechat vyfotit. Umeni v politice je, dovolit si vsechno a byt presto za vzorneho.

Obrázek uživatele Cipísek D

ale prd Prymula řekl v parlamentu jen pravdu:

SARS2 unikl z čínský laborky, stejně to dávno všichni vědí ;) stejně jako že je to bojově upravený čínský SARS 2003 ;))

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Zkuste si precist muj koment z dneska Pá, 2020-10-23 12:29 zde ve stejnem clanku. Opet jste pozadu.

Obrázek uživatele Cipísek D

:))) rychleší by bylo hodit odkaz páč kde ho mam ftomhle bordelu tady asitak hledat, ale to se asi jen tak nenaucis co

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

http://www.hybrid.cz/tesla-opet-zdrazuje-ma-k-tomu-ale-padny-duvod-roboticke-rizeni-je-uz-v-betatestu-neuveritelne#comment-264892

Na tohle krásně sedí věta ze seriálu Jistě pane ministře.

Kde byl šéf jeho tiskového odboru, jaktože ho nehlídal!

Asi s manzelkou pana ministra :-))

Obrázek uživatele runner42

Qui bono.

Faltýnek, co to včetně focení zorganizoval, je samozřejmě megakřivák, o tom nemá cenu diskutovat.

Že Prymula není politicky dvakrát obratný je asi taky pravda.

Ale právě proto má moji důvěru.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Já normálně čumim. První věc, kde s vámi můžu 100% souhlasit. Nechápu, že celá republika řeší, že Prymula něco údajně porušil a nikdo se nezeptá toho "reportéra" kdo mu dal tip, aby tam v danou dobu byl? Osobně se domnívám se, že je to objednávka Babiše, který něco slíbil Faltýnkovi, když Primulu na takhle debilní schůzku ukecá. Možná mu teče do bot v některém z provozů kvůli současným, nebo plánovaným omezením a nebo jde o výběrové řízení na dodavatele celorepublikového testu? Prymula by nikdy neskákal jak Babiš píská a to mu zlomilo vaz. Jsme fakt národ ovlivnitelných debilů.

Hasek v Lanech pripravoval s megasmejdem zemanem lansky puc. Tady zase Prymula s Faltynkem proti Babisovi. Vypada to, ze smejdi si jdou po krku. Babis neunesl, ze Prymula ho zastinil a ze by ho mohl ohrozit. Vycvik StB se vyplaci i dnes.

Qui bono? Prymula promluvil o uniku viru z cinske laboratore a Cinan dal povel. SEJMOUT!

I to je akceptovatelná teorie, ostatně to, že někomu nějak šlápl na kuří oko je více než jisté a že bylo jej třeba ostřelit ne nad zásadním faktickým pochybením, ale na zásadně symbolickým taky...jen se zamysleme - kolik lidí ze sta by si při nastupování do auta v takovém případě nenasadilo roušku? jen 90 nebo 95 či 99?

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Narizeni hovori jasne. V aute musi byt rouska, pokud tam nejedete s rodinou. A ridic asi nebude z rodiny, bylo to sluzebni auto.

Obrázek uživatele runner42

Ano, to může být pochybení. Takže na jedné misce vah máme, že si Prymula nenasadil roušku při nastupování do auta.

Na druhé máme odvolání uprostřed krize šéfa resortu odpovědného za její zvládání, který se prosadil právě díky realisticky skeptickému postoji, který se zpětně ukázal jako správný.

To jako vážně?

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Tak holoto, situace je vazna, musime si vsichni utahnout opasek. Takovy luxus si nemuzeme dale dovolit. Musime vsichni tahnout za jeden provaz musime si zvyknout na suchy chleba a vodu.
Ja si dam pecenou husu, 12 knedliku, a velke pivo. A do prace holoto lina. Koukejte jak ja makam.

jestli jste si nevšiml opravdu tu chybu nezpochybňuju, ano měl mít roušku, pokud to auto nemá oddělený prostor pro zadní cestující, stejně tak jí měl mít na silnici - objektivně lidsky dodávám - zapomnělo by to v tom případě a čase po náročném dnu (fakt bych si to vyzkoušet nechtěl) 90+ procenta lidí. Ta pochybení jsou samozřejmě obrovská v podobě symboliky a ztráty důvěry - není jiné řešení, než odstoupení. Mnohem horší než Prymula bez roušky je to, co se děje...

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Zacina ti dobre sibat. Dej si na hlavu jeste alobalovou cepicku.

Obrázek uživatele runner42

Myslíš jako že nežeru náhodné focení? Tomu může veřit snad jen Vondrák a podobný intelektuální výkvět.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Cipísek D

Vondrák: Nevím, proč mě Prymula zmínil, ve středu jsem s nimi nic neřešil ... ;)

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/vondrak-nevim-proc-me-prymula-jmenoval-ve-stredu-jsem-s-nimi-nic-neresil-125814

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Vypada to, ze se objevil Fantomas s maskou Prymuly a ted jsou vsichni na prasky. Fantomas je zpet.

Obrázek uživatele Cipísek D

tezko říct je to von? :)
http://www.hybrid.cz/user/vondrak

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

souhlas, výkvět novinařiny po něm šel jak slepice po flusu a otázka je, jestli to fotili novináři, nebo potom "jen" koupili

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele runner42

Že novináři nemají obšancované všechny zavřené restaurace v naději o zajímavou fotku a že náhodu můžeme vzhledem k ostatním okolnostem vyloučit, je nad slunce jasnější.
Jestli cvakal spoušt novinář, nebo agent, není podstatné.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Vito Corleone by se za takovouhle akci věru nemusel stydět.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele runner42

Jenomže u něj by to nebylo tak nápadné, a nečouhalo jako sláma z bot.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Cipísek D

je to tutovka, nastražili to na něj za středeční prohlášení o úniku z čínský laborky, hrad a pročínani ho chtěli odstavit, jasný jak facka. možná taky i za 28.říjen co rozmluvil na hradě ;))

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Nezapomente si zmenit vasi vizitku. Petrklic/Prymula uz zvadnul. Vy Prymulante.

Obrázek uživatele runner42

Romana Prymulu jsem sledoval už v zimě, protože jsem se plně shodoval s jeho střízlivými realistickými názory, které odpovídali tomu, co jsem zjistil vlastním samostudiem.
Tedy dříve, než byl jmenován do krizového týmu, natož než byl jmenovám do role obětního beránka=ministra. Osobně ho lituju, že to vzal.
Stavající akce na jeho kompromitaci a obětování nemohou můj názor na něj ovlivnit.
Spíše mě radikalizují vůči Babišovi. Dřív bych se spokojil s jeho odstoupením. Teď už to je pro mě málo.
Je to stejný vlastizrádce, jako Klaus rozdělující bez mandátu Československo.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Často s Váma nesouhlasím, ale nyní máte naprostou pravdu !!!

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp ( střešní instatace ), nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
TESLA 3 Performance, BMW 330e ( prodáno ) , VW e-Golf

Prymula odstoupit musí, protože je to blamáž, jinak souhlas. umím pochopit proč jednali v hospodě, proč tam byli bez roušek, ale jakmile dají takový omezení a nemají stoprocentní důvěru, tak tohle je nabít vlastní popravčí četě a říct, jak mají mačkat spoušť. Je jedno, jeslti to věděl, nebo kdo to organizoval..

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele runner42

Víte o tom, že nic neporušil? To je uměle vyvolávaná blamáž.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Říct o návštěvě restaurace týden potom, co všem ostatním restauracím zakázali před týdnem provoz slovy nic neporušili.

O setkání 4 lidí z různých rodin bez roušek, když dovolené jsou dva že nic neporušili.

Chápu, že pracovali 16 hodin, chápu, že se nestihly v práci najíst, chápu, že už chtěli někam vypadnout aby se nezbláznili, ale takhle blbě.

Nejhorší je, že tyhle fotky budou stovky lidí stát život - proč se omezovat, když ministr se neomezuje, asi ta situace nebude tak zlá......

Obrázek uživatele runner42

No vidíte, a tom to právě je - pletete si dojmy a fakta.

Víte o tom, že pokud tam jde jako ministr, nejedná se o porušení, protože veřejní a ústavní činitelé mohou jednat kdykoliv a kdekoliv?
Víte o tom, že se nezavřely restaurace jako budovy, ale jejich provoz?

Já tedy žádné porušení nevidím. POkud se vám to nezdám buďte prosím konkrétní, co přesně Prymula porušil.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Tak konečně jsem slyšel fakta
a až na tu roušku při vstupu do auta chybu neudělal

Teda až na to že se nechal chytit BLESKem (Křetínský, Tkáč) a RESPEKTem(Bakala)

Takže opět otázka - co dělal tiskovej odbor, jaktože ho nehlídal.

Ani já tomu nerozumím. Kdyby se setkali v uzavřeném sále na hradě tak je to v pořádku. Když se setkali v uzavřené hospodě tak je z toho aféra. Tak v čem je rozdíl? V tom nápise Hospoda?
Ale to už tak bývá. Když se potápí loď tak místo ucpávání děr je důležitější se hádat kdo je větší blbec.

---

Renault Zoe ZE50 *** FVE 4,55 kWp

Kdyz akceptujete takovou omluvu, tak muzou vsechny hospody otevrit. Jinak kazdej muze rikat, ze kdyby si vypil s kamaradem pivo doma, tak by to bylo ok. A proc teda v hospode je problem?

Obrázek uživatele runner42

Rozdíl je v tom, že s kámošem máte na konci pitky reprodkční číslo 1, zatímco v otevřené hospodě 20.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Ani Petrklic tam nebyl jen s Faltynkem. Bylo jich vic. Nikdo rozumny nepochopi, proc vubec lezli do hospody. Nejspis je ten hospodsky kamarad a jeden z ucastniku ho chtel v nouzi podporit utratou za erarni prachy.

Hospody jsou zavřený, protože tam lidi nerepsektovali žádný pravidla. Proč byl problém zavést registraci do hospody? V Německu i v Itálii to jde, jakmile jsou tam lidi podepsaní chovají se slušněji (zodpovědněji).

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

To je napad, otevreme hospody s cedulkou "Pouze pro politiky obrovskeho vyznamu. Luze vstup prisne zakazan."

A protože většina národa myslí tak, jak jste ukázal, tak se musí zavírat...apropo taky jste se zúčastnil hobbymarket párty nebo ikea párty minulý víkend?

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Prave ze luza nerozumi argumentum, ale dobre vidi, tak je nutne jim neukazovat spatny vzor.

Do týhle "hospody" se ani v minulosti"lůza" nedostala.

Tady nejde vubec o tuto hospodu. Tady jde o to ze se objevuji snahy to okecat. Protoze kdyby to udelali ve snemovne bylo by to ok. A ze to udelali v hospode, no boze, tak to prece neni nic spatneho. Ale to je pro vas tezke pochopit, proc to spatne bylo.

Proto jsem dal tu hospodu do uvozovek.Jo měl jsem dát množné číslo aby to bylo jasnější.

Obrázek uživatele runner42

Přesně.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Na to se zeptejte Babise. Ten si to take mysli, ze P a F silne pochybyli.

Obrázek uživatele runner42

Já zatím jen slyším řev lůzy, politiků maloměstského formátu, ale argumenty žádné, jen bezobsažné kecy o porušení důvěry.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Mate naprosto pravdu, Babis je politik malomestskeho formatu, protoze Prymulu za takovou lapalii vyhodi.

vůbec to není o tom jestli porušil nebo neporušil - četl jsem článek, že tam byl ve středu, četl jsem článek, že tam byl ve čtvrtek. Jde o to, že naprosto hloupě nabil křiklounům a antirouškařům a popíračům viru ve chvíli, kdy je republika s covidem v zadní části těla - kdo umí matematiku střední školy chápe, že to lepší nebude ať si kdo chce křičí co chce, doktoři toho budou mít plné kecky a vláda pokud si chce udržet aspoň u skalních nějakou důvěru, tak ho prostě odvolat musí. Kdyby ho teď Babiš neodvolal, tak mu do konce měsíce padne vláda - to je prostě obětování dalšího pěšce, aby se zachránil a tenhle ještě hloupě přihrál všem na smeč.
My tu máme bohužel momentále souběh tří krizí:
Zdravotní - celosvětová pandemie
Ekonomická - chování vlády a přirozená reakce ekonomiky na několikaleté přehřátí a umocněná celosvětovou pandemií
Systémová - ještě nikdy neměla žádná vláda tohohle státu tak nízkou podporu a ještě nikdy nestála na tak slabých základech

Prymula měl šanci jako krizový manažer řešit pro nás nějak příznivě (od začátku neměl šanci dělat dobrá rozhodnutí - na ta byla pozdě, musel volit to nejméně špatné mezi špatnými) aspoň tu první a měl na rozdíl od zbytku vlády koule jít do nepopulárních zásahů.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele runner42

No a v tom to je. On nikomu nenabil. Choval se podle mého názoru naprosto normálně.

To jen někdo vytváří z ničeho mediální masírku pro řvoucí dav. Protože se jedná o nejnižší politikaření v krizové době, ten někdo patří ke zdi. A to nemyslím jako přirovnání.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

ano je to nejnižší politikaří a je to udělané přes mediální masírku...a tím právě nabil, že jim umožnil takovou fotku udělat a tak to rozmáznout v téhle době...bylo extrémě naivní si myslet, že po něm nejdou a nesledují ho. Spousta lidí na něj hledala jen záminku a on jim jí dal- opakuji, je úplně jedno jestli něco porušil nebo ne...analogicky jako právo a spravedlnost jsou dvě odlišné věci, byť by být neměly. Pokud už se takhle sejít museli (to to fakt nešlo někde na půdě vlády?), tak prostě měli jet někam, kam by nenápadně zajeli do dvora a ne se producírovat po silnici.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele runner42

Znova opakuji, nevidím nic závadného, co by neměl dělat. To je nějaká chiméra.

Pokud Zemanovi zbylo alespoň trochu státotvornosti, kterou kdysi dávno měl, neodvolá ho. Pokud umožní v bitvě politikařit, lámu nad ním hůl.

A Babiš se může směle postavit vedle zrádců národa typu Záviše z Falkenštejna. Pak by měl dopadnout stejně. Hlavu dolů!

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Co vidíte vy nebo já, je zcela jedno. Myslím, že ho Zeman odvolá, pak to ale zase vrátí nějakým výrokem o blbečcích nebo pitomcích... bohužel ani on nemá u lidí zrovna moc respektu nebo důvěry...pokud ho neodvolá, bude to docela zajímavá politická hra o tom jak a jestli padne vláda - a myslím, že každý státotvorný politik chápe, že v naší dnešní situaci je pro to ta nejblbější chvíle si takhle hrát. Vedlejší produktem téhle hry může být zcela nezřízené promořování populace, které, jak už se jaksi zjistilo je na nic, protože stádní imunita v tomto případě není trvalá, ale je velmi krátkodobá. Takže krom ještě větších škoda na životech, než je nutné by přinesla paniku a tím i mnohem větší ekonomické škody, než je nutné a jež vyvstanou omezeními.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele runner42

Ano, souhlasím.

Podle mého názoru ten, kdo to teď rozehrál, je vlastizrádce a patří na popraviště.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Ve výjimečném stavu by mělo být rozšiřování emocí trestným činem. Stalin nebo Hitler by to řešili okamžitým zastřelením novináře.
Čína porazila Covid proto, že tam není demokracie. Demokratické státy kde každý může kecat do všeho se s tím budou potýkat ještě dlouho.
Pokud se k tomu přidá ještě politický boj o koryta tak to nedopadne dobře.

---

Renault Zoe ZE50 *** FVE 4,55 kWp

Máte bohužel pravdu, malá útěcha je, že to není jenom u nás https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/spanelsko-koronavirus-pandemie.A201022_190255_zahranicni_rik?zdroj=top

Španělsko taky nedopadne dobře. V krizové situaci si musí kapitán lodi udržet absolutní autoritu i za cenu, že pár lidí zastřelí. Když to nedokáže tak vznikne chaos a loď se potopí. Obávám se, že žádná evropská vláda to nedokáže. A naše už vůbec ne když ji kdejaký pisálek denně zesměšňuje.

---

Renault Zoe ZE50 *** FVE 4,55 kWp

Ovšem, jak čtu teď, že rezignovat nebude, tak to překvapil a prokázal, že je velký šachista. Klobouk dolů, že se mu postavil. Tohle bude hodně hra pevných nervů v politice. Ráno jsem psal, že musí odstoupit, nicméně to bylo špatně formulováno - cíl je jeho eliminace a teď je na tahu Babiš a je to na pováženou, může dost ztratit moc a přijít o politickou podporu. Kdyby to byla partie šachu, tak to by to byl velmi mistrovský tah.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Rano tvrdil, ze kdyz si to obcane budou prat, tak rezignuje. Pry s tim nema problem. A ted toto. Jsou dve moznosti:a) Rano lhal. b) Vaclavak je plny sympatizantu pro Prymulu.
Jaka je spravna odpoved? a nebo b.

chybí vám možnost C- Prymula padl - to tak je, ale nutí Babiše, aby ho odvolal. čímž jde o politickou hru, do které jistě vstoupil Zeman a další a za dva tahy se i veřejnost dozví o co šlo.
není na to dobrá doba - ta je krajně nevhodná. Co je pro mě neskutečné mít na to takové nervy.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

C s tim nema nic spolecneho. Tady slo o duveryhodnost Prymuly. Nejdrive ze nema problem odstoupit, kdyz si to verejnost bude prat a ted najednou neodstoupi. To jsou ty dve moznosti z jeho pozice. Zda se udrzi na kresle kdyz ho nekdo jiny bude chtit setrast je ted uplne nepodstatne. Koncentrujme se jen na tu jeho moralku. a nebo b?

Ano Prymula si svoji verzi v čase upravuje, stejně jako novináři svoji k obrazu svému a výkladu pravdy a ano víc lidí, minimálně v mém okolí stojí za Prymulou, než v součtu za celým zbytkem vlády.
A jestli to potřebujete slyšet ano udělal chybu, že neměl roušku a ano udělal ještě větší chybu, že se ráno bavil s Reflexem

edit: a rozhodně si nedělám iluze, že je to nějakej Mirek Dušín

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Nebo se mezitím dozvěděl, kdo za tou boudou stojí, a šprajcnul se.Ty šachy opravdu hraje.

může být, ví, že tohle prohrál, ale zjistil, kdo ho dostal a chce ho vzít s sebou. Vím, že šachy hraje a vím, že pokud protihráč dává mat, tak se často dá udělat nějaký tah, kdy sice to nakonec mat je, ale s mnoha dalšíma ztrátami protivníka a tohle je jen jedna šachová partie celé politické války našeho rybníčku

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele runner42

Líbí se mi, jak lidé od rána začínají střízlivět a drajv médií slábne, jak postupně vytahují absurdnější a absurdnější věci.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Myslím, že klíč je v tom, jak to, že ta schůzka byla ve středu a někdo to vytáhl v pátek ráno...to vypadá, že 24 hodin trvalo, než to doputovalo kam mělo.

Nicméně pro Prymulu je to stále neustojitelná situace a další a další vyjádření důvěryhodnosti nepřidávají... no radši nevědět, co se teď v zákulisí vrcholové politiky děje a dělo

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele runner42

Už ve středu? Tak alespoň máme jistotu, že to nefotila média.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele runner42

Navrhnu Vám opravdu šachovou variantu - Babiš půjde za Zemanem s kandidáty, ale ve skutečnosti nechce odstoupení Prymuly a hledá cestu, jak se stáhnout do opozice. Zeman ho neodvolá a zásadový Babiš využije blbů v ČSSD, která už přispěchala s návrhem potopení vlády.
Pak nechá vyžrat úřednickou vládu tuhle krizi, a za rok si bude hrát zase na bodrého Babiše.

Protože reálně - ANO teď jen ukazuje svoji neschopnost a ve vládě jen ztrácí. Tenhle by ten tah mohl hodit na nestraníka Prymulu a podrazníka ČSSD.

Je to hodně překombinované?

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Podle mě se Babiš nestáhne, protože ví, že kdyby odstoupil, tak to na něj stejně, vcelku oprávněně budou házet až do voleb.Má jedinou šanci, že to začne klesat, nebude moc mrtvých, a v porovnání s evropou z toho v konečným účtování vyjdeme lépe.

Není, i to může být scénář....a pro všehoschopného člověka realizovatelný...navíc pak to nebude on, kdo to po...ale oškliví úředníci

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Pat a Mat ve vlade. To vystihuje celou bandu ve Strakovce.

Babis, nebo zeman? Aha, oba.

Obrázek uživatele Cipísek D

kreštest Porsche Taycan fpodání arabských umělců ;))
http://www.drsnysvet.cz/poprve-za-volantem-porsche-taycan/

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Zaprve jsem to sem daval uz pred par dny a zadruhe Turci nejsou Arabove. Zatreti jste pitomec.

Obrázek uživatele Cipísek D

1) když už se chvastate že ste to sem dal tak dejte důkaz, tahá se to zvás jak zchlupatý deky a ztratí se to fhybridím móři :)
2) museliman jako museliman :))
3) nasrt kotoučová bubnovko :)))

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Obrázek uživatele janvejbor

Zvláštní, několikaminutová zrychlená videa s dovezením pasažéra ve funkci "navigate on autopilot" byla Teslou ukazována na webu již pár let zpátky, následně Tesla nebyla schopna (nekostrbatě) vyparkovat vozidlo na přehledném parkovišti a dojet k uživateli. Nechápu, oč běží teď, když to stejné už mělo fungovat viz shora? A je to v kontextu US nebo i EU? A je to od které verze HW na vozidle? Která vozidla si to mohou aktivovat? Zatím naše měsíc stará TMLR3 pěkně v Autopilotu jančí při předjíždění kamiónů, protisvětle nebo šeru/noci. Držím jim palce, ať už je to lepší...

---

Dříve:
Toyota Prius 2005
Toyota Prius Plus 2012
Opel Ampera 2011 PHEV

Nyní:
Tesla Model 3 Long Reange (Q3/2020)

Takže na videu nadšeně hýkají blahem, že Tesla jednou zatočila na semaforu doleva?
Až někdo natočí aspoň půlhodinový průjezd městem mimo dálnici, tak mne přesvědčí, že jim to aspoň trochu funguje. Zatím ne.

Však to jsou to uázky z první dne, kdy se aktualizace stáhla v noci a lidi tak ve 3 ráno jezdili po městě, aby měli co hodit na youtube. Počkej pár dní a budeš mít i hodinová videa.

Já už viděl 15 minutové video :)

Chcel by som vediet ako auto zareaguje ked sa dostane na totalne zasnezenu cestu kde nie je vidiet ani okraje cesty a nie, ze stred.

Podla mna na full-self driving nie su na cestach podmienky.

eOslíčci - tak málo nahýkáno? A Kukínek, šu.línek by nedal 100 klacků za takovou fíčuru? Styď se, kolenovrte.

Obrázek uživatele Kuk

Esli bude FSD za 100 klacků Tak hodně lidí bude dál řídit nerobotický auto.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Hodně lidí asi ano, ale rozhodně si dovedu představit provozy, kde se to vyplatí.
Předpokládám, že to nasadí i do SEMI, takže si odmyslete plat řidiče krát životnost auta - k tomu si přidejte, že to nevyžaduje dovolenou, odpočinek (defakto může jezdit 24/7), není to nemocné, není to naštvané (nas*ané) vzteklé, nezakládá to odbory a nestávkuje, nedělá to přestupky, nemůže se to opít atd...

Já si tedy volně dovedu představit přepravce, coby za takového řidiče dal mnohem víc.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S2
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
FVE - 6,4 kWp + bat 9,6 kWh
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
------------------------------------------------- ...

jenže jedna věc je FSD pod dozorem řidiče a druhá to poslat někam úplně bez dozoru a to už vůbec nemluvím o ujeteém konceptu, že jeden tahač táhne do tramtárie dva kargo kontejnery - to má jet vlakem a tahače tahat jen zboží k okamžité spotřebě a řešit lokální rozovy k firmám od nejbližšího nákladního nádraží (která jsme "chytře" zlikvidovli), jenže to by se muselo začít řešit skladování a ne mít vše just in time bez ohledu na zatížení přírody..

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

S těmi vlaky a konceptem dopravy souhlas. Je to čím dál horší.

Tak s tím vlakem jednoznačně souhlasím, ale já nepsal, že mi jde o dálkovou MKD, mluvil jsem o řidičích náklaďáků všeobecně, tedy i o těch lokálních redistribucích.
O strategii obchodní sítě (likvidaci lokálních prodejen) si též myslím svoje, ale to není předmětem této diskuze.

No proto to taky teď stojí těch 10K a ne sto. Za sto klacků USD se to vyplatí až bude statisticky jednoznačně a hlavně dlouhodobě prokázáno, že to má lepší výsledky než řidič člověk, což neočekávám dřív jak za tři čtyři roky.
On je tam totiž jeden hrozně důležitý zlomový moment.
V tuhle chvíli je FSD v každém autě takový vlk samotář ve světě chaotických lidí. Ale až se začne množit počet aut s FSD a ty auta mezi sebou budou komunikovat, tak si mezi sebou začnou dávat avizo, kdo kde jede. Navzájem si porovnají plánované trasy, a rovnou dopředu si mohou třeba stanovit míjení v křižovatkách atd... dávno před tím, než se opticky uvidí.
Kdyby bylo 100% aut FSD, tak můžete s klidem odstranit všechny elementy určující přednost (semafory, značky). Auta by si již během přibližování se křižovatce přes OTA prostě vybrala jaké pořadí průjezdu je neoptimálnější a plynule by se míjela.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S2
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
FVE - 6,4 kWp + bat 9,6 kWh
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
------------------------------------------------- ...

Značky i semfory budou vždy, protože chodci, cyklisté atd. Značky a semafory taky nezačaly auty a pravidlo pravé ruky už vůbec ne

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele Marek_

Nemusí to tak být...
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/ulice-bez-znacek-jsou-bezpecnejsi-tvrdi-experti.A061216_182205_automoto_fdv

---

Lexus GS 450h Premium

Až bude plné FSD za 100 klacků, tak hodně lidí řídit vůbec nebude umět a nechají se jen vozit. :)


VOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Sleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto Livee-stationNabíječky elektromobilů Circontrol