Tesla Model 3 se v Číně prodává překvapivě dobře, výroba Modelu Y naopak vázne

Jan Horčík - 09 Červen 2020

Cena akcií společnosti Tesla v těchto dnech opět míří k rekordům a blíží se magické hranici $1000. Pandemická omezení pomalu totiž ustupují a trh s auty se vrací k normálu.auto elektromobily Tesla Model 3 a Model Y

Výroba elektromobilů Tesla Model 3 jde v USA i v Číně velmi dobře, začíná se také stavět nová Tesla továrna nedaleko Berlína. Výroba nového Modelu Y ve Fremontu ale trochu vázne.
foto: Tesla/Electrek.co

Patrné je to zejména v Číně. V tamní továrně v Šanghaji začala Tesla vyrábět speciální čínskou verzi elektromobilu Tesla Model 3. V roce 2020 se tam Model 3 stalo jednoznačně nejprodávanějším autem do zásuvky s >30 000 prodaných kusů za leden-květen.

Právě květen po dubnovém propadl ukazuje, že se prodeje vrací opět k normálu, když Tesla v Číně prodala přes 11 000 kusů elektromobilu Tesla Model 3 (podobně to bylo v březnu).

V továrně Tesla Fremont v USA nedávno začala výroba nového vozu Tesla Model Y. Ta naopak nejde tak docela podle plánů, což dokazuje i aktuálně uniklý email Elona Muska.

Rozeslal ho zaměstnancům ve Fremontu. Továrna musela být několik týdnů z důvodu epidemie čínského koronaviru COVID-19 uzavřena a výroba stála. Znovu spuštěna byla minulý měsíc, ale postupný náběh výroby nějakou dobu zabere.

Musk v emailu upozorňuje zaměstnance, že navýšení výroby Modelu Y je "pro nás extrémně důležité". Dodal ale, že výroba Tesla Model S, Tesla Model X a Tesla Model 3 jde naopak dobře. A že problémy s náběhem výroby Modelu Y jsou běžné u každého nového produktu.

Nakonec žádá zaměstnance o připomínky. "Prosím dejte mi vědět, pokud existuje cokoliv, čím bych mohl pomoci," píše doslova v emailu. A zmiňuje v něm také, že osobně bude jednu z výrobních linek každý týden procházet.

Zpět na HybridPřidat komentář

"Pandemická omezení pomalu totiž ustupují a trh s auty se vrací k normálu."

Trhy se k normálu nevracejí, protože propad prodeje je opravdu strašný. Jen teď hýří naprosto neadekvátně trhy optimismem a dopad drastických omezení státem bude v horizontu 3-6 měsíců drtivý, doporučení je jednoznačné ze strany ekonomů, všech akcií se včas zbavit. Krize která přichází tady nebyla 60 let a EU to bude stát, aby zalepila všechny průsery včetně automotive a dopravy několik bilionů EUR. Prozatímní pokles HDP u nás, největší od 2009, ještě zdaleka nic není, to je teprve začátek.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

souhlas a to ještě si nechceme připustit, že celý ten slavný vir je teď v nejlepším případě ve fázi mutace a čeká nás dle principu diferenciální evoluce ještě křížení - takže riziko druhé vlny s horšími následky je rozhodně nezanedbatelné.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Já doufám,že to bude, jak tvrdí S.Peková, v jejíž laboratoři provedli tisíce testů, a s koronaviry léta pracuje https://www.seznamzpravy.cz/clanek/druha-vlna-koronaviru-bat-se-nebo-ne-ptejte-se-geneticky-108946

Pokud nepolezou lidi na dovolené do ciziny, aby dovezli jinou mutaci, je to větší šance, že to tak bude, pokud zase Evropa bude přes léto cestovat a budou si přivážet jiné mutace a začne se to houfně potkávat v lidech, tak dojde ke křížení a pravděpodobnost scénáře klesá..
Všechny velké pandemie co lidstvo pamatuje, tak nebyly vyléčeny zmizely, protože se lidi separovali a nemohlo docházek ke křížení..

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Jo souhlas je to hlavně o lidech a osobní zodpovědnosti.V minulosti(50 let a více) ty viry byly přírodní, ten současný je dle S.Pekové z laboratoře a nemá takovou "odolnost", doufejme,že má pravdu.Dnes se umělému původu přiklání stále víc odborníků, bohužel do toho jako obvykle kecají politici.

se základní znalostí pokročilé matematiky a principů podobnosti, dojde každý k tomu, že se nechová jako zcela přírodní vir...nemyslím, že to někdo udělal s úmyslem škodit, ale prostě něco zkoumali a uteklo to..

ovšem přístup státu ke vzdělanosti je zřejmý - zrušme matematiku jako maturitní předmět...ono totiž matematika je nebezpečné vzdělání plné souvislostí a když se to doplní fyzikou...jejej to je extra nebezpečný člověk..

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

S tou matematikou je spíš honba za tím, aby měl každý minimálmě maturitu, s tím souvisí i snižování úrovně vzdělání a to nejen u nás, a matematika se na rozdíl od některých předmětů neda okecat, tak je snaha hlavně studentů ji zrušit.

a jsou hned dvě chyby -
1) maturitu nemá mít každý (stejně jako řidičák, na to není nárok - je to doklad o nabytí a prokázání nějakých znalostí a pokud je dotyčný nemá, tak ten doklad mít nemá a vše ostatní je chyba)
2) nemaj se učit okecávat mají se učit znalosti

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Ten trend je bohužel takovej, kolik lidí mělo třeba před padesáti lety vysokou, možná 1 z 30 ,a lidi chytřejší nejsou, tak se holt snižuje úroveň.

Musi mit maturu z matematiky i zdravotni sestry, nebo jsou pro ni vyjimky? Dokau si predstavit obory, kde je lpeni na ni nepodstatne, verim,z ei bez matury umi precist v chorboposi mnozstvi leciva a tu aplikovat.

především je problém v tom, že má maturitu každý - dneska už je maturita základní vzdělání a znalosti matematiky patří mezi základní vzdělání.
Pokud chceme říkat, že jsou obory, kde není matematika třeba ok, ale vraťme úroveň středoškolského vzdělání na stav před 25 lety.
Když jsem dělal příjímačky na sš, tak bylo, že bez přijímaček berou do průměru 1,3 a jedničky z matiky, fyziky a chemie (a během studia i z výběru uchazečů za takových podmínek nás dodělalo školu 24 z 31), dneska ta samá škola bere bez přijímaček do průměru 2,0 bez dalších podmínek. Pokud ještě zrušíme povinnou maturitu z matematiky (mimochodem pro mě byla na oboru povinná, matika, fyzika, čj), tak můžeme mít klidně lidi se sš a maturitou! bez znalosti základních matematických operací jako trojčlenka a to už bude mít i ta sestra problém.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Jo souhas, viz výše, vy jste to více rozepsal.

Volkswagen vyhodil šéfa za údajný rasismus. Místo toho, aby řekli, že nejsou schopní software dokončit, tak to svedou na rasismus. Na ten se dá svézt absolutně cokoliv.
https://www.novinky.cz/auto/clanek/volkswagen-ma-po-problemech-se-softwarem-i-udajnym-rasismem-noveho-sefa-40326970

Obrázek uživatele Kuk

Co to kecáš, Diesse nevyhodili, ale naopak povýšili! Je šéfem koncernu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

"Kecáš, blábolíš, meleš kraviny". Číst vaše útočné příspěvky celkem pobaví.

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. >22000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

Obrázek uživatele Kuk

Nastuduj si fakta ať zase nejsi za hlupáka. Číst tvoje hloupý přispěvky nebaví.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

bere vatu a je mu to jedno ;)

---

TM3 hén*ole : https://youtu.be/NZQNkUWacoo?t=322
https://www.youtube.com/watch?v=7Ww-VlucEWc&t=01s
https://www.tesla.com/sites/default/files/model_3_owners_manual_europe_cs.pdf
https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/tesla-model-3/

Obrázek uživatele PaRi

Koukám, že na top pozicích se dělaly škatule-škatule-hejbejte-se, ale sw vývojáři zůstali asi titíž, co?

---

www.xpari.cz
Škoda CitigoE iV (4900 km)

Pokud mají problém s tím, s čím předpokládám, že mají, tak výměna SW vývojáře je v danou chvíli nejvíc kontraproduktivní věc, co by mohli udělat

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele Kuk

off
Akcie Nikoly včera poskočili o 103 %. Já vás varoval ať si je koupíte! :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele UšlechtiláPlíseň

Koupil sem jich za cca 6 mil Kč.

Obrázek uživatele Kuk

Kdy, když byly nejvejš? Ale nás zajímá kdys je prodal a kolik si na tom trhnul? :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Gratuluji k dobremu rozhodnuti.

Obrázek uživatele Krueger

Dobrej napad :) skoda ze sem do toho nesel...

Obrázek uživatele Kuk

Tržní hodnota Tesly se blíží tržní hodnotě Toyoty. :))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Ňák ten svůj ypsylon nemůžou udat.

https://electrek.co/2020/06/09/tesla-adds-model-y-referral-program-weak-demand/

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. >22000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

1600 km je tak 250 kWh, což je pro Teslu v nákladech na elektřinu asi $25, tedy $50 celkem za "reklamu" na jedno prodané auto za $50000.

Obrázek uživatele Kuk

Odkdy ty cituješ z Electreku? Dle tvých vlastních slov je jen protesláckej nedůvěryhodnej web.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

...před devalvací dolaru a volbama k tomu ...

---

TM3 hén*ole : https://youtu.be/NZQNkUWacoo?t=322
https://www.youtube.com/watch?v=7Ww-VlucEWc&t=01s
https://www.tesla.com/sites/default/files/model_3_owners_manual_europe_cs.pdf
https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/tesla-model-3/


10% sleva na produkty EVmotionNabíječky elektromobilů Circontrol