Tesla Model 3 jasně nejprodávanějším elektromobilem v Číně

Jan Horčík - 24 Červen 2020

Nejen doma v , ale už také v Číně je Tesla nejvyhledávanější značkou elektromobilů. Potvrzují to prodejní statistiky za květen 2020.auto elektromobil Tesla Model 3

Elektromobil Tesla Model 3 vyráběný v Číně je "levnější" verze, navíc v blízkém budoucnu s odlišným typem baterií.
foto: Tesla

Čínský . Prodej aut do zásuvky nicméně i přesto poklesl, a to o 32 % na 73 000 kusů. Podíl elektromobilů na celoročních prodejích tak ke květnu činí 3,3 %.

Jednoznačně nejprodávanějším autem do zásuvky v květnu 2020 byl v Číně elektromobil Tesla Model 3 (11 468). Je také nejprodávanějším autem do zásuvky za celý rok (32 527).

Tesla má zásadní výhodu v tom, že své elektromobily v Číně přímo vyrábí, a to v nové továrně v Šanghaji. Továrnu také neustále rozšiřuje, aby tam mohla začít i s výrobou novinky Tesla Model Y.

Teprve daleko za TM3 jsou už většinou samý čínští výrobci. Druhý byl k větnu GAC Aion S (3892, 14 516), třetí BYD Qin Pro EV (3201, 16 687).

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Cipísek D

NHTSA zahájila vyšetřování 63k TMS 2012–2015 za selhání jednotky používání dotykové obrazovky... použitá v 159k vozech 2012-2018 (TMS 2016–2018 a TMX 2018. Úplné selhání jednotky má za následek ztrátu zvukových a vizuálních funkcí dotykové obrazovky, jako je infotainment, navigace a procházení webu a ztráta zobrazení obrazu zadní kamery při couvání

finance.yahoo.com/news/u-probes-touchscreen-failures-tesla-130915558.html

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

off topic - dotaz V pátek si jedu vyzvednout el. Citigo. Na střeše máme malou FVE 1,5 kWp. Začal jsem sondovat, co EON potřebuje, aby mi dali tarif D27d. Napsali že chtějí kopii malého a velkého TP, revizi od elektrikáře dále píšou: "tím, že je odběrné místo na podnikání /kvůli té FVE, jinak nepodnikáme/ a požadujete sazbu C27d, bude nutné dvojí měření, bude tedy potřeba montáž druhého elektroměru". Nerozumím tomu, už teď tam máme speciální elektroměr kvůli výrobě... Bude na tu spec. sazbu C27d v noci fungovat celý dům nebo je v tom díky dvojímu měření nějaký problém? díky za odpověď, okud máte nějakou zkušenost.

---

Škoda Octavia III 1.4 TSi-81KW-CNG
Škoda CitiGo iV
elektrokolo Lectron
na střeše FVE 2,9 kWp

Pokud kupujete EV na IČO, tak asi bude třeba C27d, pokud soukromě, pak D27d.

Zdravím, podívejte se na koho je ten elektroměr napsaný, jestli na fyzickou osobu bez IČ na faktuře nebo na fyzickou osobu podnikající s IČ na faktuře.
Od kterého roku máte FVE? I kdyby jste měl licenci, to nic nemění na tom, že elektroměr je na fyzickou osobu nepodnikající!

Když tak mi napište na můj email.
Asi v tom měla referentka zmatek a tak vás mylně informovala.
Podle toho co máte na faktuře vám řeknu jestli musíte nebo nemusíte mít druhý elektroměr!
Když tak bych vám to vyřídil u EONu.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s e-Golfem 128 tisíc km s e-Kona zatím 14 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad ...

Doporučuji Vám, abyste si vše dobře propočítal, mám podobnou situaci ve své firmě, dva elektroměry a zjistil jsem, že ten s levnější sazbou je bohužel ve výsledku dražší, protože se zde platí velký paušální měsíční poplatek za druhy elektroměr. Opravdu dobře to mají hoši vymyšlené, zákazníka obereme, ale on si přitom myslí, že to má levnější a tak jsou vlastně všichni spokojení :( Kdepak, tento stát prostě elektromobilitu podporovat nikdy nebude!!!!!!

Obrázek uživatele 13G

myslim ze je to mysleno tak, aby jste zazadal o dalsi nezavislou pripojku s tarifem c27d - samostatne odberne misto, jinak s timto tarifem ktery je 16h VT +8h NT je snad mozne fungovat jen s hybridnim systemem - v noci nabijet baterky a pres den fve/baterky, jinak je to celkem drahe (tech 16h drahych)
Vy nemate ICO, nebo jak Vam proplaci vyrobenou elektrinu? Ja mam za to, ze kazdy prodej energie je podnikani.

---

13G

200tkm VW eGolf 2014
tested 2tkm bmw i3 REX 2017

Děkuji za reakce, no moudrý z toho nejsem, platit 2 paušály za 2 elektroměry.. bych byl blázen.. To snad bude lepší si pořídit nějaké přímotopy a pořídit pro celý dům tarif na přímotop, tam je snad elektřina levnější a nebudou potřeba 2 elektroměry. I když nechápu, jaký je mezi tím rozdíl, jestli mám elektřinu pro přímotopy v baráku nebo s tím dobíjím auto. Tohle je fakt kocourkov.

---

Škoda Octavia III 1.4 TSi-81KW-CNG
Škoda CitiGo iV
elektrokolo Lectron
na střeše FVE 2,9 kWp

Na 8 hodin levné elektřiny denně stačí jeden bojler.

JO, asi tak to udělám.

EON je fakt super firma, všude plno hesel o podpoře zelené anergie a podpoře elektromobility .. ale asi hlavně v jejich předražených dobíječkách.

Děkuji všem

---

Škoda Octavia III 1.4 TSi-81KW-CNG
Škoda CitiGo iV
elektrokolo Lectron
na střeše FVE 2,9 kWp

Obrázek uživatele Michelin

Urcite doporucuji primotop v kombinaci s nejakym alternativnim dodavatelem silove elektriny. Pak budete mit 20h denne NT za dobrou cenu a pro cely dum.

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Ono, jak se to vezme. Ja mam D56d a jestli si dobre pamatuji, mam trosku vyssi cenu za NT nez s D25d (bojler). Mam zase hodne nizkou cenu VT (i ta je pod 3 Kc za 1 kWh). Ten rozdil samozrejme nedava cena silove slozky ale prave distribuce, je jinak nastavenapro obe sazby, takze to lze snadno dohledat na netu. Jo a za D56d je dost velky mesicni pausal (mam dojem nejvetsi v ramci daneho jistice).
Pokud ma clovek velkou spotrebu rovnomerne rozlozenou behem dne (treba denne vari a pece na indukci), doporucuji tu D57d, pokud by ale uzivatel dokazal nabijet jen tecch 8 hod denne (bacha, D25d ma NT rozlozeny do nekolika casu behem dne, takze zasuvku na dobijeni urcite rizenou pomoci HDO, narozdil od D27d, ktera to ma v noci), sel bych do D25d / D27d.
A ted je jeste otazka, zda si to vse dobre pamatuju a nekecam :-)

Obrázek uživatele runner42

Nějak vám vypadla dost podstatná informace, že celkový meziroční pokles činí "jen" 14,5% a jeho tahounem je právě právě pokles elektrických vibrátorů se svými 32% a přičemž jejich tržní podíl byl zmasakrován na polovinu.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Tesla jede!

Obrázek uživatele runner42

Tesla jede?
S místní továrnou a dotacemi prodala od začátku roku měsíčně 6 tisíc popelnic na trhu, kde se v běžnách podmínkách za měsíc prodává 2,2 milionu aut.

Dejte vědět, až Tesla na místním trhu v Číně dožene alespoň naprosto okrajovou Škodovku :D

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Skoda za letosek nema v Cine jeste ani tech 6 tisic mesicne coby prumer, za celej rok 2020 maj v Cine cca 26 tisic prodanych aut, da se ocekavat ze za bezneho roku by je Tesla dohnala tak behem toho 1 roku, Skoda ma v Cine prodeje cca 280-350 tisic kusu rocne, a 300+ tisic byl mam dojem i odhad Tesly v Cine do roku 2021

ty zas trollis jak zbesilej :D

Nebojte se, dočkáte se stejně jako, jste se dočkal snížení cen baterií.

Obrázek uživatele runner42

Cena baterií klesla? Fakt? Včera jsem si kupoval dvě do hodin a byly dražší, než kdykoliv dřív :D

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Omg ty mas hodiny na baterky? Ja som si myslel, ze natahovacie.

Obrázek uživatele runner42

Ano, mám hodiny na baterky. Také dálové ovládání a baterie mám ve spoustě dalších aplikací.
Pravda, většina z nich je výdrží baterií značně omezována, ale pořád je to momentálně nejvhodnější řešení.
I když rčení "je to na baterky" o tom vypovídá nejlépe.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

ja prikupoval baterie do backupu, teda celkem malo, jen dalsich 9.6kWh, a cena po tech necelych 3 letech spadla o cca 25% proti cene ktera na tech bateriich byla pred tema necelyma 3 lety? no asi mas pech no ze zrovna tvoje oblibene baterky do hodin podrazili no , jako tomu se rika proste pech no, hele to neni jak ta arkticka nafta, hele mel bys zvazit pohon hodin na naftu !

Možná jste si toho nevšiml, ale tady nejste na webu o hodinách.

Obrázek uživatele runner42

Možná jste si toho nevšimnul, ale pokles cen lithia byl požrán růstem ceny kobaltu. Březnový start krize pak zlevnil vstupní suroviny ale pokles prodejů blokuje pokles ceny na jednotku, protože prodejci potřebují držet marži co nejvýše.

Takže zlevnění NULA.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele runner42

Ano, auta podražila.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

https://tradingeconomics.com/commodity/cobalt
https://www.infomine.com/investment/metal-prices/cobalt/5-year/

Možná jste si toho nevšiml, ale všichni velcí výrobci snižují množství kobaltu v bateriích, a někteří čínští už ho tam nemají vůbec, cena???https://www.kurzy.cz/komodity/kobalt/

Obrázek uživatele runner42

Ne, nevšiml. Dokud bude katoda z kobaltu, není se o čem bavit.
A děkuji za potvrzení mých slov odkazem. Od srpna 2019 do března 2020 růst ceny z 26 tisíc na 34 tisíc.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Takže kvůli dvěma měsícům se zvedne cena baterií,to jste vážně takový amatér, který neví co je dlouhodobý trend?Asi ano, tak tady máte něco pro amatéry https://tradingeconomics.com/commodity/cobalt kliknout na all doufám dokážete?

Tady něco pro pobavení::: runner42 | 11. 12. 2017 07:32

Cena baterií neklesá a veškeré Muskovy fantaskní modely vývoje ceny vs. kapacita jsou v troskách, protože ve skutečném světě ukázkově požral růst cen síranu kobaltnatého používaného pro bateriové katody a vyráběného velmi neekologickým procesem. Díky požadavkům Číny na zavedení ekologických opatření do jeho rostoucí výroby jeho cena už rok doslova raketově roste.

Jenom proto, že cena kobaltu spadla o 70% a cena baterií klesá závratným tempem a že Jolanda42 byla totálně mimo s prognozama jako vždycky, ještě neznamená, že si z něho můžeme dělat srandu.

No dobře, tak znamená.

Katoda není u nikoho z kobaltu. Kobalt je tam jenom jedna ze složek zastoupená poměrně malou měrou (obvykle méně než 10 procent). Mnohé baterie neobsahují kobalt vůbec. Například LiFePO.

Nehledě na to, že cena kobaltu neroste, ale právě naopak spadla o 70% od roku 2018.

Obrázek uživatele 13G

bezec je neuveritelny troll .. ta jeho dogmata jsou proste neuveritelne hloupa.. cobalt opravdu od 03/18 neustale klesa - uz ho neni tolik potreba a do budoucna nebude do baterek uz vubec potreba.. dalsi argument ropakum z plachet fuc.. pak uz budou koukat jen zbozne na vodik, jak Hugo Eckener na Hindenburg.

---

13G

200tkm VW eGolf 2014
tested 2tkm bmw i3 REX 2017

Že vás to lidi baví?
Pořád odpovídat na zprávy od běhače.
Vždyť víte že je to troll, který jen hází věcičky a vy mu na ně skáčete i s navijákem.

Já už to dlouho dělám tak že když vidím slovo běhač42 tak příspěvek automaticky přeskakuju, stejně se tam nic nedozvím. Nemá smysl to vůbec číst.
Natož na něj reagovat.

Obrázek uživatele Kuk

Tesla jakožto největší producent EV baterií na světě ho má v bateriích o 75 % míň než třeba VW.

https://www.teslarati.com/tesla-model-3-batteries-cobalt-volkswagen/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


Nabíječky elektromobilů Circontrole-stationSleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto LiveVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.