TÉMA:

Kia Sorento


NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

Kia Sorento Hybrid už se vyrábí, slibuje nižší spotřebu

Kia ve svém závodu v korejském Hwasungu spustila výrobu evropského provedení modelu Sorento Hybrid.   Od roku 2002 se celosvětově prodalo přes 3 miliony vozů Sorento

Nová Kia Sorento také jako hybrid a plug-in hybrid

Nová Kia Sorento přichází s nižší spotřebou paliva, nižšími emisemi a vyšším výkonem než předchůdci. Poprvé bude k dispozici také jako hybrid a plug-in hybrid.   Díky novému podvozku v kombinaci s větší karoserií ve prospěch velkého zavazadlového prostoru se Sorento stává jedním z nejvšestrannějších a nejprostornějších sedmimístných SUV na trhu.

Autosalon Ženeva 2020: Kia Sorento v hybridní verzi s výkonem 172 kW

Nová generace Kia Sorento, která se zanedlouho představí na autosalonu v Ženevě, nabídne také hybridní pohon.   Sorento nabídne nový hybridní pohon 1,6 litru T-GDi, stejně tak benzínovou jednotku 2,5 litru T-GDi a naftový agregát 2,2 litru.

Autosalon Ženeva 2020: nová Kia Sorento poprvé také jako hybrid

Na mezinárodním autosalonu v Ženevě 2020 se uskuteční světová premiéra zbrusu nového modelu Kia Sorento.   Kia Sorento, která míří na globální trhy včetně Evropy, nabízí proto širokou řadu inovací, jako např. vyspělé systémy na podporu řízení i progresivní funkce konektivity a palubního infotainmentu.

Autosalon Frankfurt IAA 2009 - reportáž z mekky elektromobilismu, 3. díl

Po svátečním pondělí přinášíme poslední díl reportáže z autosalonu ve Frankfurtu 2009. V prvním a druhém dílu jsme postupně prošli halami ukrývajícími nejnovější modely automobilů světových značek, abychom se mohli nakonec vydat do čísla tři nabízejícího hned dvě patra plná skvostů. V přízemí se nacházel stánek Audi, Škoda, Volkswagen či Seatu, v prvním patře pak velice zajímavý Renault, Volvo, Ford, Mazda, Kia a Suzuki. Co všechno si tihle hráči připravili v oblasti alternativních pohonů?  
Autosalon IAA Frankfurt 2009 - výstaviště

Výstaviště ve Frankfurtu

Začněme u Volkswagenu. Lidová automobilka kupodivu neměla zdaleka tak pompézní prezentaci jako němečtí souputníci BMW či Mercedes-Benz. Hlavními atrakcemi byl koncept L1, čili tandemové hybridní auto se spotřebou pohybující se kolem 1 l/100 km. Naživo vypadá překvapivě použitelně a bezpochyby přitažlivě, hned bychom se v něm chtěli projet.
Autosalon IAA Frankfurt 2009 - Volkswagen L1

Koncept dvoumístného vozu Volkswagen L1 budil zaslouženou pozornost

Přesné specifikace jsou: spotřeba 1,38 l/100 km, hmotnost 380 kg, emise 36 g/km, pohon zajišťují 0,8l TDI motor doplněný o 10kW elektromotor. Maximální rychlost je 160 km/h. Motor je odvozen od nového 1,6l TDI agregátu určeného pro modely Volkswagen Golf BlueMotion a Volkswagen Passat BlueMotion. Aerodynamický koeficient je pouhých 0.195. Zástupci VW hovoří o tom, že se jedná téměř o výrobní verzi a na trhu bychom se prý mohli auta dočkat během roku 2013.


Nabíječky elektromobilů Circontrol10% sleva na produkty EVmotion