Škoda Enyaq iV jako Red Car na Tour de France

Jan Horčík - 03 Září 2020

Den po světové premiéře v Praze dnes první SUV elektromobil značky Škoda vyrazil na trať páté etapy Tour de France jako Red Car.auto elektromobil Škoda Enyaq iV

První SUV značky Škoda s čistě bateriovým elektrickým pohonem se aktuálně představilo na páté etapě Tour de France jako Red Car.
foto: Škoda

Během etapy Gap-Privas, dlouhé 183 kilometrů, sloužil model Enyaq iV jako velitelská centrála ředitele Tour Christiana Prudhomma. Jako Red Car bude nové SUV Škoda Enyaq iV k vidění také při časovce jednotlivců z Lure do La Planche des Belles a na 122 kilometrů dlouhé závěrečné etapě do Paříže.

Elektromobil Škoda Enyaq iV se představil v Praze 1. září. Cena začíná na 1,06 milionu korun za verzi Enyaq iV 60 s baterií 62 kWh (58 kWh využitelných) a dojezdem až 390 km. Verze Enyaq 80 (82 kWh/77 kWh) začíná na 1 189 900 Kč vč. DPH.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

off
Citigo prej už skončilo. Už víc nebude a Enyjaku bude snad jen 1000 kousků na rok. Hm tak to je ta slavná Škoda EV mobilita.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Radovan

Aneb šáde fauvé évé debilita v přímém přenosu.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

"62 kWh (58 kWh využitelných) a dojezdem až 390" tak na to zapomeňte, Tesla M3 má 75kWh a reálný dojezd je těch 400 při normální jízdě, tedy když dá 300 (v zimě ubohých 200??!!! :-D ), budou rádi, je to tedy předražený a pomalý šmejd vůči Tesle. Asi se i dostane na nulovou hodnotu někde kolem 300 tis. km, jak je u novějších fosilních aut obvyklé :)

Škoda = záměrně vyrobený předražený šmejd se směšným dojezdem, víme :)

Obrázek uživatele 13G

Zatim jsou odhady diky dobre chlazene baterce ze by 1000km challenge mohla dopadnout pod 11 hodin.. zas tak cerne bych ty dojezdy nevidel, ma to tepelny management baterky..

mne prijde, ze u EV nejvice realne sedi EPA:

average ratio NEDC/EPA is 1.428
average ratio WLTP/EPA is 1.121

https://insideevs.com/features/343231/heres-how-to-calculate-conflicting-ev-range-test-cycles-epa-wltp-nedc/

Na druhou stranu je pak otazka jestli si za ty penize co bude stat vybavena RS verze neni lepsi koupit lehce ojety audi etron nebo MB eqc..

---

13G

200tkm VW eGolf 2014
tested 2tkm bmw i3 REX 2017

myslím, že Tesla je výhodnější ve všech ohledech, ne Audi, kterému bych také nevěřil v dlouhodobé výdrži

Jasně že je výhodnější, jako Dacia Duster. Ale ne každý chce ten interier Tesla/ Dacia, někdo si chce i připlatit... A to bude i ta Škodovka míle daleko od Tesly. A aby nebyly pochyby, jezdil jsem s ní pár měsíců...

nj, design Tesly je opravdu otřesný na super auto i ten interiér nic moc, ale naštěstí spousta lidí není tak náročných :)

jenže ti, co na to mají, dost často mohou být, tak si myslím, že díky designu hlavně Tesla zttrácela spoustu miliard

Po světě je dost fans kteří si koupili Teslu S jako třetí auto. Model3 už je přece jen klidně už jako hlavní auto a taky je asi uvnitř o něco lepší, jak Model S (ale nejel jsem s ní) ale pořád je to daaaleko od běžné Škodovky, natož Audi/ Porsche a dalších.

nj, ale běžní uživatelé zatím nejsou klienty Tesly, to je to, co kritizuji na slabém designu Tesly jak exteriér tak interiér, tedy Tesla design stojí Teslu miliardy.... 90 % aut je prostě hezčích jak Tesla, kvalita zpracování je u lepších aut taky mnohem lepší.... Musk musí vyhodit hlavního designera a zlepšit zpracování, aby běžní lidé (střední třída) neměli munici proti Tesle řízenou ovládanými médii

Obrázek uživatele Kuk

Konečně nemusej dejchat rakovinu z vejfuků. Na takový vrcholový prémii když už melou z posledního to musí vyloženě potěšit když vám vejfuky z rakovinometů v koridoru diváků foukaj sajrat rovnou do plic. brrr

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Nekteri jedinci zde omlouvaji pouzivani rakovinometu komfortem, prinosem a cenou. Komfort a prinos vidi ale jen u sebe a na ostatni kaslou.

Obrázek uživatele 13G

1+

ja ja ja, jenom ja, ten za mnou mne nezajima!

jeste si nad extra cerne cadici vyfuk nalepim samolepku:

https://club-aufkleber.mysupr.de/wp-content/uploads/sites/869/2019/06/64874451_2221110104631580_2884310713835192320_n.jpg

---

13G

200tkm VW eGolf 2014
tested 2tkm bmw i3 REX 2017

+1000

Obrázek uživatele Cipísek D

no těpic! KONEČNĚ JIM NEPRÁŠÍ ropný SRAČKY DOKSICHU :)))) ale konzerví wolf z toho moc radosti mít nebude...
PS: to nemohli si už vod 2011 pujčit alespon LEAFa.. ?? 9 let votravovali ciglisty jen pro šádégo ;)))

https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/skoda-octavia-green-e-line/
https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vut-super-el-ii/
https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/skoda-eltra-151/

---

TESLU JEN GEMBLUJEME dokud neopraví protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za ten VODÍK ;) hybrid.cz/volkswagen-id4-bude-mit-tazne-zarizeni-az-pro-1900-kg#comment-259228

Obrázek uživatele 13G

rakovinomety rovnou do plic.. ja se divil uz davno ze i na tech motorkach viditelne cadi rovnou do pelotonu kameraman...

---

13G

200tkm VW eGolf 2014
tested 2tkm bmw i3 REX 2017


10% sleva na produkty EVmotionVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Nabíječky elektromobilů Circontrol