První fotky elektromobilu Volkswagen ID.4: překvapení se nekoná!

Jan Horčík - 18 Červen 2020

Elektromobil Volkswagen ID.4 na první nekamuflované fotce produkční verze vypadá jako každý jiný crossover. A to je dobře.auto elektromobil Volkswagen ID.4

Volkswagen zatím prezentoval svůj další elektromobil ID.4 pouze v pestrobarevné kamufláži. Teď jsou venku první nezamaskované fotky. A ukazuje se to, co bývá u koncernu pravidlem - skutečné auto bude nakonec mnohem konformnější, než naznačovaly kamuflované prototypy.

Volkswagen ID.4 bude druhým elektromobilem řady ID postavené na platformě MEB a prvním takovým elektromobilem prodávaným v . V nejvyšší verzi se očekává dojezd až 480 km.

Právě crossovery, dnes jedna z nejprodávanějších kategorií, budou hlavním kolbištěm elektromobility v následujících letech. Aktuálně na trh vstoupil Tesla Model Y (který má problémy s kvalitou) a už nějakou dobu tu jsou Hyundai Kona Electric a Kia e-Niro.

Právě Modelu Y od Tesly se bude ID.4 velmi podobat, a to i rozměrově. Kdy se ale dočkáme premiéry ID.4 zatím není jasné. Volkswagen má aktuálně vážné problémy s vývojem softwaru pro řadu ID a dodávky elektromobilu ID.3 prvním zákazníkům musel odsunout až na konec letošního léta.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Cipísek D

tvl kde je zpráva dne?: Práglcajti vyfasovali 38 nových elektrohraček Hyundai Ioniq EV ;)

https://www.garaz.cz/clanek/policiste-vyfasovali-elektromobily-vime-kde-budou-jezdit-21004235

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Obrázek uživatele Jan Horčík

Tady.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Na německých stárnkách VW už je spuštěn konfigurátor ID.3
Cena od 39995 € (kurzovým přepočtem a přepočtem DPH to vychází u nás na 1 080 000 Kč), takže ID.4 bude s podobnou baterií (58 kWh) pravděpodobně od 49995 €, tedy od 1 350 000 Kč.

Na ev-database.org mají cenu pro ID.4 45.000 EUR a celkem jim to vždy sedělo. ID.3 přijde později s 48 kWh, což taky není úplně špatný vzhledem k ceně 30.000 EUR.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Pokud bude základ od 45000 €, tak ve verzi "1st" se střední baterií bude za 55000 €, tedy už bez mála 1,5 milionu Kč.
Asi máte pravdu, že to bude sedět, přeci jen SUV a navíc o 36 cm delší je výrazný skok na to, aby to bylo jen o 10000 € víc, to by se pak ID.3 přestaly prodávat úplně.
ID.3 v základu za 30000 € (800 tisíc Kč) by nebylo špatný, kdyby se už tak 2 roky prodávalo, ale uvedení tohoto holobytu s 50kW nabíjením v roce 2021 není revoluce, ale skoro až ostuda a maximálně alternativa k již dostupným Renault Zoe (52 kWh/695000 Kč) nebo Opel Corsa-e (50 kWh/749900 Kč).

Mě teď největší smysl dává Kona, dnes jsem se byl projet a spokojenost, výbava parádní, za kterou by se nemusel stydět ani Mercedes.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Hmm tak kdo chce trochu vetsi auto a trochu mensi dojezd, tak ID3 je alternativa ke Kone.

Asi trochu mimo mísu, ale potvrzuje se, že koupit Nissan bude problém na náhradní díly a servis obecně, protože se Nissan stahuje z Evropy.

https://industryeurope.com/sectors/automotive-maritime-transport/nissan-to-leave-europe-to-expand-in-us-china-japan/

Vypadá to tak nějak normálně a obyčejně. Dokonce i nabíjecí zásuvka je tam, co má spalovák nádrž. Což může zmást. To bych raději nedělal. Zvyk je zvyk. Někdo do těch drátů může tlačit benzín.

---

hariprasad

Jako že uživatelé jsou úplní kreténi?

A nejsou?

vzdyt tohle je viral, ta holka s Teslou jezdila dlouho pred tim videem a proste natocila tenkrat viralni video ktereho se chytl kdejaky jouda, je to celkem znama blogerka ktera se podobnyma videama zivi :D je dost zvlastni ze jsi na to po roce a pul od vydani toho videa neprisel :D

Ani ne, ale pokud máte i spalovák, tak při troše nepozornosti to bude dost častý omyl. Celkem bych na to sázel. Ta zásuvka měla být preventivně někde úplně jinde. Opakované činnosti děláte automaticky, než vám to dojde, tak už jste u stojanů a otvíráte dvířka. Vím, co dělám já za blbiny po "šichtě".

---

hariprasad

To spíše lidi zamění pistoli na benzín a naftu a taky kvůli tomu nejsou jiné pozice víček. A netvrď mi, že to nejde zaměnit, protože jde. Zvláště pak v cizině :D

Zásuvka má hlavně být na levé straně! U benzínu je jedno, kde je, protože ke stojanu u pumpy si najedete ze které strany potřebujete. Ale u elektromobilu (plug-in hybridu) budete asi dost často nabíjet z domácího wallboxu v garáži. A pokud máte garáž o normálních rozměrech, tzn. parkujete pravým bokem "natěsno", bude se vám kabel fakt špatně zastrkávat...

---

Tom353

Tesla ma nabijeni na leve zadni strane. Vzorny priklad spravneho umisteni. V tesne garazi je tam nejlepsi pristup. V GB, Australii a jinych zemich s volantem na prave strane maji halt smulu, potrebuji vetsi garaz.

Off. V C. Tesine hori plnicka LPG a nikoho to nevzrusuje. Evakuace v sirokem okoli. Kdyby horela Tesla, to by bylo jine echo. Cely svet by se bouril.

Obrázek uživatele Kuk

Já si toho hned všimnul.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

TAk svoje zákazníky si to najde, to se nebojím. Zásadní otázky jsou asi dvě. Kdy a za kolik. Bez toho je to moc hezký asi jako lidový model ID.3, který zase tak lidový není a vlastně ještě není vůbec (na silnicích).

To bude dvojče se škodovkovým elektromobilem

Obrázek uživatele Kuk

Jo to bude. S Maniakem. jen na to lípnou prostřelenou slepici.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

stále 10x krásnější a praktičtější než Tesla Model 3, to je ale asi skoro všechno, přesto celkově nemá proti M3 šanci, ani u mě. Tesla má bohužel podřadnýho designéra :(

VW dnes koupí jen blázen, co chce platit za podřadné součástky.

Si říkám, že už jsem to někde viděl. Z boku to vypadá jako Hyundai ix35.

---

2015: Renault Twizy 2013 (prodán 2016) | 2016: Citroen C-Zero 2012
2018: Nissan Leaf Acenta 24kWh 2014 (prodán 9/2020) | 2019: Elektrokoloběžka Xiaomi Scooter, sekačka Güde 40 V/2.5 Ah | 2020: FVE 2.4 kWp, Hyundai Ioniq electric 28 kWh

Obrázek uživatele Kuk

Čoveče nevypadá.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

to je fuk, hlavně to není ošklivý a nepraktický jako Tesla M3.... co bych dal za to, aby Tesla vypadala aspoň takto...

Co bych dal za to, abyste nemlel nesmysly. Tak si TM3 nekupujte a netrapte se tim. Ale asi byste nemel pak nic na odreagovani.

Na něj radši nereagovat. Pořád tu vypráví nějaký konspirační teorie. Nechápu jak jim může někdo věřit.

jen pro hloupé je design nejdůležitější, takoví melou nesmysly tím, že dělají závěry jen nad jedním faktorem :-)

Jste ten samy honzal co by dal cokoli aby byla TM3 hezci? Vypada to, ze se sam oznacujete za hloupeho.

co to meleš, troubo? :-D
ale chtěl bych, aby M3 byla aspoň průměrná ve vzhledu a praktičnost, když kupuju :-)

Ona není průměrná. Ona je velmi nadprůměrná.

bezmozkové ovečky jsou vždy nekritické, i když experti oceňuji schopnosti ale velmi často také kritizují design Tesly .... mnohem více než u ostatních automobilek

ovečky vždy žijí ve svém jednoduchém omezeném světě :-)

experti kritizují design Tesly jo? Podle jakých měřítek kritizují design? :)

Tak si davejte bacha na vlka. A nezapomente bacovi spravne odpovedet :-)

Vzali kompresor a nafoukli id3.

Za me dobry. To bych si klidne koupil.

Do VW by se Vám z Toyoty nechtělo. Rozmazlen z Leafa a teď už z Ioniqa vždy přesedám do služební Fabie s rozpaky. A bohužel ani Kodiaq ve mně tyto rozpaky nijak neutlumil. Nemám rád auta, ve kterých po prvních deseti kilometrech najdu pět chyb. A nedělal bych si iluze - tenhle VW jich bude plný, je to první várka..

---

2015: Renault Twizy 2013 (prodán 2016) | 2016: Citroen C-Zero 2012
2018: Nissan Leaf Acenta 24kWh 2014 (prodán 9/2020) | 2019: Elektrokoloběžka Xiaomi Scooter, sekačka Güde 40 V/2.5 Ah | 2020: FVE 2.4 kWp, Hyundai Ioniq electric 28 kWh

No je pravda ze s Toyotou žádný problémy. A to ta první byla ke konci 20 let stará.

VW cílí na blbce, stejně tak Apple, Intel či Microsoft :-)

Obrázek uživatele Petr77

tak takovymhle nazorem cili na blbce hlavně honzal ....

---

zatím benzín, ale věřím v brzký přechod na BEV

Toho ignoruje. To je samá konspiračka.

blbci/oběti totiž neznají detaily, např. poruchovost VW ve srovnání s ostatními značkami :-)
stejně tak detaily u výše zmíněných dalších značek :-)

Obrázek uživatele Petr77

můžu se teda amatérsky zeptat, proč jsou uživatelé Microsoft a Apple blbci? Dle mého názoru kupují relativně drahý produkt, nabízející ale za cenu specifické vlastnosti (odzkoušenost/rozšířenost/kompatibilitu/způsob ovládání/ekosystém přístrojů apod.), které jiné levnější přístroje nenabídnou. Je to zcela pochopitelný přístup.

A teď prosím tu info proč jsou to blbečci a detaily ...

---

zatím benzín, ale věřím v brzký přechod na BEV

jen skuteční blbci/oběti nevědí, že co je důležité z hlediska bezpečnosti, rychlosti a spolehlivosti i kompatibilitě se těmto značkám vyhýbá :-)
proč myslíš, že servery/všechny přístroje krom pc jsou z 99,9 % linux, lidem stačí LibreOffice atd.?

Byl i výzkum ovládání Linux/Windows už před cca 20 lety a nebyl u obyčejných lidí prokázán rozdíl v ovládání

jak říkám, blbci neznají skoro nic, proto se na nich dobře vydělává, proto nám západ zlikvidoval školství :-)

ty říkáš nesmysly, prostě jen vypláchnutou propagandu západních korporací, tedy lži, gratuluji, byl jsi dokonale zpracován, přinesl jsi jím úspěch z hlediska vzdělávání, to byl jejich přesný cíl :-)

Obrázek uživatele Petr77

:-) hned první věta mě rozsekala :-)
"jen skuteční blbci/oběti nevědí, že co je důležité z hlediska bezpečnosti, rychlosti a spolehlivosti i kompatibilitě se těmto značkám vyhýbá" :-)

To je panečku silný argument...

supr, že stále existují zastánci konspiračních technologií... :-)

:-) tak to mi stačí...takový sračky nedám :-)

---

zatím benzín, ale věřím v brzký přechod na BEV

a zbytek textu/faktů ignoruješ, jsi dokonale vypláchnutý, děkujeme za ukázku, je velmi snadné tě ovládat :-)

Obrázek uživatele Petr77

:-) a nebo naopak :-)

---

zatím benzín, ale věřím v brzký přechod na BEV

tím, že nic konkrétního neřekneš, ale já dám plno faktů? Že ty neumíš ani počítat 1+1, že? :)
hochu, nad tebou je snadné se bavit, když tu ukazuješ svou hloupost ... nesnaž se nikomu namluvit, že je to hra naopak se mnou ... tvé neznalosti jsou až příliš očividné/hloupé :-)

Nic z těch blábolů co jsi napsal nejsou fakta :)

co konkrétně, troubo? :)
to už neřekneš, protože bys vypadal jak .... :-)

Nic. Máš to tak konkrétně jak to jenom jde :)

Obrázek uživatele Petr77

Taky jsem ho na to chtěl upozornit, ale přišlo mi, že to nemá smysl... on nepozná rozdíl mezi jeho stihomamem a fakty...

---

zatím benzín, ale věřím v brzký přechod na BEV

tady je vidět jak vaše neznalost světa, studií, ve vědě vás velmi omezuje v chápání světa :-)

Obrázek uživatele Petr77

:-) s blbcem je to jako s mrtvým... on o ničem neví, ale jeho okolí to má těžké...

---

zatím benzín, ale věřím v brzký přechod na BEV

Hele buď to hraje a pak se doma chechta a nebo je opravdu tak hloupej. Těžko říct co je pravda.

Obrázek uživatele Petr77

obavam se, ze b) je spravne

---

zatím benzín, ale věřím v brzký přechod na BEV

LOL

ani ne, zase vedle, máme se dobře :-)
podle sebe soudíš? :)

Obrázek uživatele Krueger

Ty asi nemáš Ajfoun viď? Nápis ještě něco ftipnyho, marodím a nudim se...

Obrázek uživatele 13G

psst poruchovost je tajna..
btw. jaka je u Xpeng G3 ? ;p

---

13G

200tkm VW eGolf 2014
tested 2tkm bmw i3 REX 2017


Nabíječky elektromobilů Circontrole-stationSleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto LiveVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?