Opel Vivaro-e: elektrická dodávka s dojezdem až 330 km, k objednání v létě

Jan Horčík - 29 Duben 2020

Značka Opel, patřící dnes pod francouzsko-čínskou automobilku PSA, představila elektrickou dodávku Vivaro-e.auto elektromobil elektrická dodávka Opel Vivaro-e

Cena elektromobilu Opel Vivaro-e zatím nebyla oznámena.
foto: Opel

Elektromobil Opel Vivaro-e bude k objednání od letošního léta, k dodání pak do konce roku. K dispozici budou dvě varianty kapacity baterie, a to 75 kWh (dojezd 330 km WLTP) a 50 kWh (dojezd 230 km).

Na výběr bude také několik velikostních variant. Elektrická dodávka Vivaro-e nabídne max. výkon 100 kW/260 Nm a max. rychlost 130 km/h. Max. výkon rychlonabíjení bude 100 kW.

Palubní nabíječka přijde s max. výkonem 7,4 kW, za příplatek lze objednat i 11 kW. Opel dá na baterie záruku 160 000 km nebo osm let.

Opel Vivaro-e

Opel Vivaro-e
foto: Opel

Auto půjde objednat v délkách 4,6 m (Vivaro-e S), M (4,95 m) a L (5,3 m). Poslední dvě verze nabídnou nákladový prostor o objemu 5,8 m3, resp. 6,6 m3. Maximálně uvezou až 1275 kg nákladu.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele honza.t

2010 Opel Vivaro e-Concept - elektrická dodávka
http://www.hybrid.cz/novinky/opel-vivaro-econcept-elektricka-dodavka

Zalujal mne tocivy moment.. to jiz skoro 10lety leaf mel pri 80kW. Pri uvedenem vykonu 100 je to nejak malo. Jde o konstrukci el.motoru anebo elektroniky v inventoru?

---

Elektronům Zdar!
Nyní Leaf40 dojezd dostačující (už třikrát jsem nabil do plna) při rychlosti 25tis km za rok.

Kroutak neni uplne podstatny ne? Asi jim to vyslo lip, mit motor s mensim kroutakem a lehcim prevodovym pomerem...

Pravje kroutak je hodne podstatny; a je umerny tomu, jaky jsem schopen to el.motoru pustit proud a to souvisi s elektronikou.
Zmineny lehky prevod zase prinese neduh s vysokymi otackami a v tech zase kroutak pada dolu.

---

Elektronům Zdar!
Nyní Leaf40 dojezd dostačující (už třikrát jsem nabil do plna) při rychlosti 25tis km za rok.

Je možné, že tento model bude konkurencí pro e-NV. V současnosti však je možné koupit Maxus EV80, který nabízí hodně různých variant. Používá ho třeba Alza.cz; recenze byla na Autosalonu: https://www.autosalon.tv/reportaze/autosalon-5/recenze-dodavky-maxus-ev-80-h2-s-vysokou-strechou. Je to výborná dodávka. CCS nabíjení, 56 kWh baterie, reálný dojezd i v zimě (a i po dálnici) 190 km, palubní nabíječka 7,5 kW (nebo-li nabití z nuly do plna přes noc) atd. Jediné, co by se autu dalo vytknout je 30 kW DC nabíjení, ale otázka je, nakolik je to auto určené na pravidelné dálkové trasy s rychlonabíjením. Dá se to však bez problémů zvládnout. Osobní zkušenost. A že je to výrobek z Číny? Co dnes není z Číny? Výrobce SAIC Motor, který vyrábí Maxus EV80 vyrábí, je jedna z největších automobilek celosvětově, vyrábí i modely Škoda či VW pro čínský trh.

Maxus ma maximalni rychlost 100 Km/h takze dojezd po dalnici je mimo. Ma to na dalnici spotrebu stejnou jako na okresce.

Maxus neni primarne urceny na dalnicni denni dlouhe cesty. Sedi mu okresky, mesto, kde je jeho spotreba mensi, nez na dalnici. Ale na dalnici jede 100 km/h pri spotrebe pod 30 kWh/100 km. To je super vysledek na tak velke auto. Ale vsak to vite taky - proc se jenom soustredit na spotrebu .... ta je spise zalezitosti toho, kdo je mezi volantem a pedaly ;-)

Obrázek uživatele honza.t

Maxus ma dve velikosti skrine - 10,2 a 11,5 metru krychlovych (plus je jeste verze podvozek, na ktery se da dat nastavba podle prani). U e-NV by mne vadilo Chademo. Ale co by vadilo mne, nemusi vadit jinym. Maxus s CCS je fajn. Spolehlive auto

Obrázek uživatele runner42

Některé německé firmy tváří tvář konci green dealu škemrají o jeho zachování dobře vědouc, že přestavba jejich průmyslu na socialisticko dotační je teď v krizi může potopit.

firmy z těžkého průmyslu žádají dodržování klimatických cílů

---

NA ELEKTRO ANI KORUNA, ŘEKLA KORONA.

Knotek: „Je neuvěřitelné, kolik duševně vyšinutých lidí pobíhá bez dozoru na světě...”

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

No super, skoda ze niekto nerobi nejaky vacsi VAN s podobnymi parametrami.

Zkuste VW e-Crafter. Ten je snad uz dost velky. A stoji pouhych 65.000 Eur...

e-Crafter je dost velký, to je pravda. Srovnatelný, ne-li lepší je Maxus EV80. Rozhodla se pro něj Alza.cz, komunální verzi používá město Jilemnice nebo Loštice. Viz můj příspěvek výše. Na Maxuse se nečeká, o e-Crafterovi se stěží dozvíte detailní info od prodejců, jeho dostupnost je "...pokud to pane dobře půjde, tak vám ho dodáme za tři čtvtě roku...", bohužel. A cenově je e-Crafter mnohem výš, než Maxus.

VW nema ziadne EV. Iba hracky.

Obrázek uživatele Marek_

V této kategorii dodávek je to zatím bída u všech výrobců.

Pokud ale nyslíte, že VW nemá nic na elektřinu ani v osobních autech, tak to jste na omylu. VW eGolf je za 1-3/2020 třetí nejprodávanější EV v Evropě po Renautu Zoe a Tesle 3, to není špatné, ne? Zvlášť, když uvážíme, že je to už starší model a vlastně teď už končí. Yživatelům je úplně jedno, že je to předělaný spalovák...

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele runner42

Pouze za dva miliony, dojezd v ideálních podmínkách 170 kiláků a nosnost nákladu 900 kilo :D :D :D

Aušus že mu není rovno.

---

NA ELEKTRO ANI KORUNA, ŘEKLA KORONA.

Knotek: „Je neuvěřitelné, kolik duševně vyšinutých lidí pobíhá bez dozoru na světě...”

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Tak to je mazec cena, pokud si uvedomime, ze vzali šasi z crafteru a uz hotovy pohon+battery pack z golfa. To melo byt aspon o milion levnejsi.

Obrázek uživatele Radovan

Crafter je plečka. Tohle se vyrábí a prodává ve velkém a se všemožnými nástavbami i u nás https://fdrive.cz/clanky/test-saic-motor-maxus-ev80-elektrizujici-budoucnost-uzitkovych-vozu-4070

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 87 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 40 tis. km (54 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil