OMV a IONITY otevřely nejvýkonnější rychlonabíjecí stanici pro elektromobily v ČR

redakce - 10 Prosinec 2019

U čerpací stanice OMV Beroun-jih na dálnici D5 mohou řidiči využívat plně služeb IONITY. IONITY nabízí dobíjení výkonem až 350 kW za paušální poplatek 205 korun.V příštím roce bude spolupráce OMV a IONITY pokračovat, v roce 2020 budou otevřeny minimálně další dvě dobíjecí stanice na dálnici D1

V příštím roce bude spolupráce OMV a IONITY pokračovat, v roce 2020 budou otevřeny minimálně další dvě dobíjecí stanice na dálnici D1
foto: OMV

U čerpací stanice OMV Beroun-jih na dálnici D5 směrem do Prahy byla otevřena první rychlodobíjecí stanice IONITY v České republice. Každá z instalovaných jednotek je připravena dobíjet prostřednictvím standardního konektoru CCS2 elektromobily s využitím výkonu až 350 kW.

Při použití s dnes vyráběnými vozy, které umožňují dobíjení maximálním výkonem zhruba 150 kW, to reálně znamená dobití baterií do kapacity přibližně 80 % během asi 20 až 25 minut. To může dle typu elektromobilu představovat dojezd až 300 km.

Pro nabití na zhruba 100 km postačí asi desetiminutová zastávka. V brzké době se očekává představení nových modelů aut, která budou schopna využít plný výkon IONITY.

Společnosti OMV a IONITY vycházejí otevřením nové stanice vstříc smysluplnému pojetí elektromobility, které umožní načerpat energii na stovky kilometrů za podobný čas, jaký je třeba k doplnění nádrže tradičními palivy.

Pokrokové řešení IONITY nabízí oproti stávající nejrozšířenější síti rychlodobíjecích stanic na území ČR téměř sedminásobný výkon.

Otevření první rychlodobíjecí stanice IONITY u čerpací stanice OMV navazuje na celoevropskou spolupráci těchto dvou značek, která se již osvědčila v Rakousku, Maďarsku a Slovinsku a zahrnuje již 17 stávajících a řadu připravovaných dobíjecích lokalit.

V České republice se bude spolupráce rozšiřovat a již v příštím roce budou u OMV otevřena minimálně další dvě dobíjecí místa IONITY, a to na nejvytíženější dálnici D1 mezi Prahou a Brnem.

Úhrada za dobíjení na IONITY je paušální a zákazník zaplatí bez ohledu na dobu dobíjení nebo typ vozu jednorázovou částku 205 Kč za jedno připojení. Pro platbu je možné jednoduše využít karty RFID vydané jakýmkoli poskytovatelem služeb IONITY.

Během bezkontaktní platby odečte systém příslušnou částku z kreditu. Kromě toho lze pomocí aplikace nebo webu IONITY zaplatit také běžnou platební kartou stejným způsobem jako při online nákupech.

„Otevřením první stanice IONITY v České republice u OMV pokračujeme v inovacích a posouváme dále naši filozofii We Care More. Na našich čerpacích stanicích nabízíme lidem na cestách vždy nejvyšší možný komfort, kvalitu paliv i všech souvisejících služeb. To v dnešní době zahrnuje také rychlodobíjecí stanice pro elektromobily,“ říká Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV Česká republika.

„Vstup do České republiky, která leží z pohledu dopravního vytížení přímo v srdci Evropy, je pro nás dalším milníkem. OMV vnímáme jako stabilního a osvědčeného partnera, s nímž budeme i nadále úzce spolupracovat,“ říká Michael Hajesch, generální ředitel společnosti IONITY.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

Pojízdné policejní stanice loví v ulicích dízlprasata s vykuchanými výfuky...

https://www.idnes.cz/auto/autoservis/emise-kontrola-filtr-pevnych-castic-ministr-dopravy-kremlik.A191205_154542_autoservis_fdv

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Doufam ze ty diselpopelnice pujdou rovnou do srotu a za obecne ohrozeni majitele rovnou do vezeni. Mozna take za pokus o hromadnou vrazdu. Nebo jak se to da kvalifikovat kdyz nekdo sype jed do okoli a umiraji na to lidi?

Vendulko, to se tady ví, že jsi takový jednodušší člověk, ostatně to je jeden z hlavních atributů majitelů tesel. A jak ses nedávno odkopal coby zastánce větší integrace EU a zavedení eura? Ovšem co jsi právě zplodil - tahle blbost je nekvalifikovatelná, tabulky na kvalifikaci blbosti s extrémy Tvého formátu nepočítají.... Čus, Dlaždič.

Z vasi tupe reakce usuzuji, ze jezdite s vykuchanym DPF a ted se klepete strachy jako maly ratlik, ze vas brzy zavrou.

V Oregonu naboural opily ridic spalovaku do Superchargeru. Jeho srackomet zacal horet a poskodil SC. Predtim machroval a gumoval kola az mu benzinova herka blafla a narazil do stojanu.
https://electrek.co/2019/12/10/tesla-supercharger-station-destroyed-car-engine-fire/

Obrázek uživatele Michelin

"s dnes vyráběnými vozy, které umožňují dobíjení maximálním výkonem zhruba 150 kW"
To není pravda. V pátek jsem tam dobíjel výkonem 322kW, hele.
:-D
Nee, auto ukazovalo jen obvyklých 109kW. Ale neříkám, že ve mě v první chvíli nehrklo, jestli nemá Ionity nějaký mód "zapal Teslu". :-)
Asi si to úplně nerozumí s mou dodatečnou úpravou na CCS. Procenta v baterce i dodané kWh to, ale ukazovalo správně.

Mimochodem jsem to připojil a než jsem stačil vytáhnout telefon a pustit aplikaci tak už to nabíjelo zadarmo.

---

Více než 160tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Po dlouhe dobe Te tu vitam Micheline, doufam, ze tu nejsi jen na skok a podelis se o novinky.
Mimochodem, kdyz jsme podelil energii casem, tak mi vyjde vykon nejakych 80 Kw. To uz jsi mel batrerii za pulkou nebo na jinych nabijeckach nabiji Tesla pomaleji jak na SCh?

Obrázek uživatele Michelin

Jsem nemocen a už mi je lépe, takže se trošku nudím. Zítra už, ale asi půjdu do práce.

Tu fotku jsem udělal sotva jsem začal nabíjet. Je tam vidět, že nabíjím teprve minutu a půl. Nabíjecí výkon přitom startuje postupně.
Je pravda, že jsem si všiml, že na Ionity nabíhá trochu opatrněji než na SC, ale je to rozdíl v řádech vteřin. Jinak pak už je nabíjecí křivka naprosto totožná jako na SC.

---

Více než 160tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Obrázek uživatele Kuk

Vítej. Nemoci jsou prevít. Taky už mi jedna přistřihává křidýlka.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Michelin

Taky zdravim.
Ona to neni ani tak nemoc jako pro samou praci zanedbany zanet dasne, takze se mi dostal do kosti a nervu co vede do zubu. Nepral bych to ani runnerovi... :-)

---

Více než 160tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

jj. já tam TESLU 3 nabíjel ve čtvrtek :) Opravdu to ukazovalo 322 kW a nechtělo to peníze ( stojan co je na fotce ten e-Tron ). Ale v sobotu před týdněm to peníze chtělo. Nejvíc to dávalo 135 kW.

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp ( střešní instatace ), nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
TESLA 3 Performance, BMW 330e ( prodáno ) , VW e-Golf

Obrázek uživatele ePavel

Dobra zprava predevsim pro majitele tesel, co na SuperCharger plati. Nabiji zde rychleji, levneji a bez zajizdky do Vestce

---

Teslu s bonusem objednejte přes link http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 300.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html
Nekrmím Trolla42

Rychleji mi to nedávalo , mám Teslu 3 Performance a max byl 135 kW. Ale je možné, že výkon kolísá. V nějakém videu jsem tam viděl e-Trona na 149 kW. Levnější to je, pokud nabíjíte větší dávku :)

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp ( střešní instatace ), nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
TESLA 3 Performance, BMW 330e ( prodáno ) , VW e-Golf

Obrázek uživatele ePavel

Ja nekde videl video kde trojka na ionity nabijela 185kW. Tak mozna na to nemaji prikon.

---

Teslu s bonusem objednejte přes link http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 300.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html
Nekrmím Trolla42

To by bylo hodně divné, protože ionity na 400V umí max 175kW špičku, takže reálně tak 150kW. SC V3 umí 250kW na 400V.

Obrázek uživatele ePavel

Vypadá to, že umí víc...
https://www.youtube.com/watch?v=HGG9Nlsruio
https://www.youtube.com/watch?v=e4bXVqf3coo
https://www.youtube.com/watch?v=fULhsV0DXmE

---

Teslu s bonusem objednejte přes link http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 300.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html
Nekrmím Trolla42

A je to tentýž typ stojanu? Nebo to má prostě nastavený vyšší strop, pokud nabíjí jedno auto a teploty jsou ok. Pajda by mohl vědět detaily. Každopádně super, vůbec jsem nečekal, že to půjde takhle rychle dopředu.

Obrázek uživatele ePavel

Ionity neznám, předpokládám že HW je stejný. Určitě se dá nastavit limit, pokud třeba není potřebný příkon.

---

Teslu s bonusem objednejte přes link http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 300.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html
Nekrmím Trolla42

jj. na IONITY by měla jít až do 200 kW a SCH3 do 250 kW, ale SCH 3 prý v Evropě zatím nejsou

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp ( střešní instatace ), nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
TESLA 3 Performance, BMW 330e ( prodáno ) , VW e-Golf

Za další nabíječky jsem rád, ale ten paušál je blbost. Nutí lidi nabíjet do plna a zabírat tak zbytečně nabíječku místo toho, aby si nabili rychle třeba na 70 nebo 80 procent a jeli dále.

Změna na klasické účtování bude. Někde jsem to četl i na webu Ionity v nějaké tiskové zprávě, že tyto paušální ceny 8€/208Kč jsou zaváděcí. Zřejmě účtovací část buď teprve řeší nebo budou řešit později.

a pořád je to lepší, než kdyby tam nic nebylo....já z toho mám naopak radost... až bude dobrá síť nabíječek bude mít elektromobil smysl pro normální člověka a ne jen pro fandu

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele PetrVins

Takže, když se vracím domů ze zahraničí a chci si nabít jen 1/3 baterky pro dojezd domů, tak musím zaplatit stejnou částku, jako za nabití celé baterky? Hmmm, paráda :-( Proč nezavedou u pump na benzin také čerpání za paušál? Ještě že máme aplikaci od německého EnBW, kde se dá u IONITY nabíjet s platbou jen za odebrané kW ;-)

---

Nissan Leaf 40kWh (najeto 60tis.km), FVE 5kWp + 15kWh baterie, trubice na ohřev TUV, vytápění biomasou, využívání dešťové vody

Ty nabíjecí paušály se změní, tohle je jen promo (otázkou je, jak dlouho).

Obrázek uživatele Marek_

A už jste zkoušel s kartou EnBW nabít u Ionity? A pokud ano, kolik jste zaplatil za odebranou kWh? Co jsem koukal na ceník, tak EnBW má cenu 0,49 EUR/kWh nebo 0,39 když platíte paušál 5 EUR/měs nebo jste jejich zákazník.

Nebo ty ceny platí jenom u jejich (EnBW) nabiječek?

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele PetrVins

Jasne, platil a zaplatil jsem mene nez pausal od Ionity. Pokud bych nabijel celou byterku, pausal by mohl nekomu vyjit vyhodneji, to je jasny.

---

Nissan Leaf 40kWh (najeto 60tis.km), FVE 5kWp + 15kWh baterie, trubice na ohřev TUV, vytápění biomasou, využívání dešťové vody

Obrázek uživatele Michelin

Muzu mit dotaz kde to bylo, resp. kde provozuje Ionity chademo? Zatim jsem narazil jen na ccs.
Ani v aplikaci to nikde nevidim.

---

Více než 160tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Obrázek uživatele PetrVins

Chademo na Ionity je na nabijecce Angath u OMW na dalnici do Innsbrucku, tesne pred mestem Worgl.

---

Nissan Leaf 40kWh (najeto 60tis.km), FVE 5kWp + 15kWh baterie, trubice na ohřev TUV, vytápění biomasou, využívání dešťové vody

Obrázek uživatele Michelin

ABBcko v barvach Ionity. Zajimave.
Zvlastni je, ze v aplikaci ho nemaji. Jen ty ctyri rychle CCSka.
Diky za info.

---

Více než 160tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Obrázek uživatele Marek_

No a kolik teda jste načerpal kWh a kolik jste zaplatil? Jestli to není tajné :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele PetrVins

Delka nabijeni 15:43min, nabito 8.4kWh, zaplaceno 4.09E. Kvuli prehrivani baterie nabijim preventivne vzdy od cca 70% do 90%, kdy uz auto nabiji jen vykonem kolem 20kW, takze se baterie neprehriva. Nabit na Ionity 8.4kW za pausal 200kc by byl cenovej masakr.

---

Nissan Leaf 40kWh (najeto 60tis.km), FVE 5kWp + 15kWh baterie, trubice na ohřev TUV, vytápění biomasou, využívání dešťové vody

Obrázek uživatele Marek_

Takže cca. 50 centů za kWh, jak jsem četl u EnBW. Jo, takto se to vyplatí, když nabíjíte takto málo... to se snad ani nevyplatí zastavovat, ne? To jako kdybych do auta natankoval 4 litry benzínu :-)

Ale ty stojany jsou na dálnici a je předpoklad, že budou sloužit na dálkové jízdy a bude se u nich dobíjet podstatně víc než těch vašich 8 kWh. Ono při té ceně se to už vyplatí při 16 kWh a více.

A proč zrovna 70-90? Vždy%t to je skoro plná baterka, není lepší 20-70 (80)? To pak to auto vůbec není vhodné na delší jízdy.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele PetrVins

Jasne, u dobrych elektromobilu se da opakovane, v jednom dni, nabijet v rozsahu 20-80%. Bohuzel japonci totalne odflakli tepelny management noveho Nissanu Leaf a tam muzete nabit jen maximalne 2x po sobe tzn. na dalnici ujedete cca 400-500km a pak se baterie vlivem rychlonabijeni prehreje a musite na cca 5h zastavit a pockat na schlazeni baterie. Tim, ze nabijim v rozmezi 70-90%, nenabijim vykonem 45kW, ale jen cca 25W. Baterie se tak rychle neprehreje a ja tak za jeden den ujedu az 700km. Jasne, trva to dele, ale ja uz cca 10 let nikam nespecham, cestu i zastavky si uzivam.

---

Nissan Leaf 40kWh (najeto 60tis.km), FVE 5kWp + 15kWh baterie, trubice na ohřev TUV, vytápění biomasou, využívání dešťové vody

Obrázek uživatele spetak

Japonci tepelný managemant neodflákli, bo se na něj vy$rali úplně a nechali baterii žít svým vlastním životem. Což je při delších jízdách problém. Ale vzhledem k tomu, že karma je zdarma, časem zapláčou.

---

Už jen EV, najeto 130 tisíc km.

Obrázek uživatele Marek_

Tak pokud vám to nevadí... ale vychází mi to, že teda musíte stavět každých 50 km. To znamená, když vyjedete z domova s plnou, ujedete nějakých 200-250 km po dálnici a pak každých 50 km stavět na přicucnutí 8 kWh? Hm... to bych se na to asi vykašlal a radši koupil normální EV.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele runner42

Někde čumět čtvrt hodiny a vysolit kilo za dojetí čtyřiceti kilákům, to je fakt lahůdka, gratuluji.
Bičujete se také sám, nebo to nechávate na ženě?

---

NA ELEKTRO ANI KORUNA, ŘEKLA KORONA.

Knotek: „Je neuvěřitelné, kolik duševně vyšinutých lidí pobíhá bez dozoru na světě...”

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele PetrVins

Porad lepsi, nez nekde cekat na odtah, kdyz se podela jedno z tisice kurvitek na spalovaku a pak vysolit tisice za odtah a opravu ;-) Kazdou cestu do Italie potkam minimalne jeden chciplej spalovak v odstavnym pruhu. A navic mam dobrej pocit, ze jedu EKOLOGICKY, NESMRDIM, NEPRDIM :-D

---

Nissan Leaf 40kWh (najeto 60tis.km), FVE 5kWp + 15kWh baterie, trubice na ohřev TUV, vytápění biomasou, využívání dešťové vody

Jakože alternativa šance asi 1:100 000 na odtah je preventivně stavět každých 50 km ? Bydlíte v domě nebo v bunkru 10 metrů pod zemí, protože šance na zásah meteoritem v domě je příliš vysoká ?

I tahle cena je docela vysoká, ale jak jsem mnohokrát říkal, cena 10-12 Kč za kWh bude standard a v budoucnu se bude na elektřinu jezdit dráže než na benzín. Bohužel ve vašem případě je to dané i tím, že Nissan zapomněl na chlazení baterie.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

Obrázek uživatele Marek_

Cena je možná vysoká z pohledu nás v ČR, jinak v DE normální. A třeba Fastned je ještě dražší, pokud si neplatíte měsiční poplatek.

---

Lexus GS 450h Premium

Nissan s Chademo na Ionity ?

---

BMW i3 60Ah - 37.000 eKM
sekačka Powerworks 60V 2Ah
pila Powerworks 60V 4Ah

pausal za nabiti bude 100% jen po dobu nez to poradne rozjedou, pak jiste prejdou na cenu za kWh a minuty u stojanu, tak jakjo to po rozjeti podobnych nabijecich siti delaji vesmes vsichni

Nechci být hnidopich ale u Ionity nenabijete.

---

Elektromobil Peugeot Ion sdílený se sousedy od 7/2018, najeto 34 tis. km.
Hyundai Kona electric najeto 52 tis. km.

Obrázek uživatele PetrVins

Na nekterych Ionity je i chademo ;-)
https://youtu.be/AB0QW42H2TU

---

Nissan Leaf 40kWh (najeto 60tis.km), FVE 5kWp + 15kWh baterie, trubice na ohřev TUV, vytápění biomasou, využívání dešťové vody

Tam neni chademo?

Ne Ionity je jen CCS

---

Elektromobil Peugeot Ion sdílený se sousedy od 7/2018, najeto 34 tis. km.
Hyundai Kona electric najeto 52 tis. km.

Obrázek uživatele PetrVins

Na nekterych Ionity je i chademo ;-)
https://youtu.be/AB0QW42H2TU

---

Nissan Leaf 40kWh (najeto 60tis.km), FVE 5kWp + 15kWh baterie, trubice na ohřev TUV, vytápění biomasou, využívání dešťové vody

Pěkný videjko. Stříšky nad nabíječkami mají snad jen stanice Fastned. Bohužel si tu střechu nechávají zaplatit v ceně za nabíjení.

---

Elektromobil Peugeot Ion sdílený se sousedy od 7/2018, najeto 34 tis. km.
Hyundai Kona electric najeto 52 tis. km.

Je to tak, také jsem to na videu někde viděl. Já byl asi na 12ti stanicích a nikde nic.

---

Elektromobil Peugeot Ion sdílený se sousedy od 7/2018, najeto 34 tis. km.
Hyundai Kona electric najeto 52 tis. km.

a kolik stojí 1 kWh ?

---

BMW i3 60Ah - 37.000 eKM
sekačka Powerworks 60V 2Ah
pila Powerworks 60V 4Ah

Obrázek uživatele ePavel

Treba nabiti tesly z 10 do 90% vyjde na 2,60 :-)

---

Teslu s bonusem objednejte přes link http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 300.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html
Nekrmím Trolla42

Nebo taky 3,55 Kč/kWh. TESLA 3 má baterie 74 kWh, poplatek je 210 Kč ( paušál stržený na kartě ). Tedy pokud 10% až 90%

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp ( střešní instatace ), nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
TESLA 3 Performance, BMW 330e ( prodáno ) , VW e-Golf

Obrázek uživatele ePavel

Ja to pocital pro nabiti 80kWh. Ale porad lepsi nez 7 na SC nebo 6 u eonu.

---

Teslu s bonusem objednejte přes link http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 300.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html
Nekrmím Trolla42

To máš pravdu a s tou 175 kW za 9 kč mne EON docela naštval

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp ( střešní instatace ), nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
TESLA 3 Performance, BMW 330e ( prodáno ) , VW e-Golf

Obrázek uživatele ePavel

Nebo 9 na rychlé, to je uplne mimo. Zahozena prilezitost pro eon dle meho nazoru.

---

Teslu s bonusem objednejte přes link http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 300.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html
Nekrmím Trolla42


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil