Nový Renault Captur LPG na českém trhu, cena od 440 000 Kč

redakce - 31 Srpen 2020

Renault uvádí nový dvoupalivový benzínový a LPG motor TCe 100 LPG u modelu Renault Captur.Nabídka dvoupalivového benzínového a LPG motoru je ověřené řešení, snadno použitelné, levné a provozně úsporné. Přináší také zejména četná daňová zvýhodnění.

Nabídka dvoupalivového benzínového a LPG motoru je ověřené řešení, snadno použitelné, levné a provozně úsporné. Přináší také zejména četná daňová zvýhodnění.
foto: Renault

Renault nabízí řešení LPG u modelu Captur za příplatek 15 000 Kč oproti ekvivalentní benzínové verzi. Tento pohon produkuje asi o 8 % emisí CO2 méně než ekvivalentní benzínový pohon a nabízí lepší výkon s lepší reaktivitou při zrychlení, maximální točivý moment 170 N.m. již od 2 000 ot/min.

Jestliže průměrná spotřeba pohonu je celkově o něco vyšší, cena paliva za kilometr jízdy je až o 30 % nižší než u benzínového pohonu a až o 8 % než u naftového pohonu. Cena paliva LPG je zřetelně nižší (až o více než polovinu ceny za litr benzínu nebo nafty).

Nový Renault Captur LPG může jezdit na benzín nebo na LPG bez rozdílu. Je vybaven dvěma oddělenými nádržemi, jednou na benzín, jednou na LPG. S oběma plnými nádržemi činí celkový dojezd vozidla více než 1000 km.

Tento způsob zajišťuje takřka neomezený akční rádius: benzín je dostupný na všech čerpacích stanicích a LPG v průměru na každé čtvrté v Evropě.

Integrace LPG do vozidel je úkon prováděný rovnou v montážním závodě. Pro zákazníka to znamená: jednoduchou objednávku bez prodloužené lhůty a jediného partnera pro záruku a údržbu jeho vozidla v síti Renault, zaškoleného v této technologii.

Benzínový motor je již ve výrobě nastaven na provoz na palivo LPG. Přídavná nádrž LPG (40 l) z vysoce odolné oceli je umístěna na úrovni rezervního kola a nedotýká se benzínové nádrže. Technické ústrojí doplňují vratná záklopka, omezovač plnění na 80 %, omezovač průtoku, elektrický uzávěr a bezpečnostní píst.

Používání je pro řidiče jednoduché. Přepnutí z benzínu na LPG, a naopak lze provést dvěma způsoby: manuálně kdykoli aktivováním příslušného přepínače v kabině (zvolený režim se pak obnovuje při každém dalším nastartování) nebo automaticky, pokud se vyprázdní nádrž LPG. Příslušné měřidlo umožňuje kontrolu hladiny v nádrži LPG.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

To by se mohlo na dlouhé cesty a velké nájezdy líbit, daleko více než ty následně přestavby. V Rakousku třeba infrastruktura nic moc - půjčeným LPG jsme tam jeli na lyže - ale v Česku naprosto v pohodě a při cenách benzínu 31,- Kč stál LPG 13-15 korun. To je setsakra rozdíl.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

.

Obrázek uživatele Cipísek D

nádrž LPG je taky jako u dáčije už "doživotní" ?? ;))

https://youtu.be/cIg398hPVcM?t=27

a ještě by mě zajímal výkon (kW) a životnost toho motóru :)
Když "nějak zařídili" že lpg nádrž se už NEMUSÍ po 10ti letech měnit to vypadá jako že motor vzdechne do 10ti let a tudíž se nádrž už "nemusí měnit" :))))))))))))))

může nám hybrid vysvětlit když už to tady vůbec vysmah, jak je to s životností auta/motóru/nádrže :)))))))))))))) Je v tom nějaká spojitost?? :))

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Obrázek uživatele Cipísek D

hmm čezký LPG z Litvínova 2020, nj skoro už s křížkem po funuse

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Obrázek uživatele Dani

Prosím?

---

elektrokolo EasyBike MI5 od 3/2020
Ford Focus Electric na prázdniny 2020
-
Neexistuje mínění, byť sebeabsurdnější, které by lidé ochotně nepřijali za vlastní, jakmile vidí, že je přijímáno všeobecně.

Obrázek uživatele Cipísek D

no že fšichni už slintaj po baterkách a na LPG je dost pozdě přeci

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

To si myslíte jen proto, že jste úzce zaměřen. Většina lidí přirozeně na baterky s*re, protože pro ně nejsou výhodné. A LPG je naprosto super, užitné vlastnosti spalováku a cena cca +- 1 CZK/km. Jezdil jsem 10 let na LPG a určitě proti tomu nemám ani půl křivého slova. Jediné omezení byla nádrž v kufru, to teď není a nemožnost parkovat v podzemní garáži. Krom toho ještě bylo třeba občas vyjet benzín obsahující debilní biosračky, které jsou schopny zničit motor.

Bingo. Ja taky jezdil na LPG, uz pred asi 25-ti lety. A s tema baterkama mate bohuzel pravdu. Vetsina mych znamych, coz jsou vetsinou vysokoskolaci, jsou prekvapeni kdyz jim reknu ze jsou v CR uz i rychlonabijecky a ze se ev da nabijet z obycejne zasuvky. To je dnesni realita. Tady jsme v male socialni bubline, ktera se nastesti nafukuje ale jeste bude chvili trvat az bude aspon trochu relevantne velka.


Nabíječky elektromobilů CircontrolVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.e-stationSleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto Live