Nová generace Citroen C4 uvedena v ČR

Petr Soukup - 07 Leden 2011

Segment nižší střední třídy M1 tvoří v třetinu trhu s osobními vozy. včera odhalil své želízko v ohni – novou generaci . Oproti předchůdci nabídne "poněmčený" design, relativně objemný zavazadelník (380 l), bohatou výbavu a cenu startující na 274 900 Kč. Na to by Češi mohli slyšet, ale to ukáže až následujících pár měsíců.  
Nový Citroen C4
Pro nás byl při prezentaci důležitý zejména důraz kladený na ekologii a úspory. Citroen se snaží využívat stále více tzv. "zelených materiálů". Nová C4 se chlubí 15% podílem těchto materiálů z celkových 200 kg polymerů. To ji řadí na první příčku celé skupiny .

Dalších 40% připadá na přírodní materiály (obložení stropu, uzávěr odplyňovací komory, filtry z celulózových vláken, těsněný páky převodovky z textilních vláken) a 60% na recyklované materiály (kryty kol z recyklovaného polyamidu, uchycení větrací mřížky z recyklovaného polypropylénu, zvuková izolace krytu pod motorem využívající rozdrcené použité sklo). Právě míra použití recyklovaných materiálů by mohla být v budoucnu stále důležitější.

Nový Citroen C4

Ještě větší zajímavostí je využití mikrohybridního systému e-HDi, s nímž nyní vozy dosahují emisí oxidu uhličitého 109 g/km a později by se v důsledku dalších vylepšení měly dostat až pod magickou hranici 100 g/km. O tom ale až příští týden po školení přímo ve středisku skupiny PSA.

Nový Citroen C4

Zpět na HybridPřidat komentář

Hluk z podběhu mě u toho vozidl fakt štval. Vyřešil jsem to u https://www.2din.cz/odhlucneni-podbehy-kol/ ale stejně za tu cenu, by to auto mohlo mít lepší odhlučko už od úvodu na trh.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tá hrana je tam tak vysoko kvôli nárazu zozadu. Kufor je pomerne krátky,takže aj deformačná zóna musí byť inak riešená. Vozidlá s karoséroiou sedan sú v tomto smere vo výhode. No a hlavne Citroen je celkovo oproti spomínanej Thalii posadený nižšie.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Který estét tomu navrhoval záď. Místo pro značku mohlo být klidně na víku kufru a nákladová hrana na úrovni dna kufru. Kdo někdy zkusil naložit něco do kufru např. u Thalie ví o čem je řeč ...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Souhlas, ta nakladaci hrana je kvuli designu vysoko skoro u kazdeho auta... a oni se furt ne a ne poucit

Obrázek uživatele Petr Soukup

I toto prozkoumáme v jarním testu.


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol