Hyundai a Kia budou mít infotainment Nvidia Drive

redakce - 10 Listopad 2020

Společnosti Hyundai a NVIDIA dnes oznámily, že všechny budoucí modely značek Kia, Hyundai a Genesis budou od roku 2022 využívat digitální platformu palubní konektivity Nvidia Drive.Technologie NVIDIA přináší zdokonalení nového operačního systému palubní konektivity ccOS (connected car Operating System)

Technologie NVIDIA přináší zdokonalení nového operačního systému palubní konektivity ccOS (connected car Operating System)
foto: Kia

Technická spolupráce s firmou NVIDIA, která je celosvětovým leaderem oboru akcelerovaných výpočtů, umožní Hyundai vyvíjet vysoce výkonné počítačové systémy propojených vozidel pro příští generace modelů této automobilové skupiny.

Systémem palubního infotainmentu (IVI) s využitím technologie NVIDIA DRIVE budou standardně vybaveny všechny budoucí modely. NVIDIA DRIVE zahrnuje hardware i balík nezávislých softwarových komponent, a umožňuje tak systémům palubního infotainmentu od HMG kombinovat služby audia, videa, navigace, konektivity a online služby propojených vozidel na bázi umělé inteligence (AI).

Prostřednictvím vysoce výkonné a energeticky úsporné platformy NVIDIA DRIVE budou příští modely značek uvedené automobilové skupiny nabízet zákazníkům bezproblémové a průběžné vylepšované uživatelské prostředí s palubními systémy za podpory umělé inteligence.

Majitelé vozů Kia, Hyundai a Genesis tak budou moci využívat uživatelské prostředí se spoustou funkcí, definované neustále aktualizovaným softwarem AI.

Hyundai Motor Group spolupracuje s firmou NVIDIA od roku 2015, přičemž digitální platforma NVIDIA DRIVE již dnes tvoří základ vyspělých systémů palubního infotainmentu ve vozech Genesis GV80 a G80. Obě uvedené společnosti rovněž spolupracují na pokrokovém digitálním kokpitu, který by se měl představit koncem roku 2021.

Dnešní oznámení znamená další posun spolupráce, kdy HMG pokládá základy systémů palubního infotainmentu s podporou širokého spektra budoucích aplikací a funkcí napříč celou modelovou řadou.

„NVIDIA již přes deset let obohacuje systémy palubního infotainmentu o funkce spotřební elektroniky a uživatelská rozhraní s detailní grafikou,“ uvedl Ali Kani, viceprezident pro autonomní vozidla ze společnosti NVIDIA. „Nyní opět tyto systémy proměňujeme prostřednictvím výkonné umělé inteligence, a pomáháme tak Hyundai Motor Group zvyšovat bezpečnost i přidanou hodnotu, jakožto i zákaznickou spokojenost po celou dobu životnosti vozidla.“

Nový ccOS díky partnerské spolupráci s NVIDIA

HMG díky partnerské spolupráci s firmou NVIDIA bude moci všechny své budoucí modely vybavit novým operačním systémem propojených vozidel (ccOS). Nový systém ccOS z vlastního vývoje spojí velké množství různorodých dat produkovaných vozidlem a řadou palubních senzorů, jakožto i externích datových center pro vozidla s palubní konektivitou. Bude tak schopen poskytovat uživatelsky příjemnější a vysoce komfortní prostředí pro řidiče i zbytek posádky.

Součástí ccOS je integrovaná architektura pro novou digitální platformu služeb propojených vozidel (ccSP – ‚connected car Service Platform‘). ccSP představuje otevřenou platformu, jejímž prostřednictvím mohou majitelé vozidel využívat služby dalších partnerů z nejrůznějších oblastí.

ccOS bude využívat softwarové frameworky firmy NVIDIA k implementaci čtyř klíčových schopností IT:

· ‚Vysoce výkonné výpočty‘ (HPC) s využitím grafických procesorů NVIDIA ke zpracování velkých objemů dat v rámci samotných vozidel i okolního prostředí, resp. dalšímu vylepšování schopností systémů s podporou moderních technologií IT, např. hlubokého učení.

· ‚Seamless computing‘ (hladké výpočty), zajišťující nepřerušované poskytování služeb bez ohledu na to, zda je vozidlo v režimu online či offline. Vozidlo se připojuje k okolní infrastruktuře a chytrým zařízením tak, aby mohlo obohatit palubní prostředí o další uživatelské funkce a služby externích zařízení.

· ‚Inteligentní výpočty‘, poskytující inteligentní služby na míru díky schopnosti správně rozpoznávat záměry řidiče a aktuální podmínky.

· ‚Bezpečné výpočty‘ na ochranu celého systému cestou sledování palubních systémů i externích sítí a oddělení dat souvisejících s bezpečností vozidla.

Díky nejnovějšímu vývoji na poli umělé inteligence a akcelerovaných výpočtů je dále možné, aby vozidla příští generace s výhodou využívala nové systémy, schopnosti a vylepšené bezpečnostní funkce, které lze přidávat i později po zakoupení vozidla.

Budoucí vozidla s centralizovanou počítačovou architekturou na bázi softwaru lze aktualizovat po celou dobu jejich životnosti, a tak se majitelé mohou těšit vždy na nejnovější technologie digitálního kokpitu i další funkce a vlastnosti.

Hyundai oznámí podrobnější informace o plánovaném systému palubního infotainmentu a schopnostech systému ccOS v rámci dalších zpráv ke konkrétním modelům vozidel.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

Tesla pro změnu jde k AMD
https://electrek.co/2020/11/09/tesla-switch-amd-big-navi-gpu-onboard-computer-leak/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Cipísek D

...když MCU-1 NVIDIA Tegra 2/3 kiksla...

https://finance.yahoo.com/news/tesla-refund-older-model-x-094958443.html

---

TESLA-HADR za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE za trest GERMÁN likviduje ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4tý dělá baterky :) seznamzpravy.cz/clanek/cinsti-tajni-agenti-maji-volny-pristup-do-evropy-plati-je-svycari-134124

Obrázek uživatele Aas

Prvy vyrobca co da do svojho auta open-source riadiaci softver, ktori si budu moct uzivatelia sami upravovat ma moje prachy. Ano Tesla ma MCU postavenu a Ubuntu ale je to uzavrete. Taketo partnerstva ako teraz HMG s Nvidiou su o nicom.


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrole-stationVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.