Hyperion XP-1: vodíkový supersport s dojezdem 1635 km!

Jan Horčík - 17 Srpen 2020

Zrychlení 0-100 km/h během 2,2 sekundy a maximálka 356 km/h. Zní to jako další elektrický supersport, ale Hyperion XP-1 se vymyká. Má totiž jezdit na vodík!auto na vodík Hyperion XP-1 supersport

Uvnitř nově vysněného supersportu Hyperion XP-1 najdeme mimo jiné 98" displej
foto: Hyperion

V americkém městě Orange v Kalifornii sídlí další tým, který si myslí, že vodík bude znamenat revoluci pro dopravu. Zatímco většina automobile, natož výrobců supersportů, dnes sází na čistě elektrický bateriový pohon, Hyperion chce zazářit s vodíkem.

Hyperion XP-1

Hyperion XP-1
foto: Hyperion

Hyperion XP-1 využívá k pohonu vodíkové palivové články. Karbon-titanové šasi umožňuje držet hmotnost celého auta pod 1248 kg. Vodík je uložen v nádržích z uhlíkových vláken.

Vývjářský tým slibuje neuvěřitelné specifikace: dojezd na jedno naplnění až 1635 km, max. rychlost 356 km/h a zrychlení 0-96 km/s pod 2,2 sekundy.

Hyperion XP-1

Hyperion XP-1
foto: Hyperion

Tvůrci Hyperionu si myslí, že výroba auta začne za dva roky. Určitě bychom jim nechtěli kazit radost, ale my si myslíme, že nezačne nikdy. To už spíš přiletí Ikarie XB 1. Render je to ale docela povedený!

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

Aneb dejte nám prachy bude to bomba! :))))

Té někde na úrovni toho chemlonovýho italskýho kolotočáře z nanoFlowcell co si nechal udělat bombastický koncepty od Konigseggu a tvrdil že to už brzy bude jezdit na slanou vodu čli flow baterie a všechny média to leta letoucí poslušně papouškovala včetně Hybridu. :))))))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Presne :)

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 100tis. km na elektro (50% z vlastnej FVE).

Hezký autíčko, to ano. Jen přemýšlím k čemu je dojezd přes 1600 km. Nejspíš k ničemu. :)

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp ( střešní instatace ), nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
TESLA 3 Performance, BMW 330e ( prodáno ) , VW e-Golf

Obrázek uživatele Kuk

Budeš sedět na záchodový míse a budeš štasnej že máš největší dojezd. K tomu. :)))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

tak jako vizosky toho auta maj fakt pekny, ted jeste jestli to fakt dotahnou do konce a tech 300 kousku nejen vznikne, ale i najde sve majitele mimo brany te garaze kde to postavej

spise si tak nejak myslim ze tohle se finale nikdy nedocka a jen si nekdo strihnul par vizozek, vybere se na to par dolaru....... a pak to pomalu vysumi

Obrázek uživatele PaRi

Takže dojezd je jasný, teď ještě jaký to bude mít dolet, tedy spíš doskok :-/

---

www.xpari.cz
Škoda CitigoE iV (8800 km)

Bolo by vhodne aby na zaciatku clanku bolo to iste tvrdenie o zrychleni ako na konci .... 100 versus 96
a tiez si na konci clanku opravte 0-96 km/s na 0-96km/h
zrychlenie 0 - 96km/sekundu by bolo panecku dobre zrychlenie - nikto by ho neprezil.

Vodikove auto potrebuje take poradnou baterku, bez ni by proste dobre nefungovalo. Fuel cell dava nejaky vykon, ktery nestaci pro rychle rozjezdy a take pri nizkych odberech je treba energii ukladat aby nesla nazmar. Rekuperace je mozna jen do baterky. Tak at se borci pochlubi, jak velkou baterku tam davaji. FC muze davat tak 80-100kW a zbytek jde z baterky.

Za dva roky s výkonem dnešního rodinného Tesla Model S + bomba pod zadkem navíc? Pro blbečky dobrý :)

Doufám, že Tesla už to všechno zabije a bude standardně dávat 200kW baterku do všech Modelů S a X, pak už nebude třeba vůbec nic řešit, fosily budou mrtvý. Hlavně ale navýšit rychlost nabíjení. Snad to Battery day vyřeší, třeba to vyřeší i 150kW baterka na 1000 km ... a je po problému :)

Jen jestli mu to Rockefeller a jeho západní mentálně podřadné korporace dovolí:

is.gd/xyDr7j

To jako myslíte vážně???"Po téměř 150 letech končí pro prominentní americkou rodinu Rockefellerů „doba ropná“. Již před nějakým časem se začal fond bratrů Rockefellerů zbavovat svých investic do tradičních paliv, nyní získal poprvé podíl ve společnosti stavějící obnovitelné zdroje energie".https://www.euro.cz/byznys/od-ropy-k-ekologii-rockefellerove-zavrsuji-svoji-premenu-1299390

hochu, "obnovitelné" zdroje, které dokáže vymazat kdejaký větřík, má jen sloužit, aby se odstranilo bezpečné jádro, které vydrží více než větřík, jako nevydržely panely při nedávné bouřce před cca 14 dny :)

to je útok na energetickou bezpečnost od Rockefellerů (kteří samo řídí "green deal"), jinak by se rozšiřovalo jádro a poskytli patenty na mnohem efektivnější solární panely do každé domácnosti za hubičku, kdyby chtěli opravdu elektřinu pro lidi :)

Rockefellerové v minulosti několikrát dokázali, že dovedou odhadnout budoucnost a s tím spojené investice, takže vaše dedukce, že Tesle "nedovolí nové baterie" je směšná.A kdo ví, jesti se na těch bateriích nějak nepodílejí.A ten propagandistickej balast si klidně můžete odpustit.

"odhadnout", když ovládají 1/2 majetku planety.... ty jsi pěkně zpracovanej a vypláchnutej, tobě je radost vládnout :)

"What most people did not realize was that Ford Motor Company was a SUBSIDIARY of the Rockefeller owned Standard Oil Company.

In the early 20th century, National City Lines, which was a partnership of General Motors, Firestone, and Standard Oil of California, purchased many electric tram networks across the country to dismantle them and replace them with GM buses. The partnership was convicted for this conspiracy, but the ruling was overturned in a higher court. Electric tram line technologies could be used to recharge BEVs and PHEVs on the highway while the user drives, providing virtually unrestricted driving range."

takže mám věřit, že jsi vzdělaný a víš o tom víc? :)

Hochu, Rockefeller ovládá "demokraty" v uSS a "demokrati" řídí rabování. Tak jde Rockefellerovi o lidi, víš? :)

Co se místo toho balastu(zase) vrátit k tomu "zákazu baterií"?Stačí ano/ne.

když nezakáží ty baterie nebo je neokleští nízkým proudem nabíjení, pak "green deal" zvýší elektřinu, takže elektro auta budou rázem nevýhodná, to je taky plán "green deal". Ostatně ceník EU financovaným IONITY to potvrzuje. Tesla to má levnější, a to nekrade obyvatelům EU na fondech. Ještě je plán odstranit stabilní dodavatele elektřiny jako je levné jádro, které jsme ještě před 30 lety uměli stavět, nyní jak nám západ zlikvidoval strojírenství, zemědělství, školství, tak i samo schopnost inovací nejen v oblasti jádra.

Proti těm faktům nemůžeš nic říct, potom je logické si domyslet zbytek, pokud člověk trochu knížek přečetl :)

Kdyz je to jadro lacine, tak kolik bude provozovatele nakladove stat elektrina z JEDU2?
A kdyz je tak lacina a vyhodna, proc ji neinvestuje soukroma spolecnost bez zajisteni statu?

Pouze dohady, zkuste skutečná fakta.

lžeš, IONITY krade z fondů a je předražené, například

co ještě není pravda, co jsem napsal, na čem zakládám své prognózy? :)

díky čtení světa jsem dost a snadno vydělal, takže se uč a raději mlč :-)

Zkuste se držet prvotní myšlenky"Jen jestli mu to Rockefeller a jeho západní mentálně podřadné korporace dovolí" tohle a zbytek toho balastu bylo pouhé plácání gůglujícího teoretika.

takže nic jsi neuvedl, jako vždy :-)

Vy máte problém s chápáním psaného textu?Proč by měl Rockefeller zakazovat někomu baterie, nebylo by lepší přiznat,že to bylo plácnutí?

Rockefeller ovládá automobilový i farmaceutický průmysl, troubo. o automobilovém jsem už podal důkazy několikrát. To nejsi schopen zapamatovat a pochopit jednoduchou větu? :-)

"John D Rockefeller used horizontal integration to do what?

Create a monopoly by creating a trust that controlled 90% of the oil industry"

ty neumíš ani anglicky, jak jsi hloupý, že? :)
ty si ani nedomyslíš následky ... on se jistě spokojí jen s energií z ropy, aby nás stále okrádal a ovládal, že, dle tvého "úsudku", že? :-)

Tak ještě naposled pro delfíny: to, že Rockefeller ovládá část světa(nevím proč to stále opakujete)ví každý, a jeho ůstup od ropy je jasný, tak jaký by měl zájem Tesle zakazovat baterie?Naopak se bude snažit na tom co nejvíc podílet a vydělat, protože jinak čína, jasný?

Napsal jste tento citat "I don't want a nation of thinkers, I want a nation of workers"
John D. Rockefeller

Na zaklade podobnych "fakt" tu sirite Vasi bezchybnou pravdu, kterou se musime mlcky ucit. :-)

ty jsi trouba, ty si ukládáš mé staré příspěvky :)))
koukám, že žiju i v tvé hlavě, troubo :))

ale vážně, potřebuješ pomoct

Ne, neukladam, jen si tak nejak dost pamatuju.
Opet jste se spletl. :-)

tak ty dáš odkaz na můj starý příspěvek a neukládáš nebo složitě nehledáš (to vyjde nastejno)? zase nechápeš psaný text, jako obvykle, troubo :))

kolik prášků denně bereš na svůj podřadný stav??

Vyhledat
"hybrid.cz" nation of workers
povazujete za slozite hledani?

Nevim, zda Vas zajima odpoved na Vasi otazku, ale budu hodny. Neberu zadne leky.

Velikost/kapacita baterky se meri v kWh. KW udava vykon a ten je uz ted nekolik set kW.

neříkej, základy bys znal, dobrý :)
víš, někdo to zkracuje na kW, bo je jasné, že jde téměř vždy o hodinu, tedy tobě možná ne, tak pro příště už budeš vědět ... učíme se každý den :)

Potvrzdujem, tiež občas napíšem/poviem, že som prešiel 3 litre, prípadne vypil 1,2m vody. /S

jo, blbec to vždy přežene, tudíž nemůže být nikdy vedoucím pracovníkem, protože nechápe míru podobnosti a snadno se utopí v hledání zbytečně přesné definice :)

sám jsem si říkal, jestli tam to "h" dát, ale nechtěl jsem být perfekcionista a říkal jsem si, že lidé s IQ>80 to snadno pochopí :)

prostě jsi to napsal blbě, tak to přiznej a ušetři nás těch výmluv... :)
Vypuštěním h u KWh jsi zaměnil fyzikální veličiny a to jsi nad tím ještě přemýšlel ?

---

cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz

:)))
ty jsi trouba :)))
kWh!!! :))))

právě jsi to totálně domotal, troubo :))))

malý nebo velký k je překlep, ale fyzikální veličina zůstává.
Je fajn, že si uvědomuješ svůj omyl, protože se začínáš vztekat a sklouzáváš k urážkám a vulgaritám.
Doporučuji brát pravidelně ty prášky... :)

---

cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz

teď je to překlep :)))))
ty jsi trouba :)

dobrá sranda s vámi tu :)

ps: já moc dobře dlouho vím, že kWh je jednotka energie k hodině, ale trouba jako ty, co to domotá, pochybuje, protože sám má asi se základy problémy, tak to očekává i u druhých :)

Btw, udává se také půl hodinový/čtvrthodinový, což se občas "špatně" uvádí v techničáku

vídíš, jsi trouba, víš toho příliš málo :)

já to vím od základky, možná ještě dřív z domu, ty od kdy? :)

Pul- nebo ctvrthodinovy udaj se vztahuje k vykonu motoru a ten se uvadi v kW. Tomu motoru je celkem jedno, zda je baterka 100kWh nebo 200kWh. Ten motor se zahriva a tudiz je casem nutne vykon omezit. Proto ten pul/ctvrhodinovy udaj v kW. Tak si zapiste za usi:vykon kW a kapacita kWh.

bože, ty neumíš ani číst, natož reagovat, tak zpět na zš :)

Váš slovník a reakce té zš odpovídají.PS ta vaše zš je zvláštní škola?

Tak mi prosim vysvetlete co jste s tim pul/ctvrhodinovym udajem myslel.

chováš i píšeš se stejně hloupě jako Pavel K., asi bych se nedivil, kdyby tvůj/obou/jednoho? psychický stav vyústil v multi účty :-)

A co by name takovy multiucet prinesl? K cemu by byl dobry?

Vykaslete se na nej, nedpovidejte mu, nereagujte. To ho bude stvat nejvic, kdyz ho budou vsichni ignorovat. Jemu o zadnou pravdu nejde, jen se bavi jak na nej reagujeme.

odpověz, troubo, máš? ano, ne :)
škoda, že jsi už tolikrát lhal, tak se ti člověk s IQ>80 nebude věřit :)

Nemam.
A vubec me ted nenapada jediny prinos, jen spousta negativ, proto by me ani nenapadlo uvazovat, ze bych neco takoveho udelal. Je to naprosta blbost.

Jednotka energie k hodine? Tu hodinu jste si tam nejak pridal, ne? Je to pouze jednotka energie. Ve Vasme vykladu se jedna o praci: kWh / hod => kW

kde je překlep?
Takže ke těm práškům nezapomeň i oční kapky... :)

---

cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz

ty ani už nevíš, co píšeš... ty jsi Pavel K., ne? :)))

Nechci se vas dotknout ale pokud je soucasne taky poradne nezlevni, tak fosily mrtvy jen tak bohuzel nebudou. Model S a X pri soucasnych cenach si muze dovolit par procent lidi.

Cena/výkon je Tesla nejlevnější na trhu, fakt to nevidíš? Byli by hloupí, kdyby vyráběli jen levná auta, to by zisk neměli nikdy, to až mnohem později, aby se to vyplatilo. Ekonomie je důležitá i v diskusi :)

Tak vy mate pravdu vzdy a za vsech okolnosti, s tim ze bych tu rozpoutal presvedcovaci hadku nepocitejte... :-)

Obrázek uživatele 13G

Zkuste si vzit nejakou napr. audi A8/bmw 7/MB S atd. a zkuste si je pri najezdu 8-10tkm/mesicne 100-120tkm/rocne porovnat s naklady na TMS.

Myslim ze velmi rychle zjistite, ze fosil je financni nesmysl.

---

13G

200tkm VW eGolf 2014
tested 2tkm bmw i3 REX 2017

Takový nájezd nemá ani průměrný taxikář. Ti mají ročně v průměru kolem 70 000km.

To ano. Ale většina lidí nemá tyhle nájezdy ani náhodou. A pro masové rozšíření emobility je potřeba aby ty auta kupoval každej. Vy si opravdu myslíte že někdo kdo má 30 tácu měsíčně si koupí třeba Sko??

Kdo má 30 táců měsíčně, tak si nekupuje nové auta.

To jsou teda srovnání, rozhodně se i TMS vyplatí i v porovnání s Bentley nebo Rolls Royce, má podstatně nižší náklady i při malých nájezdech. :)

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Mate pravdu, narozdil od TMS jsou Bentley a Rolls Royce auta pro nasince s 30 tis Kc mesicne.

no je to také Muskův plán, nic složitého, sám to říkal už v roce snad 2012, takže opravdu moc nevíš, takže by ses jen ztrapnil absencí znalostí, i nyní tvůj předchozí příspěvek je znalostí firem a jejich růstu prost :)

Jake ze to mate auto? :-)

Obrázek uživatele ozana

Hezké vaporware.

---

Útočné troly je možné jen ignorovat.

Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD.

Jak para nad hrncem.....


VOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Nabíječky elektromobilů Circontrol10% sleva na produkty EVmotion