Ford nově spatřuje budoucnost v elektrifikaci, konkurence v ní ale vidí současnost

Jan Horčík - 31 Leden 2020

Odvážnou kampaní nazvanou „Bring on Tomorrow“ (volně přeloženo „ať už je zítřek“) signalizuje evropský Ford významný posun svého přístupu k osobním automobilům.Celý automobilový průmysl se významně mění – a modrý ovál je připraven udávat v tomto procesu směr. Ke konci roku 2020 bude mít v nabídce čtrnáct elektrifikovaných modelů a počítá také s elektrifikací všech nových vozů, které bude uvádět na trh v budoucnu.

Celý automobilový průmysl se významně mění – a modrý ovál je připraven udávat v tomto procesu směr. Ke konci roku 2020 bude mít v nabídce čtrnáct elektrifikovaných modelů a počítá také s elektrifikací všech nových vozů, které bude uvádět na trh v budoucnu.
foto: Ford

TISKOVÁ ZPRÁVA

„Toto nové směřování značky znamená mnohem víc než jen marketingovou kampaň. Jasně totiž naznačuje pozici Fordu v čele nových trendů v automobilovém průmyslu,“ říká Anthony Ireson, ředitel marketingové komunikace ve Ford Europe.

„Přinášíme totiž vysoce atraktivní produktovou řadu plnou inovací a nových technologií, kterou – jak všichni věříme – zákazníci vysoce ocení. Typickým příkladem takového produktu je model Mustang Mach-E.“

Od základu nově zkonstruovaný elektromobil Mustang Mach-E, který jde již teď objednávat v některých evropských státech, proto také účinkuje v prvním televizním spotu z kampaně „Bring on Tomorrow“.

Vůz reprezentuje novou interpretaci základních hodnot kultovního Mustangu, k nimž patří svoboda, pokrok, dynamika i nádech rebelie - a zároveň ztělesňuje elektrickou budoucnost Fordu.

Druhý spot nedávno absolvoval premiéru v Itálii a po zbytek ledna i v únoru bude postupně uváděn v dalších evropských zemích. Účinkuje v něm nový crossover Ford Puma, vyznačující se vyspělým mild-hybridním pohonem, nepřehlédnutelným designem a největším zavazadlovýcm prostorem v segmentu.

Třetí spot, plánovaný na duben, se zaměří na nové SUV Kuga – nejdůsledněji elektrifikovaný model v dosavadní historii Fordu, nabízený jako plug-in hybrid, mild-hybrid i full-hybrid. Hudební podkres všech tří spotů zajištuje skladba „Power“, jejímž autorem je Kanye West.

Zmíněné televizní reklamní šoty si kladou za cíl upozornit na pokrokový přístup Fordu a zdůraznit zaměření značky na elektrifikaci. Spoty z produkce AMVBBDO režíroval Nicolai Fuglsig, jenž získal už více než 175 ocenění za reklamní režii (včetně čtyř nominací Emmy a celkového vítězství v roce 2013). Vytvořil kampaně „Balls“ (Sony), „Sapeurs“ (Guinness) nebo „Possibilities“ (Nike).

Komentář Hybrid.cz

Zatím ještě "světové" automobilky si po deseti letech začínají všímat, že svět se pohnul o pořádný kus dopředu, zatímco ony dekády stály na místě. A teď se vše snaží dohnat. Veškerá elektromobilní snaha automobilek jako Ford, Audi, Volkswagen je samozřejmě vítaná a potřebná.

Na druhou stranu stojí tyto v ostrém kontrastu s celou historií automobilky Tesla, která naopak do reklamy prakticky za celou dobu své existence neinvestuje. Staví na chytrém marketingu a technologických inovacích, díky kterým je právě o oněch 10 let napřed před veškerou konkurencí.

Z vysmívaného začátečníka - a tak tomu bývá vždy - je najednou globální hrozba průmyslových hegemonů. Velkým hráčům už tak do smíchu není a musí vynakládat obrovské peníze, aby se jen pokusili přiblížit k tomu, což dnes tato americká konkurence má. A moc jim to nejde.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Dovi

Výsledky včera (4. února 2020) příliš nepotěšil Ford (-9,6% v poobchodní fázi), zisk na akcii zaostal za očekáváními díky slabému čtvrtému kvartálu v němž firma realizovala ztrátu přes 1,7 mld. USD, i když byla z velké části způsobena přeceněním majetku penzí zaměstnanců, samotný provozní výsledek v prodeji vozů byl také slabý. Firma za celý rok vydělala „pouze“ asi 85 mil. USD (oproti více než 3,7 mld. USD v 2018).
Nezvykle „upřímný“ management jmenoval mezi faktory také náklady na vývoj elektromobilů a autonomních aut, CEO uvedl, že firma se musí změnit a nesnažit se propojit nový svět se starým. Výhled firmy na rok 2020 byl rovněž pod konsenzuálními odhady a to do něj firma ještě nezapočítala možný dopad virové epidemie.

Zdroj:
https://www.kurzy.cz/zpravy/529454-vysledky-fordu-za-4q19-nepotesily-a-akcie-padly-o-10/

---

po úsporných Fabiích a Yarisech objednáno Citigo e iV

Obrázek uživatele Kuk

Cože Ford že má slogan „ať už je zítřek“?? To je tak sžírá jejich neutěšená současnost a to, že posledních 10 let chrápali zatímco jim utek celej svět? Jejda no to je ale probuzeníčko čelem proti rozjetýmu vlaku. Jedno je jistý, za ty jejich kecy vo lídrovství si koupěj akorát tak velký houno. :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

off
No vida že by dinosaur Mercedes voholil svojí vlajkovou loď čili S kládu vo tlačítka a na středovou konzoli plácnul velkej displej na výšku? To je ale nečekané, to jsou ale divný trendy :)))
https://www.motori.news/wp-content/uploads/2019/08/motorinews_02b4d3217f9f710e7496a2bbe0f186f5-1024x576.jpg
https://www.webtekno.com/images/editor/default/0001/91/0fb9dfa5ace48ee4171d6f81161f9d306a664604.jpeg
https://cdn.motor1.com/images/mgl/Ee4Zv/s3/2020-mercedes-s-class-interior-spy-photo.jpg

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Tak to ma Mercedes po zizalkach. Spousta Nemcu tvrdi, ze auto s notebookem nikdy nekoupi a ze zustanou u nemecke mechanicke kvality. No a ted takova podpasovka. Asi bude v DE frcet Dacia, ta ma porad jeste solidni mechaniku. Chudaci Nemci.

Hehe proč pořád máte pocit že se někdo snaží dohnat Teslu? Já myslím že se pořád snaží neplatit pokuty, chytnout se trendu EKO což začala Toyota a především vydělávat. Pro vetsinu uzivatelu je audi stejne dobre, Taycan lepsi atd atd. Mach-E bude Amerika jak sviňa.

Obrázek uživatele PaRi

Protože to říkají?

>> Šéf Volkswagenu: Teslu doženeme a předeženeme!
>> Autosalon Tokio 2019: elektromobil Nissan Ariya půjde proti Tesla Model Y
>> Autosalon Ženeva 2019: Polestar 2 se představuje, bude to Tesla killer
>>Polestar 1 ... a už při jeho představování se Volvo odkazovalo k elektromobilu Tesla Model 3.

---

www.xpari.cz
2x Škoda CitigoE iV

Ale blbost...sami tady zlehčujete kvákání šéfů těch firem. Co řekne šéf, nemusí být vůbec pravda, většinou se jedná o marketingovou akci. Věřte nebo nevěřte.

Po 105 opakuju, že Tesle fandím, jen nechci být tak zaslepený jako vy.

Obrázek uživatele Kuk

V máš v tom dost bordel, chtěl si argumentovat tím že dáváme příliš velkou váhu kvákání šéfů automobilek a misto toho si napsal že to zlehčujeme čož je úplnej opak. Udělej si nejdřív pořádek v logice svý argumentace než něco kvákneš ;-)))
Btw co je nám po tom že kravaťáci lžou, to je jejich problém. S radostí jim to votřískáme vo palici. :-P

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

??

Kuku:
1. Věta "sami tady zlehčujete kvákání šéfů těch firem" znamená, že prohlášení vedení automobilky neberete příliš vážně - ve vašem případě proto, že ho považujete za reklamní tah nezakládající se na pravdě.
2. Věta: "Co řekne šéf, nemusí být vůbec pravda, většinou se jedná o marketingovou akci. " vyjadřuje můj souhlasný názor s vaším, tedy že jsou to reklamní řeči nezakládající se tak docela na pravdě.

Z věty č.2 vyplývá, že ani vyjádření šéfů automobilek o tom, že chtějí dohnat Teslu, se nezakládá na pravdě ale na reklamních cílech té které automobilky, které se zakládají na cílech finančních.To celé mká podpořit můj názor, že automobilky zas tak moc tu Teslu dohnat nechtějí.
-----
A dále je jasné, že například Hyundai Ioniq/Kona je výborný elektromobil, který co se týče pohonu, dojezdu a efektivity Teslu dohnal, případně dokonce předhonil. Ale jak ukazují výsledky, prodává se hůř, jak Tesla3, což zase potvrzuje, že zákazníci na nějaký technikálie v pohonu kašlou a jde jim o značku, jméno, ekologii a další podružné věci.

K poslendimu odstavci: neprodalo by se Hyundaie vice, pokud by ho vice vyrobili?
Vsechny Vas epodminky pro Vase dusledky jsou nutne nikoliv vsak dostacujici, takze dusledky nemusi byt spravne. Lze dokazat sporem.

Obrázek uživatele Kuk

Šéf vývoje Polestaru Bjornovi doslova řekl, že nedokážou dohnat Teslu na poli baterií, dojezdu a výkonových parametrů pohonného ústrojí, tak to musej dohnat v dizajnu, kvalitě a různej fíčurách auta. Celekem rozumnej přístup. Co ti na tom není jasného? Polestar je pomalu jediná značka, která se netváři, že v místnosti není ohromnej slon a zároveň nevykřikuje superlativy a obudoucnosti a lídrovství svojí značky na poli elektrifikace. :))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Myslíš tím, že Polestar si neumí objednat motor o 800kW? A co RImac?
Tady někdo tvrdí, že Tesla nedá do marketingu ani korunu. Jestli to spíš nebude tak, že nedá korunu do reklamy. Protože do marketingu rve neskutečný prachy...tohle je jeden z důkazů. Navíc jsme zase u toho, Proč v tomto případě bereš šéfa vážně a v jiném ne?

Já si myslím, že Tesla byla dotlačená do výroby baterií a motorů, protože jí to nechtěl nikdo vyvinout a dodat. Pokud se ale ukáže, že to opravdu bude cesta a pustí se do toho všichni ostatní, pak to bude pro Teslu problém. Ne nadarmo se za těch 100let autoprůmysl nadrobil do takové síítě subdodavatelů - je to nejvýhodnější.

Všimli jste si, že Elon Musk už řekl, že fandí ostatním a že bude rád, když tu elektromobilitu nastartuje? To je jasný důkaz o tom, čemu věří on sám.

Objednat motor jistě zvládnou, ale k tomu odpovídající baterii a hlavně vyladit software, aby neblafla při prvním sešlápnutí pedálu už taková sranda není.
Tesle v USA ty baterky dělá Panasonic (byť jde o společný podnik), pak bere od nich z Japonska pro TMS/X a v Číně nakupuje od CATL a LG Chem. Prostě bere všechno a všude kde se dá. Kdyby teď baterie vyráběli i všichni ostatní, tak má mnohem menší problém.

Ten, kdo dlouho stál,
teď stojí opodál.
Ten vlak jede a jede a nedá se zastavit a dost špatně se do něj nastupuje.

---

Elektronům Zdar!
Nyní Leaf40 dojezd dostačující (už jednou jsem nabil do plna) při rychlosti 30tis km za rok.
Měl jsem Leaf Acenta/real 19kWh/135km dojezd při rychlosti 25tis km za rok.

Obrázek uživatele M.Krupka

Chtěl bych si na stránkách Ford.cz objednat jakýkoliv vůz na elektřinu. Hádejte jak jsem pochodil???
A tohle reklama nezachrání.

Vítejte ve stáji: All-Electric Mustang Mach-E od 43 895 $.

Obrázek uživatele Radovan

Mně stačil před lety jejich hybridní Mondeo. Stejný paskvil s baterkou v zavazadlovém prostoru jako malý elektrický fordík. A nastaven prvotně tak, že elektřina oslova přicmrndávala, i když baterka byla pořád plná. Ještě horší než hybridy PSA. Po celou dobu testovací jízdy jsem měl Iona píchnutého do zásuvečky, co měli venku celoročně připravenu pro vánoční výzdobu. Tak jediným kladným momentem hodinové zkoušky bylo přesednutí do Iona, kam přitekla mezitím čtvrtina baterky zdarma :-)
P.S. Kdysi měli reklamu Spácháte-li mord, zachrání Vás Ford. Dnes jde prý spíše o Fordem tam, vlakem zpátky....

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 85 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 39 tis. km (53 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol