E.ON zprovoznil svou rychlonabíječku ve Vyškově

Jan Horčík - 31 Březen 2020

Dnes byla ve Vyškově otevřena a spuštěna rychlodobíjecí stanice pro elektromobily společnosti E.ON. Uživatelé ji najdou u čerpací stanice Benzina.rychlonabíjecí stanice Vyškov E.ON Benzina

Uživatelé najdou novou rychlonabíječku ve Vyškově u čerpací stanice Benzina (GPS: 49.2645700N, 16.9772900E).
foto: E.ON

Jedná se celkově o 50. veřejnou stanici, kterou E.ON v České republice provozuje. Další již postavené čekají na své spuštění. Rychlodobíječka má k dispozici dva konektory standardů CCS Combo 50kW a ChadeMO 50 kW a jeden Mennekes-Type 2 - 43 kW.

Nabít svůj elektromobil mohou registrovaní zákazníci v systému E.ON Drive i neregistrovaní. Těm stačí mít u sebe mobilní telefon s připojením na internet a zaplatit mohou pohodlně platební kartou.

Stanice je k dispozici nepřetržitě 24 hodin denně a sedm dní v týdnu. Více informací o platebních podmínkách najdou uživatelé na www.eon-drive.cz.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Ladislav -eNV 200

Ubožáci eON !!!!!! Opomenul jsem zaplatit 27 Kč za nabíjení a čipová karta je zablokovaná !!!! Ubohost, když jsem jim poslal 500 Kč a doufal, že budu mít od podobných plateb nadlouho pokoj, nestačil jsem se divit jak rychle mi to pětikilo poslali zpět.

A ten komentář v záhlaví upomínky !:
V případě nezaplacení bude pohledávka vymáhána soudní cestou, přičemž bude uplatňována rovněž náhrada nákladů soudního řízení, včetně nákladů právního zastoupení advokátem.
Jsem tak špatný, nezasloužím si být zákazníkem eON !!!

---

Nissan eNV-200 150tis km po Čr 40tis. po Evropě, Tesla X90D, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

Také jsem si nastavil na E.ON inkaso a nic neřeším - E.ON si strhne, co nabiju. Takže doporučuji takto. Info koro: přijedu ke stojanu, provedu desinfekci (vše postříkám) a teprve na to sáhnu. Zdar Laďo!

Obrázek uživatele PetrVins

Taky jsem jednou zapomnel, nastesti bez sankce a hned jsem jim povolil inkaso s limitem 100kc/mesic. Udelejte to stejne a budete mit klidek ;-)

---

Nissan Leaf 40kWh (najeto 70tis.km), FVE 5kWp + 15kWh baterie, trubice na ohřev TUV, vytápění biomasou, využívání dešťové vody

Neni ta ubohost na vasi strane? Ma eON ve svych podminkach, ze si muzete sluzbu predplatit? Nema. Maji se faktury platit vcas? Maji. Zaplatil jste vcas? Nezaplatil. Takze pokud jejich podminky neakceptujete, jejich sluzbu nepouzivejte. Je to jednoduche? Ano. Misto, abyste byl rad, ze eON rozsiruje nabijecky, tak brecite. Jenze tim ukazujete svoji slabost. Dam vam radu: povolte inkaso pro platby za eON Drive, vse si eON strhne. Funguje to a vy nebudete muset brecet tady na foru.

Obrázek uživatele Ladislav -eNV 200

Co se týče neuhrazené platby tak s Vámi souhlasím, moje blbost a za blbost se platí. Příště si dám pozor nebo si zřídím inkaso to souhlas. Přišlo mi jen velmi zvláštní jednání eONu dělat takový cavyky kvůli tak bagatelní částce. Každý má na své činnosti neustále co vylepšovat, eON by mohl třeba vylepšit to, že takové bagatelní částky automaticky převede do dalšího období, pro zákazníka by to bylo příjemné.

Za to že eON staví nabíječky jsem samozřejmě rád, nicméně z toho kolik těch nabíječek postavili tedy nadšený nejsem.
eON je druhý největší distributor energie v čr, na dotacích zkasíroval dostatek prostředků a ten počet vybudovaných nabíječek tomu jaksi neodpovídá. Jejich distribuční ůzemí je 1/3 republiky a na ní mají 4 rychlonabíječky a jeden wallbox na letišti v placené zóně. To jejich úsilí je tedy dost slabé a nebýt Čezu neměli bychom kde dobíjet. Velmi smutné je, že z dob minulých zdědili lukrativní pozemky na kterých mají svoje pobočky, u těchto pozemků jsou rozsáhlé pozemky v blízkosti transformátorů které si o RN přímo říkají a na sídlištích na konci každé ulice mají trafostanici s okolními pozemky kde by se místečko pro 2 eauta našla a wallbox by lidem žijícím na sídlišti udělal nemalou radost. Proč tedy na svých pozemcích před svými pobočkami nebudují nabíječky ? Proč nemají v Brně ani jeden wallbox ? Takže pane kolego nechvalte rána před večerem.

---

Nissan eNV-200 150tis km po Čr 40tis. po Evropě, Tesla X90D, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

Opravdu ma eON 4 rychlonabijecky na svem distribucnim uzemi? Na jejich mape vidim nasledujici rychlonabijecky: Pisek, 2x Budejovice, Jihlava, Trebic, Merin, Velka Bites, Ostrovacice, Troubsko, 2x Brno, Vyskov, Hustopece a u Humpolce (5x) si nejsem jisty, jestli to je eON uzemi, nebo ne. Takze 13 (plus 5 Humpolec). To je o hodne vic, nez 4, o kterych pisete. Nejak mne unika, proc pisete nepravdy. Kdyz se podivate na eON stanice v republice, uvidite, ze prejedete z Karlovych Varu do Ostravy bez problemu, nebot rychlonabijecky proste vybudovane maji. Takze, pane kolego, nechvalim rana pred vecerem, predkladam vam fakta. Ale vzhledem k tomu, ze nabijite vetsinou u Lidlu, kde behem nabijeni sedite v aute, tak asi prehled o jinych nabijeckach nemate, obavam se. A pokud eON zkasiroval dotace a ty dotace maji podminky uskutecneni do datumu, ktery jeste nenastal (= v budoucnu), tak neni na miste se rozcilovat, ze neco nepostavil. Maji totiz na postaveni nabijecek za dotace cas dle podminek dotacni vyzvy. PS: wallbox v Brne na letisti ani neni v mape eON, takze nevim, jestli se tam ted da nabijet. Co vim, tak driv to slo - proste se pujcila karta od ostrahy a nebylo nutne platit za parkovne. To je prosty fakt. Nepiste nepravdy, prosim. Skodi to elektromobilite.

Obrázek uživatele Ladislav -eNV 200

Omlouvám se, na distribučním území eON je jich 10, Humpolec nepočítám. Neměl jsem v úmyslu uvádět nepravdy. Hustopeče jedou na 33 kW, Vyškov si nejsem jistý jestli už jede.
Nerozčiluji se, ale vadí mi, že si distributoři lezou do zelí, že se nemůžou spolu domluvit, protože mi trošku vadí, že ten eON staví nabíječky v Karlových Varech a kdesi ůplně na druhým konci republiky a na svém ůzemí na to kašle. V lokalitě jih moravy- UH. Hradiště, Strážnice, Mikulov, Znojmo, Moravské Budějovice atd. a to je čistě ůzemí eON nestaví nic a tam by to fakt bylo moc potřeba. To byla moje hlavní myšlenka. A ČEZ co postaví do obchodňáku 4 rychlonabíječky, to mi taky připadá podivné.
Walbox na letišti přesunut a platí se parkovné a z Vaňkovky eon odešel.

---

Nissan eNV-200 150tis km po Čr 40tis. po Evropě, Tesla X90D, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

Pokud je Humpolec na uzemi eONu, tak by se mel pocitat do celkoveho poctu. Hustopece podle aplikace eONu jsou 50kW, tak proc je taky nepocitat? To bychom si mohli takhle prikraslovat/zhorsovat cisla, jak se nam zachce.
Strategii eONu neznam, tak nevim, proc stavi tam, kde stavi.
Brnenske letiste: aplikace eON to nabijeci misto neukazuje.

No s ohledem na to, ze EV c CR jezdi naproste minium, je to jejich nasazeni na stavbu nabijecek naopak nadstandardni ne?
Nikdy pri smyslech nebude stavet stovky nabijecek kvuli tomu, aby staly prazdne.....

Obrázek uživatele Ladislav -eNV 200

V České republice je aktuálně registrováno téměř 3000 elektromobilů, přičemž jen za první dva měsíce letošního roku jich nově přibylo 600. Odhady dalšího vývoje počínaje rokem 2020 hovoří o ročních prodejích v řádu tisíců elektromobilů. Viz http://www.hybrid.cz/abb-spustilo-200-stanici-pro-nabijeni-elektromobilu-v-ceske-republice

Takže bych to zas na takové minimum neviděl a pokud chceme aby se elektromobilita rozšiřovala tak ty nové auta musí být kde dobíjet ! Denně slyším větu- A kde to budu nabíjet. Na sídlišti určitě ne. Které z např. Brněnských 10 sídlišť má aspoň jeden wallbox ?
Odpovím Vám, ŽÁDNÉ !!!
Nebo půjdeme cestou VW/Škoda ? která naslibovala tisíce nabíječek a nevybudovala žádnou, takže jen PR žvásty a aby se vlk nažral a VW/Škoda nemusela nic dělat tak se domluvili s ČEZ a dávají svým zákazníkům čipy ? to vidím jako trošku podvůdek na všechny.

---

Nissan eNV-200 150tis km po Čr 40tis. po Evropě, Tesla X90D, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

3000 ks jsou pouze nové prodané v ČR v tom není ind.dovoz a ojeté vozy ... celkový počet vozů připojitelných do zásuvky je cca 7000 ks
na druhou stranu je fakt že většina nabíjí někde doma v práci ve firmě atd.

---

BMW i3 60Ah - 43.000 eKM
sekačka Powerworks 60V 2Ah
pila Powerworks 60V 4Ah

Slo spis asi o to ze by to mohli napsat nejak vlidneji.
Zase na druhou stranu kdyz to tam nenapisou presne, budou lidi kricet ze to netusili. Je to tezky. :-)

Dost hroznej PR, jen co je pravda.

Zapomněl jsem zaplatit 47 Kč, dorazila mi za týden po splatnosti upomínka a zaplatil jsem, no problem. Když nečete emaily, to je pak těžký :)

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Obrázek uživatele spetak

Ale no tak kluci, když nakoupíte, prostě nezapomínejte zaplatit. To, že to jsou drobný, na tom přece nic nemění. Když mám s někým smlouvu, tak ji prostě dodržuju, nic víc. Tak ty karty zahoďte a plaťte přes apku a máte po starostech se zapomínáním.

---

Už jen EV, najeto 150 tisíc km.

Obrázek uživatele PetrVins

Pohodlne zaplatit kartou znamena nainstalovat aplikaci do mobilu a do ni zadat platebni kartu? Kdy uz bude mozne normalne pipnout kartu na stojanu jako napr. u parkovani? Proc, proc, to porad provozovazele nabijecek nechapou? Proc bych se mel porad nekde registrovat pro ziskani rozumne ceny? Je to fakt diskriminace. Proc u pumpy neprodavaji naftu bez registrace za 50kc/L?

---

Nissan Leaf 40kWh (najeto 70tis.km), FVE 5kWp + 15kWh baterie, trubice na ohřev TUV, vytápění biomasou, využívání dešťové vody

Obrázek uživatele PaRi

Tuším, že pes je zakopaný v tom, že jen tak někdo nemůže obchodovat s elektrickou energií a tímto 'oserem' se to obchází.

Je už to taková klasika, kdy legislativa je totálně mimo technický vývoj. Namátkou nakládání s elektřinou vyrobenou vlastním zdrojem, nedej bože pokud máte panely s více jak 10kWp, Airbnb, Uber, Digitální media (knihy, hudba, filmy, časopisy)... určitě znáte i další.

---

www.xpari.cz
Škoda CitigoE iV (8800 km)

Ten zakopaný pes už někdy od loňska neplatí a pro prodej elektřiny z nabíjecích stojanů nepotřebujete licenci obchodníka s elektřinou. Proto dříve (pokud jste neměl licenci) vám museli prodávat čas a ne kWh.

Urcite se najde nejaka firma nebo instituce a bude zalovat nase svadely, ze vyrabeji zdravotnicky material bez povoleni. Holky by mely rikat, ze siji hadr na hubu a ne rousky proti koronavirum.

Ta rouška je proti virům?
Spousta lékařů naopak tvrdí, že rouška je ideální na množení virů... Teplo, vlhko...

Rouška je pro vir stejná zábrana asi jako pletivo plotu na komáry.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Obrázek uživatele ozana

Vir se nepohybuje sám, ale v kapénkách, takže jako pletivo na komára uvnitř nafukovacího balónku.

---

Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD.

Firmy jiz nakoupily 3,9% všech bitcoinů které kdy budou existovat. https://bitcointreasuries.org/

Uvnitř vodního balonku dodám. Jsou na to studie, že rouška má 30-50 menší účinnost než respirátor FFP2. Šance, že se nakazíte je asi 30%.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Rouška (ta šitá) není kvůli tomu, abyste se nenakazil, ale abyste nenakazil ostatní, pokud už to máte.
Tam to smysl má.
Pro Vás moc ne.

Máte na mysli, že dovnitř se vir dostane, ale ven rozhodně ne? Mimochodem při vydechování vychází vzduch cestou nejmenšího odporu, tedy kolem okrajů roušky. Jak jsme si všiml v zimě, vydechujeme neustále vodní páru, tedy něco jako hrnec s vařící vodou, na který přiklopíte vlnitý plech..

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Pepo, vemte zrcadlo a dejte ho 20-30 cm pred sebe a mluvte nahlas par minut. Pak zkoumejte poprskane zrcadlo. Pak opakujte s rouskou. Uvidite, ma to smysl.

30 % kdy, kdyz se divam na televizi, nebo jak daleko musimbyt od nemocneho a jak dlouho? Kolik viru musim vstrebat?

Stačí být od nemocného 1 m, pár minut a vstřebáte miliony virů.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Nejlépe jet s nemocným v autobuse... Dálkovou jízdu
Ale klid stejně se nenakazil celý autobus..
Na netu byla někde studie z Číny z toho autobusu, ale nakazili se i na mnohem větší vzdálenost asi až 3m

Ale jeho bezprostredni sousede v autobuse se nenakazili. Je to asi loterie.

O viru se toho zatím moc neví, a působení na jednotlivce je silně individuální.

Řádí celá staletí a neví se o něm? Např. v roce 1918 napadl Philadelphii a z 1.7 mil. lidí se nakazilo 500 tis. a zemřelo 16000 lidí.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Já jsem mluvil o současné verzi koronaviru, o těch stovky let starých virech se asi taky neví vše.

Je to pořád stejný vir, pouze mutuje.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

No právě ty rychlé mutace můžou být problém.Jako třeba postupné neůčinkování antibiotik, tam si lidé taky mysleli, že to je vyřešené.

Žádné antibiotika na ně taky nikdy nefungovaly.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

To pochopitelně vím , byl to pouze příklad. Doplnění:::Koronavirus SARS-CoV-2 se každopádně v mnoha ohledech chová neobvykle. K nákaze Covid-19 je potřeba určitá infekční dávka, která však není známa. https://www.novinky.cz/zahranicni/koronavirus/clanek/mira-virove-zateze-nemusi-hrat-v-zavaznosti-prubehu-onemocneni-covid-19-roli-tvrdi-vedci-40318726 „Ačkoli je nový koronavirus SARS-CoV-2 příbuzný s předchozím virem SARS, existují mezi nimi důležité rozdíly, které v současné době ještě špatně chápeme,” uzavřel van Schaik.

Osobně si myslím, že kromě cvičenych vojáků z protichemicke jednotky nemá nikdo šanci.... Viz příklad zdravotníků co jsou celý den v oblecich a stejně se nakazí...
Jak se mám chránit před něčím co nevidím, neslyším, necítím...

Jo souhlas s vojáky, větší zkušenost zdravovníků mají díky historii pouze asiaté, a těžko můžem našim zdravotníkům(nedostatek vybavení) něco vyčítat, prostě zbytek světa se to teprve učí.

Vyčítat něco zdravotnikum by mě nenapadlo ani omylem...
Lidé lítají do kosmu ale nějaké brýle s mikroskopem pro zdravotníky s 1000x násobným zvětšením a automatickou detekci covidu furt nejsou...
Holt jsme pořád 1000let za opicema...
Tak třeba se po covidu bude vyrábět méně vojenské techniky a více užitečnějších věcí...
Záleží na tom jak tvrdý úder dostane od covidu USA...

To nebylo na vás, ale obecně pro kritiky v souvislost se zemřelou sestrou.Díky kosmonautice se vyvinulo hodně zdravotnických zařízení na diagnostiku atd., dobré články jsou na kosmonautix.cz.Taky doufám, že to bude pro lidstvo varování, příště by to mohlo být jěště horší.Obávám se, že v USA to bude malér, viz to video M.Sopora.

Obrázek uživatele PaRi

Jen tak na okraj... viry nejsou baktérie, k množení potřebují živou buňku, které podstrčí svou RNA a nechají si ji namnožit na hardwaru té buňky. Pak ve správný okamžik buňku roztrhnou, vysypou se ven a každý si sebere kousek jejího obalu jako ochranu před vnějším prostředím.

Takže je můžete strkat do agaru, zahřívat, vlhčit jak chcete, nenamnoží se.

---

www.xpari.cz
Škoda CitigoE iV (8800 km)

Výborne vysvetlené, na 1*
:)

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 100tis. km na elektro (50% z vlastnej FVE).

Tak ci onak, pokud by to nabizely jako zdravotnicky material, mohl by byt problem.
Mam jiny problem. Potrebuji zjistit vyrobce nanovlakna a respiratoru v Cine ktery je vedeny jako akciovka. Pres zlomovou zmenu kurzu akcii by se dal zjistit datum, kdy Cinane zjistili, ze maji velky problem s virem. Docela by sem vsadil, ze to bylo davno pred medializaci. A take ze to casove souvisi s uzavrenim jedne biolaboratore ve Wuhanu. Ale ta prokleta cinstina...

Jakoze omzeni obhodu s elektrinou objedte tim, ze to budete platit online misto na fyzickem terminalu? To asi ne ze.
A ze by EON nemel povoleni pro obchodovani s elektrinu asi taky nebude prilis pravdepodobne....

Obrázek uživatele PaRi

Někde se to probíralo, pokud na to ještě narazím, dám to sem.

---

www.xpari.cz
Škoda CitigoE iV (8800 km)

Obrázek uživatele ozana

Provozovatelé nabíjecích stanic mají výjimku - nepotřebují vlastnit licenci na prodej elektrické energie (už od léta 2018)!

---

Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD.

Firmy jiz nakoupily 3,9% všech bitcoinů které kdy budou existovat. https://bitcointreasuries.org/


Nabíječky elektromobilů Circontrole-stationSleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto LiveVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.