DPD v Česku testuje elektrickou dodávku Renault Master Z.E.

redakce - 19 Březen 2020

Dopravní společnost DPD po úspěšném testování elektrické dodávky Renault Kangoo Z. E. nasazuje do zkušebního provozu elektrickou dodávku Renault Master Z. E. Elektrická dodávka Renault Master Z.E. poskytuje větší přepravní kapacitu a kurýrům by měla pomoci s doručováním v náročnějším dopravním provozu.

Elektrická dodávka Renault Master Z.E. poskytuje větší přepravní kapacitu a kurýrům by měla pomoci s doručováním v náročnějším dopravním provozu.
foto: Renault/DPD

Elektrododávka Renault Master Z.E. disponuje novou generací motoru, který umožňuje reálný dojezd až 120 kilometrů při běžném provozu a při těch nejextrémnějších podmínkách, jako je přeprava těžkých nákladů nebo jízda ve městě při častých zastávkách, až 80 kilometrů.

Model je dostupný jako klasická dodávka v několika délkových provedeních, ale také jako plošina vhodná pro přestavby. Díky dostatečnému objemu nákladového prostoru je vhodný pro přepravu zboží ve městě a příměstských oblastech.

Dodávka bude testována po dobu měsíce v ulicích Plzně, následovat bude depo Unhošť, City depo a Nehvizdy. Všechna tato depa doručují do centra Prahy a Středočeského kraje.

Tímto krokem DPD nadále pokračuje ve své dlouhodobé strategii DrivingChange, která směřuje k výraznému omezení uhlíkové stopy a kompenzaci zbylých emisí.

Mimo zařazení vozů, které splňují nejnovější emisní normy EURO a využívání dodávek s alternativním pohonem, doručuje společnost zboží na elektrokolech a v ulicích Prahy také s pomocí pěších kurýrů.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Celkově se elektromobilita dostáva v čr na novou úroven (https://www.dopravniznaceni.com/Elektromobilita-za-rok-2019-b5189.htmhttps://www.dopravniznaceni.com/Elektromobilita-za-rok-2019-b5189.htm)

Obrázek uživatele Marek_

Já bych bral, kdyby třeba Česká pošta používala EV na rozvážku balíků. Protože to auto přijde do ulice, pořád nastartované, i když balíkář předává balík. Nevím, kolik najezdí z takové typické vesnické pošty, ale dojezd pravděpodobně by problém nebyl. Nemyslím tento Renault, klidně něco jiného, levnějšího, pokud existuje.

Jenže... už teď je pošta ztrátová a v balících třeba oproti zásilkovně nekonkurenceschopná. Takže nákup EV namísto levných spalováků moc ekonomický smysl nedává.

---

Lexus GS 450h Premium

DPD jako takové by měli v prvém řadě začít dodržovat zákony této země a přestat se chovat jako hulváti a jezdit a hlavně parkovat dle předpisů....

S tou jízdou je to problém všech bílejch dodávek.
S parkováním je to těžké. Oni kolikrát nemají kde zaparkovat.

---

19 tis km elektricky od roku 2018

A kolik taková dodávka stojí penízků?

---

19 tis km elektricky od roku 2018

Obrázek uživatele Jan Horčík

Cena elektromobilu Renault Master Z.E. začíná na 1 510 000 Kč.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Pěkný za dojezd 80 km.

Jestli není lepší a nevyjde levněji koupit ojetou teslu a zapřáhnout za ní velkej boxovanej přívěs :D

---

19 tis km elektricky od roku 2018

Obrázek uživatele Marek_

Nebo spíš ojetý Nissan eNV nebo jak se to jmenuje.

---

Lexus GS 450h Premium

Misto Masteru?

Obrázek uživatele Marek_

No koukám, že je to menší, ale někde by to stačit mohlo.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Radovan

To už dávno řeší u DPD Voltia https://www.voltia.com/, takže o tolik menší to není a má to 40 kWh baterku. V podstatě běží taková nevypsaná soutěž, kdo bude dodávat těmto službám elektromobily po tisících. Renault ani VW to asi se svými parametry nebudou. Tam už je nyní válcuje jak Voltia, předělávka Nissanu eNV200, tak čínský Maxus https://www.cvtech.cz/.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 85 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 39 tis. km (53 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol