Čínský elektromobil BYD Han EV s revoluční baterií brzy zamíří do Evropy

Jan Horčík - 12 Srpen 2020

Ne náhodou právě v německém Stuttgartu, sídle Porsche, se aktuálně představil čínský elektromobil BYD Han EV.auto elektromobil BYD Han EV

Prvním evropským trhem, kde by se snad ještě letos měl elektromobil BYD Han EV objevit, je Norsko. Cena tam podle odhadů bude €45 000 za nejnižší verzi.
foto: BYD

Elektromobil BYD Han EV je prvním, který využívá přelomovou baterii typu Blade. Ta v konstrukci vypouští mezistupeň v podobě bateriových modulů a celá baterie je složena rovnou z jednotlivých článků.

Tím se šetří místo, materiál, práce a ve výsledku i náklady. Využití prostoru je díky tomu až o 50 % lepší, než u současných konvenčních baterií.

Elektromobil BYD Han EV

Elektromobil BYD Han EV
foto: BYD

BYD Han EV s nejdelším dojezdem nabídne údajně až 605 km NEDC na jedno nabití. Reálně tedy kolem 400 km až 450 km.

Nejvýkonnější verze nabídne zrychlení 0-100 km/h během 3,9 sekundy, mimo jiné díky vysoce efektivnímu MOSFET modulu ovládání motoru. Kromě toho je auto vybaveno asistenčním systémem DiPilot.

BYD Han EV

BYD Han EV
foto: BYD

Ten má nabídnout robotické řízení úrovně 2,5 dle metodiky SAE. Za minulý měsíc bylo v Číně zákazníkům dodáno prvních 1205 kusů elektromobilu BYD Han EV. Objednávek už je asi 30 000.

Základní specifikace BYD Han EV:

Délka: 4980 mm (pro srovnání, Tesla Model S měří 4976 mm)
Rozvor: 2920 mm
Šířka: 1910 mm
Výška: 1495 mm
Aerodynamický odpor: 0,233
Pohon: FWD (163 kW) či AWD (163 kW vpředu + 200 kW vzadu)
Akcelerace 0-100 km/h: 3,9 sekundy AW
Baterie: 65 kWh nebo 77 KWh LiFePO4 bezkobaltová
Cena po dotacích v Číně: 27 975 eur až 34 025 eur

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

Jen do nich do germánů Číno! Dej jim zabrat ať se zapoťej. :-)))

Akorat fuj to NEDC.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Moc se netěšte,
každý kdo si koupí čínský automobil bude pozván na americkou ambasádu na školení, že čínské je fuj a přípustné a žádoucí jsou jen americké výrobky.Pan Pompeo nám to naznačil důrazně :-)

Obrázek uživatele Kuk

Pompeo ať si stříkne savo do žil. Jejich voliči dojižděj na vlastní ignoranci a zabedněnost a užívaj si vir na plnej céres.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zazil jste komunismus na vlastni kuzi? Ja ano. Jednou mi to opravdu stacilo.

Kolik zavraždil komunismus za posledních 40 let lidí? Možná tisíce. Kolik "kapitalismus" západu? Milióny (a to nepočítám oběti západní farmacie, takže asi desítky miliónů). Je už jasné, co je lepší z hlediska základní morálky, i když obojí je špatné.... stačí umět počítat 1+1, jinak to nevidíš :)

Zemana po 68 3x vyhodili z práce, Drahoušek s falešnými brýlemi, milovník západní pedofílků, si jezdil po světě :)

Obrázek uživatele Kuk

Komunismus zavraždil 90 milionů lidí ty kremelskej fašoune tak drž klapačku nebo vykopáme Stalina a ten ti vysvětlí jak se dělá teror a vraždění.

Čína: 65 milionů mrtvých
Sovětský svaz: 20 milionů mrtvých
Kambodža: 2 miliony mrtvých
Severní Korea: 2 miliony mrtvých
Afrika: 1,7 milionů mrtvých
Afgánistán: 1,5 milionů mrtvých
Vietnam: 1 milion mrtvých východní
Evropa: 1 milion mrtvých
Latinská Amerika: 150 000 mrtvých

Svět: 94 350 000 mrtvých

Černá kniha komunismu
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Cern%C3%A1_kniha_komunismu
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Black_Book_of_Communism

Mass killings under communist regimes
https://en.wikipedia.org/wiki/Mass_killings_under_communist_regimes#Estimates

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Napsal by jste to takhle jako muklík v uranových dolech?

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

na západě by mě rovnou zavraždili, vím, jako celé národy v Afghánistánu, Íráku, Sýrii, nyní dokonce v uSSSa, kde vládnou na ulicích "demokratické" gangy apod. :)

Je to dost mozne, pri Vasem nerespektovani nazoru druhych a neustaem urazeni byste driv ci pozdeji narail na Vami podobnou "osobnost", ktere by ujely nervy a ...
Vite v demokracii je diskuze a argumentace, ne nadavky, kdyz nekoho nepresvedcite, na Zapad se v tomto smyslu opravdu nehodite, ale vase intolerance rozhodne neni problem Zapadu.
Uz jste konecne nekde nasel statistiky obeti rezimu Ciny v poslednich letech, nebo zadne obeti dle Vas nejsou?

Ale Pavlíčku, Pavlíčku, na Čínu ses ptal jen ty, tak si to zjisti sám, jestli toho jsi schopný, ale růst populace Číny nic takového neukazuje, abych použil tvůj minulý dětský "argument" :)

Šup šup zpět na pískoviště a pššššt u dospělých! :)

Tak jiste se schodneme, ze Cina je komunisticky stat a Vy tvrdite, ze komuniste maji mensi pocet obeti jak demokraticke staty. Tudiz Vy byste sve tvrzeni mel dokazat ato nejen poctem obeti vinou demokratickych zemi ale i poctem obeti tech komunistickych nebo aspon tvrzenim, ze ty zadne obeti sve ideologie nemaji.
A nebo povazujete za normalni,z e kdyz mate nejaky nazor, tak dukazni brime je na ctenarich Vaseho nazoru?

ale to není odpověď na dotaz - odpověď stačila ano ne...

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

v tom případě jsi nemusel nic psát, když jsi chtěl očerňovat jen východ a jeho dávnou historii... tak jsem to vyvážil aktuálností "západu".... nejsem jako ty ČR zpravodajství, které u nás ovládá multi-miliardový zloděj Bakala jako na západě také jen pár korporací, proto je spousta lidí tak vymytých :)

ano ne?

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Bratranec meho otce makal v Jachymove. Odsouzen v 18ti letech na 25 let, nakonec po pulce propusten. Holt poslechl otce a nesl obed nespravnym lidem. Jeho otec dostal dozivoti. Z dvou let, kdy zemrel, si nepamatuji nic krom jeho velkeho hrbu na zadech - jak jej ve vezeni mlatili. Holt nevyplatilo se nevstupovat do kolchozu.

Popravdě uměli i horší věci, než takhle přímou "likvidaci", ještě to mám z dětství v živé paměti, stačilo jen mít trochu jiný názor a obecně nesouhlasit a popravdě, jak to tady vidím, tak řada lidí s elektromobilitou a jejich chápáním elektromobility, by se v tom režimu na správných místech vyžívala...
ono málokdo si uvědomuje, že moc svobodně myslet, moci mít svůj názor a stát si za ním je hodně, ale hodně velký luxus, který ti, kteří o tu možnost nikdy nepřišli, nevnímají a ještě větší luxus je společnost schopná akceptovat i jiný pohled na věc a respektovat jej

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Vy tady ale vidite silacke reci internetovych diskutujicih, zda kvuli elektromobilite a OZE, jinde kvuli rase. Tema je docela zastupne. V realu tu mame nazorove pluralitni spolecnost.
Podle me je spravne, kdyz se pomaha tam, kde jsou poskozovana lidska prava. Jen vidim dilema, jak treba zjistit vetsinovy nazor v KLDR, zda by byli radi za svrzeni rezimu za podpory RB OSN, nebo jsou takhle spokojeni. Stejne tak nechapu, proc se toleruje zabrani Tibetu a temer toleruje zabrani Krymu. Na druhou stranu proc Spanelsko tak silne potlacuje snahu o separaci Katalancu. JE krasne videt na nas a Slovacich, z enam rozdeleni prineslo daleko vice, nez vzalo.

Nemůžu hodnotit Tibet ani KLDR, protože jsem tam nebyl. Můžu mít názor na Katalánsko, protože jsem tam byl pracovně i soukromě a ten je takový, že kdyby ze SPN odešli, tak ta země ztratí velkou část tahu svého ekonomického motoru (jde o nejbohatší část SPN), což samozřejmě nechtějí a Katalánci nechtějí dotovat ten zbytek (velmi zjednodušeně, krom historie a dalších x věcí - ale jako ábíčko to stačí), můžu hodnotit Kubu, kde jsem byl a viděl nefunkci socialismu v praxi - hesla je zajímají, protože si můžou hezky zamalovat na zdi, jinak oficiální ekonomika byla 2010 totálně v loji a vše se řešilo ekonomikou černou - měli dokonce dvě měny - místní a "turistickou" CUC a CEC (už nevím, která zkratka byla která). Ta místní měla cena trochu lepšího toaletního papíru a občas se někde za ní něco povedlo koupit (banány u silnice, vymačkanou cukrovou třtinu), vše ostatní chtěli v té konvertibilní (kurz 1:1 s USD) a oráchlejší chtěli rovnou a jedině USD, Che Guevara je zajímal, jedině, že to byl dobrý turistický artikl na předmětech. V oficiálních krámech nebyla ani rýže (Havana), ale jídlo mezi lidma luxusní, samozřejmě z černých trhů

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Tak VB se taky trhla z EU i za cenu ekonomickeho propadu. Hlt vse neni jen o ekonomice. Takze pokud Katalanci chteji byt nezavisli i za cenu vetsi chudoby, proc jim to brat?
Vetsine kubancu vyovuje, jak ted ziji, nebo by chteli zmenu? A pokud ano, jak by si ji predstavovali?

"Vetsine kubancu vyovuje, jak ted ziji, nebo by chteli zmenu? A pokud ano, jak by si ji predstavovali?" Byl jste někdy v totalitním režimu, myslíte, že by vám někdo na tohle odpověděl? ono jedna věc je tolerovat černou ekonomiku (všichni nakonec mají všechno) a druhá je otevření říct, chci změnu...ono ta idylka, jak možná moje psaní vypadá, byla taky doplněná jízdou přes několik policejních checkpointů denně, kdy kontrolovali a opisovali dokumenty všech projíždějících a ptali se a zapisovali, kam jedete a co tam budete dělat a asi jsme měli štěstí, že si nikdy neřekli o úplatek a nic nechtěli. Taky jsme na každém check pointu museli ukazovat mobily (že nemají GPS - ty zabavovali) a foťák, že nemáme žádnou pokročilou techniku (externí blesky, teleobjektivy atd - s tím začali s kontrolama hned při příletu do Havany na letišti). Nesměli jsme vlastně ani mít nějakou podrobnější mapu oblasti - jezdili jsme podle průvodce A5 lonely planet a k moři se vždy trefilo tak, že pokud jel člověk z obce kolem bunkrů jel k moři
Nejvíc, co si na dvou místech lajzli místní říct, bylo, že při ubytování v soukromí (cassa particulara) jde vše, co mají z ubytování státu a pokud si u nich dáte jídlo, tak to je jejich příjem a mimochodem vařili lépe než restaurace..

o VB bych se nebavil, tam to je mnohem komplikovanější, než svoboda..co mám kontakty ve VB, tak jsou z toho prakticky spíš nešťastní...jen dle nich jaksi zvítězili křiklouni nad pragmatiky..

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Tak mladi jsme prozival v osmdesatkach, ale je mi jasne, ze Ceskoslovensko pred revoluci se neda s Kubou srovnavat.
A co si myslite Vy (co jste vycitil), vyhovuje jim to - jsou tak zvykli, nebo by brali zmenu a prip. jakou?

Kazdopadne by me zajimalo, proc nekdo obhajuje rezim, jaky jste ted na Kube popsal. Co je pro nej na nem tak pritazliveho? Ze se o "vse" postara stat a clovek ma minimum zodpovednosti za sve ciny, pokud jde s davem?

Tak krikloubn vyhrava i u nas a holt si tim musi nektere spolecnosti projit a ziskat osobni zkusenost, aby pak na kriklouny dalsich par (snad desitek) let nebrala zretel.

kdo v tom umí chodit, je spokojenej, nebo emigruje... jinak ostatní nic nedělají, černá ekonomika řeší spoustu věcí za ně...zdravotnictví mají překvapivě dobrý, školství relativně taky, takže maňana...průmysl nevybudují, turisty oškubou a na hmotných statcích příliš nelpí...docela tam jede zemědělství, ale tak nějak si myslím, že tam pěstují poněkud ilegálnější plodiny než je kukuřice a obilí.
Politika tam nikoho nezajímá a pod rouškou kolektivního socialismu je tam vlastně totálně tvrdej kapitalismus jednotlivců - třeba jejich ministerstvo práce je tak 150 m čtverečních - viděl jsem to zvenku.
Bydlí často skoro ve slumech (aspoň to větrá), ale všude čínské televize a satelity. Americká auta jsou tam taky jen pro turisty, většinou mají vraky z EU, nebo čínu. naopak bych řekl, že mají národní byznys ze situace

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

a proc jen za poslednich 40 let? doba predtim se jako nepocita?

drané děťátko, víš, lidé i národy se mění, tedy historie je již jen daleká historie... dobře, třeba posledních 20 let, to je blíž a uSSSa stále muže za milióny mrtvých, asi i desítky miliónů, jen Írák, vypláchnutý troubo :)

"Taking ORB’s estimate of 1.033 million killed by June 2007, then applying a variation of Just Foreign Policy’s methodology from July 2007 to the present using revised figures from Iraq Body Count, we estimate that 2.4 million Iraqis have been killed since 2003 as a result of our country’s illegal invasion, with a minimum of 1.5 million and a maximum of 3.4 million."

is.gd/egUa5J

Proč tolik milujete takové masové vrahy, troubové, Palvíčkové, Kukíčkové, Sanyjové? Jste také psychopati a morální nuly, jste na to hrdí? :)

NA kterych strankach se docitate realne statistiky obeti cinskeho rezimu? A kolik jich dle Vas za poslednich 40 (klidne 20) let bylo?

ale to víš, že jo, postižený Pavlíčku, už na tebe musím být hodný, jako jsem na všechny děti, co plácají a nechápou psaný text :)

tak ahoj, Pavlíčku, udělej si bábovičku :)

Mate nebo nemate zdroje, ci zadne obeti nejsou?

.

Tak nám předložte nějaké podklady o těch tisících a miliónech mrtvých.

Stačí jen Írák, takže to budou desítky miliónů jen z války uSSSSSa:

"General Tommy Franks, the man in charge of the initial invasion, bluntly told reporters, “We don’t do body counts.” One survey found that most Americans thought Iraqi deaths were in the tens of thousands. But our calculations, using the best information available, show a catastrophic estimate of 2.4 million Iraqi deaths since the 2003 invasion.

Taking ORB’s estimate of 1.033 million killed by June 2007, then applying a variation of Just Foreign Policy’s methodology from July 2007 to the present using revised figures from Iraq Body Count, we estimate that 2.4 million Iraqis have been killed since 2003 as a result of our country’s illegal invasion, with a minimum of 1.5 million and a maximum of 3.4 million."

ty jsi fakt takový vypláchnutý trouba, že nevíš ani toto? :)
Ještě mi řekni, že za to uSSSa nemůže... může, nebýt uSSSa, tak jsou max možná tisíce mrtvých, ne milióny od vašich západních lásek, co pro ropu a zbraně udělají cokoliv :(

A teď: Sýrie, Afghánistán, Afrika (rekordní počet militantních akcí uSSSa každý rok), útoky na přestavitele Íránu atd atd atd. ... možná i desítky miliónů za tu dobu. Zlaté Rusko, co jen zachraňuje národy, a to do slova. U nich se sotva napočítáš do tísíců.

Desitky milionu v druhe valce v zalivu? Opravdu jste mel jednicku z matematiky? Jakou ze mate skolu? :-)
Proc ty desitky milionu nejsou videt na grafech populace? To byly klony?

"Desitky milionu v druhe valce v zalivu?"

kde jsem toto řekl? Ty jsi vážně ubohý debil, co opět LŽE :))
už skoč, určitě na to myslíš každý ubohý den .. z lidí jako ty jsem docela smutný... ale asi sis to zasloužil, tak si tím musíš projít, tvá zodpovědnost, držím palce :)

"Stačí jen Írák, takže to budou desítky miliónů jen z války uSSSSSa"
Pokud vim, tak prvni valka v zalivu bylo osvobozenu Kuvajtu a tam tech obeti bylo malo.

ano, pro příklad stačí Írák, tedy celkově desítky :)

vím, že máš sníženou schopnost chápání :)

Írák nebyl teď nedávno napaden s 2,4 mil. lidí? Co sem pleteš dávnější Kuvajt? troubo :) i když další příklad masových vražd uSSa a tvého psychopatického schvalování :)

ty vážně nejsi schopen ani číst knihu bez přeskakování odstavců, to je postižení mozku, ADHD?

jak může být někdo takový debil jako ty :)

2,4 milionu lidi napadlo Irak? Kdy?

napadlo Írák???? :))))))))
bože, ty jsi debil :)))))))) bavíme se o obětech uSSSSa:

tak znovu, debile :)

"Taking ORB’s estimate of 1.033 million killed by June 2007, then applying a variation of Just Foreign Policy’s methodology from July 2007 to the present using revised figures from Iraq Body Count, we estimate that 2.4 million Iraqis have been killed since 2003 as a result of our country’s illegal invasion, with a minimum of 1.5 million and a maximum of 3.4 million."

Cituji Vas: "Írák nebyl teď nedávno napaden s 2,4 mil. lidí?"
A jak se Vam libi, kdyz Vas nekdo urazi? Nemate s tim problem? :-)

"lidí obětí"
vím, to ti nedošlo, Pavlíčku, tak pokračuj ve čtení, snaž se :)

A nemel byste driv vystrizlivet, nez zacnete psat nejake prispevky?
A taky by to vystrizliveni bylo fajn, abyste i precetl dotaz na to, zda Vam vadi ci nevadi, kdyz Vas nekdo urazi. A mel silu k odpovedi :-)

Kdyz Vas na ulici napadne 5 lidi, znamena to, ze bylo 5 obeti? :-)

Pavlíčku, tak ještě jednou:"Írák nebyl teď nedávno napaden s 2,4 mil. lidí obětí/zavražděných/zabitých" jen kvůli uSSSa, která je ilegálně napadla, ne naopak :-)

máš z toho radost?

A jake mate pocity, kdyz Vas nekdo urazi? Vadi Vam to ci nevadi?

to je otázka od malých nedospělých dětí pro malé nedospělé, pro mě tedy irelevantní, Pavlíčku :)

více čti, Pavlíčku, ať pro tebe nejsou takové zbytečné otázky důležité :)

Stydite se odpovedet? Irlevantni to neni, uvidite po odpovedi. Tak se vzmuzte, prosim.

Pravda vyjma aut už tam kupujeme všechno :) když ono je to těžký, když si necháte vyrobit v Číně elektronickou desku se vším všudy i s dopravou vyjde na třetinu co u nás a místo čtyřech týdnu to trvá pět dní, tak to je pak těžké objednávat u nás.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

A to je problem. Staci se podivat jak se Cina chova k sousedum. A nejen k nim.

Obrázek uživatele 13G

wau! 77 KWh LiFePO4 bezkobaltová -> to je vec!
nabijeni a vybijeni 0-100% pohoda oproti lion ktery si hovi 20-80%
lipolu zase extremne vadi 100% nabiti..

---

13G

200tkm VW eGolf 2014
tested 2tkm bmw i3 REX 2017

Takovou představí i TESLA 22.9.2020. Akorát má více typů. Jedna s rychlejším nabíjením a menší hustotou, pak hustá s větším dojezdem a kombinace. Pro robataxi jiná a pro běžnou klientelu taky :):):) Většina je samozřejmě již bez Cobaltu, ale to se již ví nějakou dobu :)

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp ( střešní instatace ), nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
TESLA 3 Performance, BMW 330e ( prodáno ) , VW e-Golf

Obrázek uživatele 13G

na tohle uz jen hlaska z futuramy: shut up and take my money!

---

13G

200tkm VW eGolf 2014
tested 2tkm bmw i3 REX 2017

Pár info TESLA battery day 22.9.2020
1/ Měla by být LiFEPo4 pro kratší dojezdy cca 500 km. Výhody : velmi rychlé dobíjení 5xC, velice dobrá cena cca 80 USD/kWh, Nevýhoda je nižší hustota energie, proto spíš jen do 500 km. ( s CATL výroba - tedy hlavně pro Čínu, z počátku )
2/ Od Panasonicu baterie s o 20% vyšší hustotou - výkonem
3/ Vlastní produkce nejvýkonějších bateríí - PLAID, pro vysoké výkony a dojezdy nad 800 km ( patenty TESLA ) a výzkum Jaff DAHN ( projekt Roadrunner ), údajně bez Cobaltu - zde je nejvíc neznámých ohledně chemie a možné technologie suché baterie..atd Možná to zní nyní bláznivě, ale má to vnitřní logiku, mít více druhů bateríí podle nejefektivnějšího využití a druhu vozidla s ohledem i na požadavky zákazníků. Vyhovuje ti rychlejší nabíjení a menší dojezd - prosím tady to je. Raději delší dojezd a pomalejší nabíjení -prosím. Zaplatíš top baterii s vysokým výkonem a maximálním dojezdem - prosím. :)

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp ( střešní instatace ), nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
TESLA 3 Performance, BMW 330e ( prodáno ) , VW e-Golf

Jsem zvědav, kde budou nabíjet 5C u kapacity 75 kWh, což odpovídá dojezdu 500 km WLTP. U Plaid verze si dovedu představit cenu kolem 1 mil. za baterii 130 kWh, tak se nechám překvapit, kolik to nakonec bude.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Obrázek uživatele Kuk

Všechno pěkný, ale záleží kdy to bude ke koupi a v jakém množství.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Uvidíš v září :) Bendře :)

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp ( střešní instatace ), nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
TESLA 3 Performance, BMW 330e ( prodáno ) , VW e-Golf

fakt LiFePO4? to by bylo dost zajimave z pohledu mozneho pozaru, tahle chemie by mela bejt celkem odolna a vesmes jen pomalu vydoutnat


Nabíječky elektromobilů Circontrole-stationVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Sleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto Live
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?