BMW iNext se bude vyrábět jako BMW iX, nabídne tři varianty

Jan Horčík - 19 Srpen 2020

Před dvěma lety představilo BMW koncept Vision iNext jako novou generaci elektromobilů z Mnichova. Sériový model se bude jmenovat BMW iX a do výroby půjde za rok.auto elektromobil BMW iNext iX

BMW iNext se nově bude jmenovat BMW iX, na trh půjde už za rok.
foto: BMW

Velikostně by se nový elektromobil BMW iX měl vejít mezi modely X3 a X5. V nabídce bude jak pohon jedné nápravy, tak všech čtyř kol. K tomu ještě tři výkonové varianty: 230, 390 a 455 kW.

Dá se předpokládat, že tyto varianty se budou lišit také kapacitou baterie, ale o tom zatím žádné podrobnosti známy nejsou. BMW chce zaujmout také interiérem, kde nabídne nové možnosti mimo jiné dotykového ovládání.

Výroba elektromobilu BMW iX by měla začít v továrně Dingolfing už příští červenec. Do USA se první kusy elektromobilu dostanou až začátkem roku 2022.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Michelin

“ BMW chce zaujmout také interiérem, kde nabídne nové možnosti mimo jiné dotykového ovládání.”
Vzpominam si jak jsem tady v diskuzich pred tremi lety tezce presvedcoval Tesla hatery, ze dotykove ovladani je naprosto prakticka vec.
Jak je videt neni toho malo v cem Tesla nastavila novy smer.

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Oni spíš kopírují Mercedes, který před mnoha lety přišel s dlouhým displejem na palubce, pravda tlačítek tam moc nemají. Mě přijde tedy praktičtější si bez podívání mimo vozovku upravit vnitřní teplotu, nastavit interval stěračů, nastavit rekuperaci, nebo zapnout chlazení sedačky.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Obrázek uživatele Michelin

Teplota se u Tesly nastavuje i na volantu.
Interval stěračů na páčce blinkrů.
Rekuperaci jsem nikdy neměnil a i u všech ostatních aut nastavoval natvrdo na nejsilnější. Nemám místo pravé nohy hroudu olova, takže dokážu ovládat auto jen plynovým pedálem aniž bych u řízení musel neustále pádlovat, ale chápu, že je to individuální.
Chlazení sedačky se nastavuje na display, ale je to v dolním pruhu na pevno, tedy tyto funkce zvládám již ovládat jen s opravdu krátkým mrknutím spíše periferně než, že by mi to odvádělo pozornost od řízení.
Tedy ani Tesla nemá zdaleka všechno na matlapacce a za mě je to ovládání úplně v pohodě. No a kdyby člověk potřeboval přeci jen něco složitějšího hledat tak si může přece pustit autopilota. :-D))

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Teplota i interval stěračů se nastavuje stejně i na TM3 a TMY? Já viděl na videu jak to řidič přepíná na displeji. Dá se zvyknout na všechno, v budoucnu nebude displej prakticky potřeba a vše se bude jen říkat jako dnes v Mercedesu.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Obrázek uživatele Michelin

Tak to netuším, neřídil jsem ještě.
U S a X jde samozřejmě teplota nastavovat také i na display. Interval stěračů už nikoli.

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

No jistěěěě, Mišulínku, asi jako Tvůj autopilot.... Tesla nastavila směr úplně do řiti.

Obrázek uživatele Kuk

V řiti jseš akorát ty. Smrdí to až sem.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Vyzerá to na pekného krásavca s gigantickým roštom v tvare prasačieho rypáku vpredu.

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 100tis. km na elektro (50% z vlastnej FVE).

Už se nemohou lidi dočkat dalšího auta za 2 mil. Kč, je takových aut na trhu velký nedostatek. :)

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Jojo, dalsi lidofka.

za 2M bude iX3 tohle bude 3+

---

BMW i3 60Ah - 43.000 eKM
sekačka Powerworks 60V 2Ah
pila Powerworks 60V 4Ah

Taky si říkám že 2 mil. je málo, ale uvádí to na ev-database.org kde to prakticky vždy sedí.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km


e-stationNabíječky elektromobilů CircontrolSleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto LiveVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.